XXXVIII.

2.6K 225 28
                                    

Pozrela som naňho. Bez slova.

Zdvihol som obočie.

Pozrela som na stôl.

Povzdychol som si.

Prekrútila som očami.

Uchechtol som sa. "Čo to vlastne bude?"

,,Lasagne" Mykla som plecom.

"Hmm... To som ešte nejedol." Slabo som sa na ňu usmial.

Zdvihla som obočie.,,To vážne? Tak to musíš skúsiť" Zachechtla som sa.

Zasmial som sa.

,,Hm" Pozrela som naokolo.

"Ale vieš, aj keď to zjem, stále potrebujem krv, takže..." Pomaly som išiel k chladničke.

,,Och.. Ja.. Pôjdem..niekam.. Dvíha sa mi z toho žalúdok" Povedala som a vstala som.

"Veď preto som to aj povedal." Zasmial som sa. "Ale nemusíš nikam chodiť, Pôjdem ja." Vzal som si termosku s krvou a išiel som smerom k obývačke.

Povdzychla som si a sadla som si späť za stôl.

Keď som vypil krv, rýchlo som umyl som za sebou termosku a otočil sa na Mayu.

Hlavu som si podopierala rukami o stôl.

Prišiel som k Mayi a slabo ju objal. "Stalo sa niečo?" Neisto som na ňu pozrel.

,,Chýbajú mi rodičia" Vzdychla som si.

"Ou.." Pevne som ju objal. "Môžem ťa vziať do starého mesta a môžeš skúsiť ísť za nimi." Povedal som slabým hlasom.

Zatvorila som oči. Snažila som sa neplakať.,,Už som bola, vďaka"

Prikývol som. "Ja.. Mrzí ma, že som ti zničil život." Oprel som si hlavu o jej krk. "Prepáč.. Prepáč, prepáč.." Mrmlal som jej do krku.

Nevedela som, čo mu na toto odpovedať. Vážne mi zničil život. Len som s ním nechcela súhlasiť. Bola som ticho.

"Prepáč."

,,Nikdy som nemala dobrý život. Zrejme som bola v minulom živote zlý človek. Tak sa mi to v tomto živote vrátilo. Zaslúžim si to" Mykla som plecom.

"Nie, nezaslúžiš." Pokrútil som hlavou.

,,Určite áno.. Je mi to jedno"

"Maya. Toto nehovor!" Chytil som jej tvár do dlaní a pozrel jej do očí.

,,Lasagne už budú" Usmiala som sa.

Pokrútil som hlavou a znova ju objal. "Len si pamätaj, že ja tu budem pre teba, aj keby si sa znova stala lovcom." Zašepkal som jej do vlasov a dal jej bozk na čelo.

Ani si neuvedomuje ako ma touto vetou potešil a zahrial u srdca. Usmiala som sa a otvorila som trúbu. Pomocou rukavíc som vyložila Lasagne na sporák.

This is War [DOKONČENÉ]✔ Where stories live. Discover now