#19

563 54 22
                                    

O pár dní později:

Vše už se zdálo být v pohodě.
Neděly se žádné divné věci, a nikomu se ani nic, ku podivu, nestalo.
Tak snad už nás ta smůla opustila.

O měsíc později:

POHLED PAVLA:
Za ten měsíc se toho hodně změnilo. Asi největší změnou je náš vztah s kluky. Už to není jako dříve. Dokonce bych řekl, že se všichni sobě dohromady začínáme hnusit. Že by to býl konec BMV?
Další podstatnou změnou je, že už nebydlíme u mámy. Jsmw zase v pronájmu, v jednom krásném domě, sice ne tak velkém, jako byl ten minulý, ale i tak se mi líbí více. Máme větší zahradu, na které je spoustu rostlin... Jo, sice budeme muset zalévat, ale toho se klidne ujmu.
Jednoduše řečeno, byl jsem šťastný. Až na to že mě kluci teď dost štvou. A proto taky doufám, že ta nechuť k nám ostatním je jenom přechodná fáze. Protože věřte mi, že kdyby se ještě něco posralo, tak se schoulim do klubíčka v rohu mého pokohe a asi se zhoutim.

Další dny utíkaly jako voda a už to vypadalo, že se nic neposere. "Teď musím třikrát zaťukat," řekl mi hlas v mé hlavě.

Nedělali jsme nic zvláštního ani speciálního od té doby, co se stalo Štěpánovi to neštěstí.

Dneska je ten den, den kdy se to změní.

Jdeme do nové otevřeného aquaparku v Praze.. Co by se sakra mohlo stát rozumnému člověku? Třeba by se mohl Radek utopit, viď, ty nahoře, ty by jsi toho byl schopný.. Zařídit, aby se dosrala další věc.

Ale já..  Já to nedovolím..
I kdybych za nimi měl pořád chodit..
Zítra se nikomu z nás nic nestane, to vám říkám!!!

DŮLEŽITÉ!!
Na konec tohohle krátkého dílu tady mám ještě pár informací.
Jako jednou z prvních věcí, co bych vám chtěla říct je, že se omlouvám. Ale nejde psát s citem, když se vám nechce. (Takže další kapitolku čekejte za dva roky :D Kappa)
No.. a nakonec, jako poslední informaci sem si zde nechala jednu věc. Začala jsem streamovat na Twitch. A napadlo mě, že když už teď nevydavam kapitoly tolik jako dřív, mohli by jsme na Twitchi dát občas nějakej chill talk u nějaké hry, já bych vám odpověděla na nějaké otázky a tak :) Tak kdyby se někdo chtěl přijít podívat, dneska bude nejspíš stream: twitch.tv/eva500games
A děkuji, že jste tady stále se mnou. :) Tohle bude ještě velké, věřte mi :)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 15, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

WeBaDyn - Příběh tří streamerůKde žijí příběhy. Začni objevovat