CAPITOLUL 27

13.2K 816 147
                                    

Dedicat lui deliustefania7

****

Cazatura cu surprize

"Hei, Izabelle!" ,Chriss intra in camera fetei vazand-o in mijlocul patului citind o carte ,pe care a inchis-o ,avand grija sa lase un semn ,acum atentia fiind pe printul zambitor din fata ei.

"Tu chiar nu sti sa bati la usa ,nu? Daca ieseam de la dus?" dupa ultima intrebare a vrut sa-si plesneasca una, vazand zambetul pervers care crestea pe fata angelica a printului ,ea simtind cum incepe sa tremure.

"Nu m-as fi suparat.Oricum esti sotia mea." spune accentunad ultimul cuvant vrand sa se faca inteles.

"Off...las-o balta,oricum cu tine nu ajung nicaieri. Acum spune ,de ce esti aici?"intreaba Iza ridicandu-se din pat avand grija sa-si netezeasca rochia roz pal care ii acoperea corpul micut. 

Chriss i-a urmarit orice miscare ,trecandu-i prin cap numai ganduri necurate , cum ar fi 'Oare cum ar arata fara rochie ?' sau ' Ce n-as da sa o am goala sub mine dezmierdand-o cu saruturi umede pe tot corpul, sa o simt cum tremura in bratele mele si cum imi sopteste numele in ureche' . Trebuia sa termine cu aceste ganduri simtind cum blugii ii deveneau din ce in ce mai stramti . 'cum poate fetita asta sa ma excite doar cu o simpla privire?'

"Nu am voie sa-mi vizitez sotia?" intrebarea ironica a facut-o pe Iza sa-si dea ochii peste cap si sa-l priveasca zambind.

"Pana acum nu ai facut-o . Deci planuiesti ceva.." spune fata prefacandu-se ca se gandeste.

"Hmm...te prinzi repede, iubito. Vreau sa te schimbi de rochie in ceva lejer ,vreau sa plecam intr-o aventura."spune Chriss dandu-si cu mana prin par si facandu-i cu ochiul vazand-o pe Iza cum roseste la apelativul folosit, lasandu-si privirea in jos simtind cum fluturii isi fac de cap in stomacul acesteia , Chriss zambind la gestul ei care emana doar inocenta.

"S-sunt g-gata in 10 m-minute" incearca ea sa spune , dar emotiile pusesera stapanire pe ratiunea ei ,fiindu-i greu sa se exprime.

Chriss a zambit satisfacut ,vazand cata influenta are asupra ei.

"Te astept afara!" spune simplu , apoi dispare lasand-o pe fata sa expire usurata.

In 10 minute ,blondina era imbracata intr-o bluza groasa de culoare crem ,pe deasupra avand o helanca neagra care ii trecea de fund , geaca gri , o pereche de colanti albastrii grosi si o caciula crem . Era gata sa descopere in ce consta aceasta 'aventura'.

La usile castelului ,o astepta printul ,care privea plictisit prins in gandurile lui , spre zapada alba care imbraca natura din jurul regatului .

Un tusit fals, l-a facut sa tresara ,intorcandu-si privirea spre Iza care il privea cu un zambet micut.

"Mergem?" a intrebat Iza privindu-l cu ochii mari.

"Dupa tine...domnisoara Beringhton!" cu toate  ca ar fi trebuit sa ii zica 'doamna' stia ca nu poate...inca.

"Va multumesc domnule Beringhton!" spune fata zambindu-i ,facand o mica plecaciune teatrala ,luand-o apoi in fata facandu-l pe Chriss sa chicoteasca.

"Unde vom merge?" intreaba aceasta atunci cand ies pe portile mari ale castelului ,luand-o pe o carare pe care nu fusese pana acum.

"Vei vedea, iubito." spune acesta.

Iza se opreste din mers ,pozitionandu-se in fata lui , Chriss privind-o cu o spranceana ridicata nestiind ce vrea sa faca. Aceasta s-a apropiat mai mult de fata lui , amandoi inghitand in sec privindu-se in ochi. Chriss o priveste tacut , incercand sa-si dea seama ce are de gand sa faca, dar apropiera dintre ei nu-l ajuta , privind apoi spre buzele ei rozalii care fusesera umezite de varful limbii acesteia,aerul cald izbindu-se de buzele lui , simtind cum mii de fiori ii strabat intreg corpul de la aceasta apropiere brusca.

Regatul Întunericului 1 *Blestemul*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum