Sa inceapa jocul...sau nu?

192 8 0
                                    

M-am trezit , izbind cu perna ceasul ce nu se oprea din sunat. M-am frecat la ochi si am vazut printre ochii adormiti , aproape inchisi ca intarziasem . Pierdusem jumatate din prima ora. Am alunecat din pat , m-am imbracat rapid , am luat o guma si am fugit , trantind usa dupa mine. Cand am ajuns la poarta scolii , am observat ca mai erau vreo 10 minute pana la pauza , asa ca m-am pus pe banca si mi-am scos o tigara. Stateam cu picioarele pe banca si posteriorul pe spatar , tinand tigara strans intre buze si apoi am vazut-o. Parul acela blond , catifelat, acel mers de printesa , de neconfundat , acea prezenta puternica ce te lasa fara grai. Era cea care imi trimisese mesajul. Mai exact , singura fata care imi daduse papucii. Singura fata care m-a cucerit si s-a jucat cu mine. Singura fata pe care nu am reusit sa o fac cu adevarat a mea , ci ea pe mine. Singura fata care ma facea sa innebunesc.

- O dar , vai pe cine avem noi aici? Piticot , tu esti? A spus cu acel glas mieros si prefacut.

- Aha. Spune repede ce vrei si poti pleca. Pun pariu ca ai niste tipi mai importanti de satisfacut , daca ma intelegi.

-Of,of. Sti bine , ca am venit pentru tine.

Am stat si m-am uitat confuz le ea , fiind vrajit de nonsalanta si ochii aceia albastrii care te aruncau intr-un vartej din care puteai evada cu greu , atunci cand isi lasa genele , lungi , date perfect cu rimel sa se inchida. Fara sa realizez , mana ei , delicata , moale si atat de familiara a inceput sa-mi mangaie barbia , trezind amintiri si frisoane.

-         Ce ai de gand? Am intrebat.

-         Sa te revendic , iubitule.

-         Hmm.. stii? Sunt luat. Chiar tin la ea si pot recunoaste ca m-am indragostit de ea , pana peste cap. Macar ea, nu isi bate joc de mine , ca si alte persoane.

-         Nu mi-am batut joc de tine , piticot. Ti-am aratat o lectie. Eu nu eram doar una din cuceririle tale. Sa stii ca te-am iubit.

-         Foarte bine. Ai folosit perfect timpul trecut , pentru ca totul este trecut ! Nu-mi pasa ce vrei si sunt sigur ca nu eu sunt acea persoana. Vreau doar sa intelegi ceva. Eu am viata mea , tu o ai pe a ta. Nu ma implic in viata ta si nici tu in a mea.

-         Uite fi atent. Este destul de simplu. Am auzit ca te-ai cam vestejit. Esti tot al meu , tine minte asta. M-am interesat de tine . Stiu fiecare pas pe care il faci si dragule , ai cam facut pasi gresiti. Credeam ca daca intorc scoala impotriva ta , te va face sa realizezi asta dar ,se pare ca trebuie sa vin in persoana sa-ti deschid ochiisorii aia mari si caprui ai tai. Mare pacat..

-         Aa..deci tu ai fost de vina pentru toate?

-         Desigur. A spus , apropiandu-si buzele de ale mele. Nu las un tip ca tine cu o persoana buna de nimic ca si acea tipa cu care umblii.

Hmm.. trebuie sa recunosct tipa chiar saruta bine. Avea buzele carnoase si cu bine cunoscutul gust de fruct al pasiunii ..., resipratia ei mereu proaspata si cu aroma de menta se contopea cu respiratia mea cu gust de nicotina. M-am lasat purtat de gustul ei ...un gust pe care l-am dorit de fiecare data cand sarutam alta fata , un gust ce m-a marcat ..un gust de care mi-a fost dor si pe care inca il mai doream. Mi-am deschis ochii si m-am izbit de 2 globuri oculare mari , albastre . Nu ma privea. Se uita in alta directie , in timp ce limba ei imi inunda gura. M-am trezit la realitate , clipind puternic si am impins-o ,cautand locul sau persoana pe care o fixase. Speram doar ca ...

-         Cum ai putut?! A strigat Cassie.

-         Pot..pot sa explic..te rog !..

-         Nu-mi vine sa cred ! A avut dreptate !

-         Poftim?!

-         Am vorbit cu ea , ieri..pe internet..acum am inteles de ce te comportai asa ...

Nu te intoarce ! Trecutul e in spatele tau !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum