Am stat cateva minute pe coridor , imbratisati , parca uitand de toata agitatia din jurul nostru si usa ce se tot inchidea si deschidea , eliberand cate un coleg sau colega, care nu putea suporta agitatia din clasa. Sincer si eu as fi facut la fel . I-as fi aruncat pe aia 2 ce se bateau in parti diferite ale clasei si as fi trantit usa dupa mine. Dar evident ca toate clipele frumoase , trebuie sa se incheie intr-o singura clipire. Profesoara cu care aveam urmatoarea ora , a venit si ne-a spus sa ne ridicam si sa mergem in clasa, certandu-ne pentru ca nu aveam voie sa fim pe coridor dupa ce se suna , dar ascultand toate criticile , un gand mi-a strabatut mintea . Cand era ea eleva , nu fugea in spatele scolii la o tigara, un chiul , o tura de plans in baie , o bataie , barfe ...evident ca da. Dar atunci cand cresti , realizezi ca toate astea au fost doar niste mofturi , lucruri de care nu aveai nevoie , dar cat de mult greseste. Ai nevoie . Ai nevoie de prima tigara , de acel fum ce te face sa tusesti cateva minute , dar care te indeamna sa continui , fiind vrajit de gustul pe care il lasa , de prima gura de alcool , care te arde pe gat , dar cu toate astea iti ofera o senzatie inegalabila , prima data cand chiulesti, acea teama ce te cuprinde , acele intrebari care te pun pe ganduri , sentimentele de vinovatie , urmata de o libertate si o satisfactie asa zisa ilegala. Nu poti sa traiesti fara aceste sentimente. Oricat de cuminte si responsabil ai fi, tot te vei lovi de ele. Revenind la profesoara ce ma impingea din spate pe mine si pe Cassie, parca enervata de toate gesturile adolescentei. M-am asezat pe locul meu si l-am cautat cu privirea pe viermele cu nas insangerat. Avea un servetel pe care il tinea deasupra gurii si fiind umplut de sange. Imi parea intr-un fel rau de el. A fost singurul care a avut curajul sa ma infrunte , dar a uitat cu cine se pune. Nu poti pornii la un razboi fara camarazi. Defapt , camarazi avea , pentru ca sunt sigur ca sunt multe persoane care ma detesta , dar nu au curajul de a-mi spune asta in fata, ci se injosesc cu barfe sau mai stiu eu ce. Macar acel vierme a incercat si a esuat.
- Ce ai patit la nas? A intrebat profesoara?
- Aaaa.. nimic. Am nasul sensibil si am atins o vena si ...
- Du-te la baie sa te speli. Asa nu-ti trece cu servetelul. Hai.
L-am urmarit cu privirea cum pleca din clasa si apoi m-am intors spre Alex.
- Si .. hm? Cum au fost pregatirile pentru confruntare? Care vierme a dat inapoi?
- Deci stiai?
- Ma crezi asa de prost? Stiu tot ce se intampla in scoala asta. Am mintit eu.
- ...Cine a scapat?
- Nimeni frate. Pur si simplu nu erati pe coridoare, deci planuiati ceva.
- Aaa.. inteligent.
- Deci ia spune.
Si-a intors capul in toate directile si a stat cateva secunde. Eu ma uitam la el cu cea mai plictisita figura pe care o puteam lua , dar eram destul de amuzat. Tipului chiar ii era frica de ceilalti. Hmm.. proabil ca am fost orb si nu am observat , cat s-a schimbat Alex de cand nu ma comportam cu el ca si cu un sclav. I-am oferit prilejul de a intra in viata mea , in inima mea , dar nu l-am facut sa-i pese de mine , ci a profitat intr-un fel. Stia mai multe decat orice coleg . Nu imi era frica ca va divulga ceva , pentru ca atunci viata lui ar fi luat capat. Si nu , nu sunt un criminal. Nu omor persoanele , ci doar le distrug viata sociala. Pentru asta nu poti ajunge la inchisoare sau ceva de genul si in plus nu mi-as murdarii mainile. Prefer sa las persoanele cu inteligenta inferioara , asa zise “gorile”sa se ocupe de acest aspect.
- Hmm.. erau 4 . Cei cu care sta deobicei. Au spus o multime despre tine si pareau foarte hotarati. Nu stiu ce i-a oprit , defapt daca m-as fi uitat la privirea ta as fi facut pe mine. Aveai o privire ce te termina , doar daca iti priveam ochii , ce aveau parca fulgere. Frate , niciodata nu te-am mai vazut asa de serios , defapt din..
CITEȘTI
Nu te intoarce ! Trecutul e in spatele tau !
Любовные романыEste o poveste de viata interesanta, in care personajul principal, Rafael, cunoscut sub numele de Rafi , se indragosteste de o fata din clasa lui . El trebuie sa aleaga intre viata sociala, toate fetele pe care le avea si acea colega. Ce va alege, c...