A doua zi la scoala , la fel ca si in orice zi normala, mergeam pe coridor la brat cu 2 fete si cu mai multe care levitau prin jurul meu...majoritatea, se uitau la mine, de langa calorifer , cu un semn al intrebarii mare pe fata si urat la cele care erau langa mine. Dar putin imi pasa . Eram cel mai tare din scoala, cel despre care se vorbea cel mai mult, cel ce frangea inimile fetelor care aveau incredere in ochii mei caprui,mari si inselatori. Tot ce vroiam ...hmm era sa fiu iubit,probabil? Daca ma intrebati ..nici nu stiu ce vreau..dar cu siguranta m-am hotarat asupra unui singur lucru. Orice as face, oriunde as ajunge ,cu oricine as fi .. vreau sa fiu fericit si sa nu ma simt niciodata singur,cum ma simteam printre toti..cei care ma inconjurau..si crede-ti-ma ca nu erau putini. Revenind in prezent...hmm plimbarile mele pe coridor sub privirea geloasa a tuturor si plina de dispret a profesoarelor ,care aveau de a face cu discutii interminabile bazate pe iluziile pe care unele fete le creeau ..sau gelozia baietilor..care erau pus in umbra de simpla mea existenta ..sa nu spun de zambetul meu cuceriritor,care parea mereu sincer si plin de iubire. Mai pot adauga ceva? M-am nascut ca sa fiu un Don Juan .
Cand m-am intors in clasa, toti erau la fel ca si in orice zi, grupulete,discutand despre cele mai inutile subiecte ..dar avand un zambet urias pe fete. Ma enerva cateodata sa vad cum toti pot fi uneori bucurosi doar prin simplu fapt ca sunt inconjurati de alte persoane. Eu cand eram blocat intre mai multe personaje,ma simteam sufocat,nervos si simteam nevoia sa ies in spectacol, sa fac ceva deosebit, sa sochez, dar nu in ultimul rand ,sa ma ascund. Sa-mi ascund acel instinct de eliberare, sa imi tin garda ridicata,ca nu cumva cineva sa realizeze ca nu sunt asa de tare, asa de plin de sine si puternic pe cat par. M-am indreptat spre locul meu , uitandu-ma la colegul de banca ce discuta si radea impreuna cu un alt tip, cu care imi mai pierdeam timpul. La fel ca si de fiecare data cand ma apropiam, colegul de banca ,pe care apropo il chema Alex, lua o figura serioasa si se aseza pe scaunul lui..ma deranja faptul ca nu putea fi el insusi cu mine.. de fata cu mine .. era cel mai serios tip..parea cel mai interesat de ceea ce ii spuneam.. daca nu radeam eu.. el nu incumeta.. ii era frica de mine.. frica de ceea ce puteam sa fac, sa spun ..
- Hei! L-am salutat, observand cum fericirea ii disparea incet,incet de pe chip. Mi-a zambit timid si m-a salutat.
- Salut si tie ! Hm.. ai facut rost de jocul ala?
- Mda.. floare la ureche . Il am pe stick..dar stii ca trebuie sa-mi dai vreo ..hm.. 20 de dolari?
- Aaa.. ok.. iti dau in fiecare zi 5 dolari.. e bine?
- Aha... Nici nu imi pasa cand imi dadea banii, pentru ca stiam ca ii voi primii si in plus tipul nu prea avea de unde.. deci.. nu aveam prea multe asteptari. M-am asezat pe scaun si am inceput sa ma joc pe telefon, ignorand perechile de ochi care ma sagetau.
Dupa acea ora plictisitoare,..nu intrebati ce am avut pentru ca nu ma interesa si .. pur si simplu , probabil era doar o ora in care numaram porumbeii sau ciorile ce stateau pe copacul cu trunchiul gros si batran din asa zisul parculet al scolii, am iesit pe coridor , in obisnuitul meu raid si am vazut-o pe tipa noua cum se ducea la magazin ,alaturi de foste colege ale ei. Imediat m-am gandit.. daca as fi fost in locul ei.. cine ar fi venit sa mai vorbeasca cu mine? Inafara de fanatice?.. M-am dus prin iesirea din fata , trecand pe langa un cor de rasete si susoteli. Am prins cateva dintre ele :
-Si..cum e sa fi cu.. el in clasa? A spus una dintre cele 3 fete ce o insoteau.
- Aa.. un film continu.. toate sunt pe el.. toate vorbesc doar de el. Vaii printul si-a gasit pe alta.. vaii printul se da cu alt parfum.. vaii minunatul baiat s-a uitat la mine! Vaii vreau sa il gust si eu ! Deja m-am saturat! Aproape a tipat colega cea noua..
CITEȘTI
Nu te intoarce ! Trecutul e in spatele tau !
Roman d'amourEste o poveste de viata interesanta, in care personajul principal, Rafael, cunoscut sub numele de Rafi , se indragosteste de o fata din clasa lui . El trebuie sa aleaga intre viata sociala, toate fetele pe care le avea si acea colega. Ce va alege, c...