Au trecut cateva zile , in care refuzam sa ii vorbesc. Plecam din clasa, doar ca sa nu ii vad privirea, sa nu ii aud comentarile lui Alex si pentru a evita sentimentele de vinovatie care ma apasau.
- Frate.. esti prost..Mi-a zis Alex.
- Hm? De ce?
- ...Vrea sa se omoare.
- Poftim?! Din cauza mea? Ca nu mai vorbeste super – trofeul cu ea?
- Da. Mi-a spus cu o voce grava si cu o privire serioasa ce mi-a sters ranjetul de pe fata.
- Spune-i ca trebuie sa invete sa ma lase. Nu am de gand sa mai discut cu ea. Am rostit cuvintele, fara sa cred in ceea ce spuneam.
- Chiar vrei sa-i zic asta?
- Nu. Spune-i.. sa .. aaa..sa vina in locul unde fumez eu deobicei. In pauza viitoare, adica aia mare.
- Ai grija sa nu strici tot. Nu vreau sa o mai aud plangand.
- Ti se plange tie?
- Mi-a zis destule pe net..
- Despre ea?
- Nu. Despre cat de prost esti, ca o ratezi.
- Ha?
- Asta am spus eu. Tipa chiar tine la tine. Tu nu vezi? Cine ar mai fi dispus sa fie asa de badjocorit?
- Cineva care vrea ceva de la mine?
- Si ce crezi ca ar avea de castigat? Daca ar fi vrut faima si popularitate, fi sigur ca ar fi putut obtine in alt mod. Nu sa pupe in cur unul ca tine.
- Hei! Acum de partea cui esti?
- A nimanui. Iti deschideam putin ochii.
- Ochii aia sexy ai mei , sunt deschisi si vad tot ce se intampla, dar .. pur si simplu nu o vreau aproape de mine. Nu vreau sa-i fac rau.
- Nu va renunta, frate. Asa ca o ai pe cap.
- Daca voi .. daca voi accepta si eu.. o sa fie a mea si atunci cand.. va vrea sa-mi de-a drumul, eu nu o voi lasa sa plece. Nu vreau sa fiu responsabil de ceea ce zic, pentru ca spun prea multe tampenii.. de aia nu tineau relatiile mele. Ma saturam sa fiu atent la ceea ce zic.
- Atunci nu fi atent ! Spune ce simti, ce ai in inima . Nu mai analiza tot. Traieste !
- Spune-i doar ce ti-am zis si voi lasa cuvintele sa curga. Ok?
- Bine. Noroc.
Ne-am prefacut atenti la ore, eu imi scriam discursul pe care cu siguranta nu il voi urma si Alex, tremura intr-un fel de nervi. Ma avea pe mine pe cap, un idiot incapatanat si pe ea, fata care facea foarte bine pe victima .
Se sunase. M-am uitat la Alex in ochi si am dat amandoi din cap, afirmativ. M-am grabit spre usa si i-am deschis-o doamnei profesoare, apoi am fugit la locul stabilit. Trebuia sa fumez , sa ma relaxez.. Dupa cateva minute, am vazut o silueta , venind incet . M-am ridicat si i-am facut un semn discret. Era ea.
- Hei. I-am spus zambind.
- Salut...ce..?
- Hmm.. pai.. aaa.. am auzit ca .. hmm.. treci printr-o perioada dificila.
CITEȘTI
Nu te intoarce ! Trecutul e in spatele tau !
RomanceEste o poveste de viata interesanta, in care personajul principal, Rafael, cunoscut sub numele de Rafi , se indragosteste de o fata din clasa lui . El trebuie sa aleaga intre viata sociala, toate fetele pe care le avea si acea colega. Ce va alege, c...