Sfarsitul raului
***Chriss pov.***
Ma uitam la parintii mei care pareau la fel de surprinsi ca si mine la auzul cuvintelor vrajitoarei. Lukas steatea langa mine incercand sa analizeze tot ceea ce se intampla ,iar Rox si Dylan stateau langa corpul blondinei mele ,avand cate un zambet sters care mai distragea atentia de la lacrimile care se tot scurg pe obraji. Am privit catre Aby care astepta ca sora sa sa faca prima miscare cu ce a spus.
Any s-a apropiat de Izabelle ,Rox si Dylan dandu-se la oparte ,facandu-i loc vrajitoarei care se aseaza in genunchi langa corpul blondei ,atingandu-i locul unde inima ei trebuia sa bata.
Mainile imi transpirau din cauza emotiei ,iar inima batea din cauza fricii. Trebuie sa functioneze! Si daca va functiona voi face orice imi sta in putinta ca Izabelle sa ma ierte pentru ceea ce i-am facut. Nu-mi pasa ca blestemul nu va mai putea fi ridicat. Imi pasa doar ca ea sa fie bine. Sa zambeasca din nou ca sa-mi senineze ziua ,sa-i aud glasul melodios ,sa-i simt saruturile dulci si sa-i aud cele doua cuvinte de care am mare nevoie sa mi le spună.
"De ce nu se intampla nimic?!" tip din cauza nervilor ,apropiindu-ma de vrajitoare ,care se ridica de langa corpul Izei neclintit ,fiind cu spatele la mine.
"Meriti sa fii fericit,Chriss...dar nu in viata asta." spune ,apoi se intoarce spre mine cu un zambet mic pe fata ,privindu-ma draceste.
"Cum?!" intreb simtind cum nervii pun stapanire pe mine ,incordandu-ma si imaginand-o fara cap.
"Wow! Doar nu credeati ca daca imi amintiti ce fel de persoana am fost ,gata m-ati inmuiat?!" intreaba batjocoritor privindu-ne cu o spranceana ridicata.
Il aud pe tata cum maraie furios ,iar pe ceilalti agitandu-se langa mine. Any ne-a privit mandra ca a putut sa se joace cu mintea noastra ,apoi ochii ei de culoarea abisului i-au atintit pe ai mei,fara nicio expresie.
"Doar nu am asteptat 121 de ani in care am planuit fiecare amanunt cum sa va distrug,degeaba? Nup. Razbunarea continua ,iar pe tine Chriss,pentru a nu suferi de dorul micutei nesuferite ,va voi aduce inapoi impreuna pe veci. Saluta Infernul!" imi spune zambind la sfarsit ,iar eu inainte sa pot sa ma apar ,imi simt inima parca strapunsa de ceva foarte ascutit,bataile ei incetinind treptat.
Cad in genunchi ,punandu-mi mainile pe locul inimii mele care batea tot mai usor ,tusind din cauza aerului care refuza sa-mi umple plamanii ,corpul tremurandu-mi si mici lacrimi formandu-mi-se in ochi,in timp ce Any tinea o mana deasupra mea ,privindu-ma de sus.
"Chriss!" o aud in ecou pe sora mea cum ma striga disperata ,iar pe ceilalti implorand sa se opreasca ,Any razand de tot ceea ce se intampla.
"Nu te bucuri Chriss? Vei fi impreuna cu Iza ,iar eu...Aaaa!" nu apuca sa-si termine propozitia ,pentru ca se prabuseste langa mine ,sange scurgandu-se din gura si ochii ei ,intr-un mod dezgustator.
"C-Ce m-mi s-se i-intampla?" tipa Any incercand sa opreasca ceea ce i se intampla.
Durerea a disparut ,acum putand sa respir normal,ridicandu-ma de langa Any si privind in jurul meu ,pentru a o vedea pe Aby cu mainile indreptate spre sora ei ,parul negru fiind ridicat in valuri si ochii aurii stralucind in lumina diminetii ,rostind diferite cuvinte in soapta.
"Ceva ce trebuia sa ti se intample de mai bine de un secol,Any." ii raspunde Aby ,iar Any incearca sa se ridice si sa se opuna ,dar se prabuseste urland de durere." Stiam foarte bine ca nu vei renunta la razbunare ,nu numai tu ai un plan bine gandit,iar daca vine vorba de putere,sunt de trei ori mai puternica ca tine. Ai dereglat balanta naturii ,iar vrajitoarele nu au fost deloc multumite de asta. M-am intalnit cu ele inainte ca tu sa-ti faci aparitia si au decis sa ma ajute sa te infrunt. Ai facut destul rau pe Pamant ,chiar si familiei tale, meriti ceea ce ti se intampla!" ii spune Aby apropiindu-se de ea ,aceasta incepand sa strige din cauza durerii.
"Aby...t-te r-rog! Ma doare!" implora Any ,uitandu-se in ochii surorii ei.
"Crede-ma ,pe mine ma doare mai tare ,surioara. Phesmetus inadio sangoras cupaya vita!" tipa Aby,repetand de trei ori aceeasi vraja ,cerul fiind invadat de tunete si fulgere ,vantul batand cu putere din toate directiile ,iar diferite soapte auzindu-se in jurul nostru.
Lukas o ia in brate pe Rox pentru a o proteja de focul care a pornit din cauza fulgerelor care au lovit cativa copaci din jurul nostru ,iar eu am luat-o in brate pe Izabelle ,strangandu-i corpul micut la piept ,lasand un oftat sa-mi scape privindu-i ploapele care nu ma lasau sa-i vad ochii mari si verzi.
"Opreste-te!" tipa Any si da sa se ridice din nou ,aruncand-o pe Aby la cativa metrii distanta.
O las usor pe Iza jos intr-un loc mai ferit de foc , apoi o lovesc pe Any ,aceasta picand la picioarele tatalui meu. Ce mult voiam sa o lovesc pe tarfa. Aby se ridica ,imobilizand-o pe Any care implora sa fie eliberata ,dar isi merita soarta. O iau din nou pe Iza in brate ,asteptand ca toate astea sa se termine.
"Adio Any!" ii sopteste tata privind-o cum isi da ultima suflare.
"Mortes vahalonos cuprana!" tipa Aby ,apoi focul din jur se stinge ,vantul inceteaza sa mai bata ,iar orice zgomot se opeste ,ca mai apoi sa o auzim pe Any tipand inainte ca micutul ei corp sa se transforme in cenusa.
Soarele a inceput sa straluceasca pe cerul senin ,copacii odata arsi acum fiind plini de muguri de flori,iarba fiind de un verde plapand ,pestera acoperindu-se cu maracini de flori de campie ,iar parasile incepand sa cante fericite. Ce se intampla?
"Insfarsit balanta naturii a fost echilibrata. Problema tuturor necazurilor e moarta. Any e moarta si se va justifica in fata vrajitoarelor pe lumea cealalta." ne explica Aby ceea ce tocmai s-a intamplat.
"Vrei sa spui ca raul a luat sfarsit?" intreaba mama ,iar Aby o priveste zambind in timp ce aproba.
"Ai zis ca totul a fost planuit..." soptesc privind mica faptura din bratele mele ,incercand sa nu plang ca un fraier.
"Am avut nevoie de de cele mai puternice vrajitoare pentru a face aceasta vraja. Am planuit totul inca de cand am simtit-o prima data pe Any ca a luat legatura cu Iza. Aveam totul planuit ,lasand-o sa creada ca e inaintea mea cu un pas,chiar daca la partea cu violul am fost pacalita." ne spune Aby apropiindu-se de mine si privind-o cu parere de rau pe Iza.
"Asta inseamna ca..." incerc sa-mi dau seama ce se intampla si ceea ce a facut vrajitoarea de langa mine fara sa-mi spuna.
"Ca Izabelle nu e moarta.Vrajitoarele o tin in viata,doar am pacalit-o pe Any." spune iar eu aproape o scap pe blonda din brațe.
Inima aproape mi-a stat in loc ,iar creierul nu mai functiona. Se blocase la ''traieste!'' , ''traieste!''.
"Traieste?" intreaba cu speranta fratele acesteia ,apropiindu-se de noi si privindu-si sora cu ochii in lacrimi.
"Da ,dar Chriss,nu o poti transforma in vampir pentru ca iti poarta copilul in pantec. Chiar daca blestemul asupra ta nu a fost ridicat din cauza regulii cu trasnformarea ,copilul e mult mai puternic. Tu stii ce simti pentru ea ,trebuie doar sa crezi in tine si in ce iti spune inima." imi spune Aby ,privindu-ma in ochi.
Ce? Copil? Iza e insarcinata? O sa avem un copil? E o gluma ,nu?Ca daca da,eu nu rad!
"Copil?" intreaba Rox surprinsa ,privind pantecul Izei ,la fel ca si ceilalti ,toti fiind surprinsi.
"Da , copil. Copilul lor." ii raspunde Aby.
O strang in brate mai mult ,incercand sa-mi calmez tremuratul din cauza informatiilor primite,fiindu-mi frica sa nu o scap. M-am purtat ingrozitor cu ea nestiind ca-mi poarta copilul in pantec.Prost!Prost! Imi vine sa-mi zmulg singur inima dupa cat rau i-am provocat.
Dar de ce-mi pasa asa de mult de ea? Blestemul nu e ridicat ,dar cu toate astea am simtit ca înnebunesc atunci cand nu i-am mai auzit bataile inimii. Ca o credeam moarta. Sau ,de ce am reactionat atat de rau atunci cand aflasem ca ma inselase? Eram gelos? Clar eram gelos. Stiu ca o plac,dar daca simt mai mult pentru ea ,daca o...
"Izabelle?" glasul Roxannei ma scoate din ganduri ,simtind corpul micut al Izei cum se misca in brațele mele,apoi o vad cum ia o gura mare de aer ,deschizandu-si ochii mari si uitandu-se in jurul ei speriata.
E vie! Si e in bratele mele. Bratele care tin doua persoane minunate. Sotia si copilul meu.
****
CITEȘTI
Regatul Întunericului 1 *Blestemul*
Vampire#NECORECTATA. Citiți pe propria răspundere asa ca sa nu-mi veniti cu, comentarii răutăcioase cum ca am greseli. O voi corecta curând. Volumul 1 : Regatul Întunericului :Blestemul Volumul 2 : Regatul Întunericului :Lupta cu mine