Sunetul clopotelului a spart tacerea ce se asternuse asupra noastra. Ne-am indepartat amandoi, silentiosi spre clasa , fara ca niciunul dintre noi sa scoata un cuvant. Nici nu mai stiu ce imi trecea prin cap, in momentul acela, dar simteam ca totul urma sa fie bine, sau cel putin asta speram. Ora a trecut rapid, eu i-am descris in detaliu lui Alex ce am facut si m-a privit intr-un fel socat. Cunostea un nou Rafi, poate unul care se apropia cat de cat de adevaratul Rafi, care sta ascuns si fricos inaunutrul unei cochilii, numite trup.
In pauza, am fost destul de uimit. Colegele au inceput sa se stranga la banca mea :
- Si.. spune-ne Rafi, cat mai ai de gand sa fi singurel?
- Hmm.. pana intalnesc fata speciala?
- Da?.. Si cum ar trebuii sa arate ea?
- Pai.. simplu. Sa aiba ochii mari caprui, parul castaniu, o privire ce te face sa-ti inmoi genunchii si.. sa te faca sa-ti pierzi cuvintele..sa te faca sa innebunesti, doar privind-o si stiind ca i-ai adus atata tristete pe chiupul angelic.
- Cam detaliata aceasta descriere. A intervenit Kaitlyn.
- Aa.. da? Vrei sa o fac si mai detaliata?
- Nu, nu,nu ..e destul.
Celalalte au ramas uitandu-se la noi confuze , dar nu-mi pasa. Tot ceea ce vedeam era probabil un nou viitor, o noua speranta, poate ca viata nu era chiar asa de neagra pe cat credeam,era un gri inchis , care uneori devenea mai alb si apoi se murdarea, dar niciodata viata nu a fost doar alba sau neagra, cum credeam, ci gri. O viata in care totul este bine si te invaluie doar in fericire, nu este viata, ci un vis, care se poate transforma intr-un cosmar,intr-o singura clipire.
- Hmm.. Razu, daca imi vopesc parul meu stralucitor si negru in castaniu , ce zici de mine? A spus Alice.
- Tu numai inger nu esti ! Am inceput eu sa rad.
- Haii ma.. trebuie sa ne spui pe cine ai pus ochii! Murim de curiozitate !
- Pai , practic nu pot pune ochii pe nimeni, pentru ca ar fi scarbos , dar as ramane si fara globul ochular, dar pot afirma ca.. hmm.. exista o fata , ce nu e ca si celelalte.
- Si? Da-ne nume.., macar scoala de unde e, sau orasul..
- Va dau nume . Mister President. Scoala din boxerii lui Rafi, orasul iubirii si placerii intense. Am spus prinzandu-ma de bijuteriile familiei.
- Baa! De ce esti nesimtit?
- Asa m-a facut mama. Altul ca mine nu mai face.
- Bine. Te las,vad ca ai chef de glume urate.
- Nuu iubire, doar ca nu am chef de cautatoare de comori, daca stii la ce ma refer.
Toate au inceput sa rada si Kaitlyn s-a uitat la mine cu neincredere, stapandindu-se sa nu izbugneasca in ras. Cred ca ii dovedisem ca pot spune nu , unei fete, dar mai era mult de lucru. Tipei ii puteam taia aripile , dar cu altele, e mai greu..
Ziua a trecut usor si destul de plictisitor, dupa parerea mea. Am vazut-o pe Kaitlyn iesind pe poarta scolii si am fugit dupa ea, prinzand-o din spate de gat, intr-o imbratisare.
- Hei ,straine !
- Ceau, Rafi.
- Salut si tie . Au spus cele 4 fete ce mergeau impreuna cu ea.
CITEȘTI
Nu te intoarce ! Trecutul e in spatele tau !
RomanceEste o poveste de viata interesanta, in care personajul principal, Rafael, cunoscut sub numele de Rafi , se indragosteste de o fata din clasa lui . El trebuie sa aleaga intre viata sociala, toate fetele pe care le avea si acea colega. Ce va alege, c...