Calmul dinaintea furtunii?

202 9 0
                                    

M-am ridicat de pe banca si m-am dus spre clasa , uimit de linistea de pe coridoare. Probabil venise profesoara . Am respirat puternic, tinand strans manerul in mana si am deschis usa. Toate privirile erau atintite asupra mea si dintr-o data toate tipetele , vorbele asutite , insultele s-au transformat in soapte adanci. Mi-am plimbat privirea prin clasa si nu era... Cassie nu era acolo. Am vrut sa ies si sa o caut , dar privirea lui Alex m-a pironit. M-am dus la el si s-a ridicat de pe scaun , uitandu-se fara expresie la mine :

-         Ce s-a intamplat? Am intrebat.

-         A venit Cassie in clasa , cam nervoasa si tot circul nu se terminase. Au inceput sa comenteze fetele si ea s-a aparat aruncand cuvinte dure. La un moment dat , a primit o palma , nu ma intreba de la cine , pentru ca nu am nici cea mai vaga idee si a inceput paruiala.

-         Ia stai ! Am spus socat. E bine?

-         Lasa-ma sa continui. S-au tras de par , cam toate sarind pe ea si apoi a fugit spre baie.

-         Nu era nimeni la baie. Chiar am verificat inainte sa intru in clasa.

-         Pff....incearca pe langa scoala. Nu cred ca a plecat.. sau ..?

-         Nu stiu. Am spus sec , uitandu-ma prin el. Ma duc sa o caut.

M-am intors si am inceput sa fug , dand din drumul meu pe oricine incerca sa ma prinda de hanorac si sa vorbeasca cu mine. Nu aveam nevoie de comentarii . Trebuia doar sa o gasesc si sa ma asigur ca era bine...totul era doar din cauza mea.. Am gonit pe coridor , verificand inca odata baile , apoi am analizat fiecare coltisor din scoala. Am ocolit cladirea scolii si am trecut fugind pe langa o portiune mai intunecata ,atunci ceva m-a facut sa ma opresc. Am vazut o pata de culoare , ce incerca sa se cufunde si mai mult in acel intuneric cuprinzator.M-am oprit si mi-am mijit ochii , incercand sa dau laoparte vegetatia ce a crescut in vacanta. Se pare ca ingrijitorul nu isi cam prea facea datoria. Cand m-am apropiat am vazut bine cunoscutul par , de nuanta cafelei cu lapte a lui Casiie. M-am dus incetisor si m-am asezat langa ea , stand pe pamantul umed , plin de vegetatie . Am asteptat in liniste , uitandu-ma in gol .

- Ce faci aici? A spus ea , fara sa-si ridice privirea.

- Pai.. hmm.. am cam auzit ce s-a intamplat. Vrei te rog sa te uiti la mine?

- Nu.. nu vreau. Nu vreau sa ma vezi asa.

- Vreau sa te vad si daca ai fi cu toata fata umflata si plina de bube. Nu-mi pasa. Imi doresc doar sa stiu ca esti bine.

- Nu. Nu sunt bine. Ma doare capul, sunt toata plansa ..ma simt oribil. A spus ridicandu-si privirea.

Avea fata rosie si ochii injectati. O zgarietura rosie , ce venea de la nas pana la barbie mi-a atras atentia. Cine o facuse avea sa regrete amarnic.

-         Ce pot face , sa te simti mai bine? Orice. Iti aduc ceva apa, ceva de rontait? Ciocolata? Stiu ca vrei !

-         Vreau..vreau..sa ma iei in brate..si sa-mi spui ca totul e bine..

-         Nu trebuie sa-ti spun ca totul este bine. Pentru ca asa si e. Am spus tinand-o strans in brate. Te iubesc. I-am soptit , sarutand-o.

-         Si eu...

-         Imi poti spune.. exact ce s-a intamplat? Te rog..

-         Am intrat in clasa si am impins-o nervoasa pe Alice, care statea in usa . Tipa a inceput sa se certe cu mine si sa ma faca in toate felurile si evident ca au sarit si altele . Au inceput sa ma impinga , eu aparandu-ma , aruncand cuvinte si apoi inainte sa-mi dau seama , Tania , dintr-o data s-a ridicat de pe scaun si m-a prins de par, apoi a inceput toata distractia , ca sa spun asa.

-         Cine te-a zgariat?

-         N-am idee. Era prea mare nebunia. Intr-un final , au mai venit si altele si au inceput sa se mai calmeze apele si am fugit.

-         Cum de nu te-am vazut?..

-         Stiam ca esti pe banca , sau locul tau de fumat , asa ca am ocolit incet ..nu vreau sa ma vezi asa..

-         Trebuia sa vi la mine. Rezolvam eu totul..

-         Nu. Nu vreau ca tu sa relovi. Au fost problemele mele. Trebuie sa invat sa-mi clarific eu situatia , nu altii..intelgi?

-         Da..dar..pff..vreau sa fac totul mai simplu si in loc de asta ...complic totul.

-         Nu lasi oamenii sa decida.. vrei sa te bagi pentru a-i ajuta , dar...nu e bine...

-         Stiu...doar ca de asemena inteleg cum e sa fi mereu singur si sa nu te ajute nimeni. Nu vreau ca si ceilalti sa treaca prin asta..

-         Nu esti singur. Deschide ochii si uite-te. Toata nebunia este cauzata pentru ca tu esti important pentru toti. Tu reprezinti centrul de interes. Daca nici tu nu mai umblii cu tipe interesante , populare, scoase parca din revista , atunci cum poate un tip obisnuit sa le revendice , pe cine o sa mai urmeze toti? Ai iesit din tipare . Tu trebuia sa fi modelul lor. Cel pe care sa-l imite , cel care umbla doar cu persoane de aceiasi importanta ca si el. Este destul de complicat, erai un exemplu si un stereotip. Ai spart barierele si le-ai dovedit ca nu esti doar un tip popular care umbla doar cu cei ce rangul lui , sau mai sus. Acum este greu de decis in ce sens te va afecta.

-         Stii.. eu am ales sa stau cu tipi nepopulari , de care isi batea lumea joc  si i-am aparat. Asta nu mi-a distrus in niciun fel popularitatea. Mi-am impus punctul de vedere si am dovedit ca nu-mi pasa de imaginea mea. Defapt am dovedit ca sunt indeajuns de bun incat sa ii apar pe ceilalti , nu doar pe mine.

-         Ai cam pierdut.. adica .. multi spuneau de ce nu umblii cu aia si aialalti , dar cred ca mai mult ai castigat. Dupa cum ai spus , ti-ai impus respectul si ai dovedit ca nu esti doar un tip care fuge dupa popularitate. O meriti. Dar...cu mine e alta problema. Felul in care puteai obtine orice fata, era .. era lucru pe care toti il admirau si doreau. Era un motiv prin care le dadeai clasa tuturor . Si acum...

-         Sti? Era un citat care m-a facut sa ma gandesc. “Taria unui barbat nu consta a avea mai multe femei, ci in a ramane fidel uneia singure.. “

-         Si ai de gand sa-l urmezi?

-         Poate. Am spus , lasandu-mi fruntea sa se lipeasca de a ei. Oricum ma cam detestam , pentru toata goana mea dupa fete.

-         Ma iubesti?

-         As fi in stare sa ma lupt cu toata lumea , sa ma arunc in foc , sa cant in fata tuturor , doar pentru a fi fericita.

-         Sa canti? A inceput sa rada , lacrimile inca siroiau pe obrajorii trandafirii. Tu nici la ora de muzica nu vi , doar ca sa nu te auda cineva.

-         Asta era si ideea ! Sunt afon, dar pentru tine m-as filma si as pune filmuletul peste tot pe internet . Doar pentru tine.

-         Hai sa mergem ! A spus lovindu-ma cu degetele peste frunte. Avea un ranjet mare pe fata si se oprise din plans.

-         Hei ! Unde?

-         Nu stiu ! A strigat , calcand iarba neingrijita ! Hai ! Sa fugim in lume !

-         Hmm.. sa ma mai gandesc , am ceva teme la mate de facut. Fugim dupa ! Am ras eu.

Nu te intoarce ! Trecutul e in spatele tau !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum