Sunt singur. Ma simt singur cand atata lume roieste în jurul meu. Sunt singur cand inima mea bate si nici o alta nu mai bate la unison cu a mea.. Orice as face sau as zice ...simt ca nimeni nu ma intelege cu adevarat.
Cand as vrea sa spun cuiva ceea ce simt.. nu gasesc cuvintele potrivite si nu primesc intelegere din partea nimanui.. Daca actionez dupa cum imi dicteaza inima ,sunt catalogat drept nebun. Desi am familie, simt ca nu este nimeni alaturi de mine ... chiar daca am prieteni… stiu ca daca as fi cu adevrat eu, fara ascunzisuri, fara ocolisuri, tot singur as fi ramas. Ma lupt sa reusesc sa fiu inteles,macar putin... Dar tot ce reusesc e sa ma invart ca un titirez in jurul axei. Ma intristeaza aceasta singuratate.Stau cateodata si ma intreb , oare de ce lumea nu realizeaza cat de singur sunt..?
Este atat de usor sa-ti umpli ziua cu nimicuri.. sa lucrezi pana la epuizare, sa te adancesti in proiecte si sa alergi de colo colo… dar la finalul zilei, aceasta fuga nu va acoperii singuratate mea. Zambesc mult si fals…, vorbesc mult si farsa rost., imi caut activitati pe care nici eu nu le inteleg uneori.. stau cu oameni cu care nu am nimic în comun si toate acestea pentru a-mi ocupa timpul si a nu da ragaz sufletului meu sa realizeze cat de singur e. Oricum tuturor ne este frica de acest sentiment de singuratate ,dar acum consider ca ar trebuii sa facem cunostinta. Sunt Rafael,aka Rafi ,un tip de 1,78 ,cu par castaniu stralucitor (la Soare te poti uita ,dar la mine ba ), cu ochi caprui mari si sclipitori.. si una dintre trasaturile care se observa de la o posta , este aceea ca sunt foarte incapatanat.
Nu are rost sa incep cu momentul nasterii,copilaria..pentru ca ele se vor impletii cu prezentul..pentru ca tot ceea ce am facut in trecut,fie bine sau rau ..ne defineste si ne formeaza ca persoana. Fiecare este unic in felul lui,pentru ca a avut experiente diferite,sentimente inconfundabile ,care l-au marcat in drumul vietii. Dar ,gata cu filozofiile..deoarece as putea continua la nesfarsit analiza teoriei chibirtului. Deci..dupa cum spuneam am sa incep cu perioada in care ... hmm.. viata mea s-a schimbat radical..in care eu m-am schimbat ..o perioada pe care .. da as modifica-o .. dar nu as putea s-o cedez pentru nimic in lume. Mi-ai putea oferii absolut orice in schimbul amintirilor.. imi poti promite Luna ,stelele,galaxiile ..dar nimic nu ma va convinge sa renunt la ele.
Ce a fost asa de minunat , special si fantastic? ..Ei bine... va las in suspans ..si intr-un final veti afla ce a fost ... si poate ce va fi? ..
Era o zi normala de scoala si prin generala se zvonea ca se vor unii clasele. Situatia era cam asa , erau 3 clase si pe una au decis sa o desfinteze . Jumatate din acea clasa urma sa vina la noi , iar cealalta jumatate in cealalta clasa.
Profesoara de geografie..care era diriginta care s-a desfintat .. hmm.. era intr-un fel obsedata de persoana mea..desi vreau sa spun ca la inceput a fost diriginta mea si i-am facut viata un calvar..prin simplu fapt ca veneam la orele ei si aruncam cu orice prindeam in ea. Dar cu toate astea nu imi putea face nimic. Am riscat in a 5 a sa fiu exmatriculat pentru ca am indraznit sa-mi spun parerea, sa fac curat si disciplina ,pentru ca am avut tupeul sa imi las numele in istoria scolii si am avut un cuvant de spus. Nu am idee cum , dar cu toate ca absolut toata lumea,incluzand parintii mei ,erau impotriva mea..am reusit sa intorc situatia in favoarea mea si stimata doamna profesoara a primit un avertisment, se mai primeau reclamatii si zbura din scoala. Ce sa spun? Sunt tare !
Am fost total impotriva unirii claselor si am incercat sa le conving pe profesoare sa se mai gandeasca ...dar nu aveam sorti de izbanda...erau ordine de la minister si etc.. Acum sa va spun putin despre relatia mea cu colegii.. pai toate fetele sunt mereu in jurul meu..cu baietii ma inteleg ..adica vorbim despre sport si tampenii de gen.. si facem idiotenii si farse profesorilor..dar mereu ma tineam departe .. deobicei stau cu 2 tipi care erau mai badjocoriti.. de ce? Pentru ca ei erau mai aproape de hobbiurile mele..si aveam ceva mai mult de discutat cu ei..dar niciodata nu am indraznit sa fiu langa cineva ..pentru ca mereu ..cand tineam la acea persoana.. nu reuseam sa o tin langa mine ,mereu era luata de altcineva..si nu luptam..speram sa se intoarca la mine...sa nu fiu doar o persoana cu care iti pierdeai timpul ,de care erai fascinata si uimita...dar pe care o paraseai cand venea o persoana banala ..care te facea sa te simti normal..
CITEȘTI
Nu te intoarce ! Trecutul e in spatele tau !
RomanceEste o poveste de viata interesanta, in care personajul principal, Rafael, cunoscut sub numele de Rafi , se indragosteste de o fata din clasa lui . El trebuie sa aleaga intre viata sociala, toate fetele pe care le avea si acea colega. Ce va alege, c...