Probleme in paradis?

262 10 4
                                    

Urmatoarea zi la scoala , m-am intalnit cu tipa din cealalta clasa, cea cu care ma sarutasem.

-Oo , buna dimineata Soare! I-am spus zambind.

-‘Neatza..

- Hm? Ce ai patit?

- Stii.. ca te-am sarutat ieri,nu?

- Da.. deci toti credeti ca am alzheimer?..

- Nu.. A inceput sa rada , dar imediat i-a aparut o figura distrusa pe chip.... Stii.. colegele tale au cam vazut si .. au facut poze..

- Poftim?!

- Asta nu e tot. Fosta ta prietena a aflat, defapt se vorbeste in toata scoala de noi doi.

- Dar nu exista noi doi! Am urlat nervos.

-Stiu.. dar ei nu stiu asta.. nici nu .. nici nu pricep de ce te-am sarutat..

- Mai conteaza? .. O sa rezolv imediat. Stii cine are poza?

- Nu.. stiu doar ca una dintre colegele tale..

- Bun. Nu-mi pasa. Ii rup  capul si ma joc football cu el !

- Heii! Calmeaza-te ! Vin cu tine sa nu faci vreo prostie.

- Asta nu ar ajuta deloc, crede-ma. Stii ce poti face? Vino cu mine sa fumez. Am nevoie sa ma calmez.

- Hm.. bine.. dar nu stau prea aproape. Nu-mi place fumul.

Dupa ce am fumat rapid vreo 4-5 tigari, stand in liniste, amandoi cufundati in gandurile noaste. Ne-am intors in scoala. Ea s-a dus in clasa ei si eu in a mea , pentru a incepe razboiul. Simteam ca toti se holbeaza la mine..si nu-mi placea deloc asta.

-         Bine. Vreau sa stiu cine a facut poze! Am urlat , aruncandu-mi geaca si ghiozdanul pe cea mai apropiata banca.

-         Cine? Ce? A spus un tip de langa mine.

-         Ha ha! Nu mai faceti pe idiotii si spuneti-mi cine a facut poza!

-         Rafi.. poza e deja pe net. Nu mai ai ce face. Toata lumea a vazut-o. S-a bagat si o colega.

-         Nu-mi pasa! Spune-mi cine a facut poza . Incercam sa ma calmez , dar nu aveam succes.

-         Nu stiu cine a facut poza !! De ce nu intelegi?! Am vazut-o doar! Toata scoala a vazut-o! Mai ales fosta ta!

-         Ce poza? S-a auzit o voce din spatele meu. Era Kaitlyn, colega noua.

-         O poza in care o sarutam pe o tipa. Am raspuns sec. Ma duc sa dau niste telefoane si apoi continuam discutia.

M-am dus afara , printre valurile de copii si am sunat-o pe fosta. Trebuia sa stiu ce avea de gand si ce idee isi facuse. Stiam ca e in stare de orice.. si sincer imi era frica pentru tipa ce ma sarutase, pe care apropo o cheama Taylor.

- Alo? Hmm.. spune-mi rapid ce anume ai auzit si vazut.

- Aaa.. te intereseaza? Te desparti de mine si te combini imediat cu alta? Mare afemeiat mai esti ! Si nu credeam cand mi-au spus altele...nuu! Tu erai tipul perfect,care te conduce intr-o lume de poveste, falsa. Ce am vazut si auzit sunt aceiasi lucru. Ti-ai gasit alta proasta , o alta papusa cu care sa te joci !

- Hm.. ma lasi doar 1 minut sa-ti explic? Ea.. ea este doar o amica , de la meditatii.. si ne jucam.. adica.. niciodata nu m-am gandit la ea ca la o iubita si stiu ca-ti sunt dator cu explicatii.. dar nici eu nu le cunosc.. asa ca nu am cum sa ti le ofer.. imi pare rau..

Nu te intoarce ! Trecutul e in spatele tau !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum