"Vítej v novém domově" řekne s nadšením Sonny. Zhluboka se nadechnu čerstého vzduchu z okolních lesů. Najednou uvidím jak se k nám blíží hnědovlasý muž s klackem v ruce a před ním utíkají dva roztomilý malí pejsci.
Jakmile je Sonny spatřila rozzářila se jako sluníčko. Nejprve jsem nic nechápala, ale po chvíli se mi rozsvítilo."To je on? Viď?" drkla jsem do ní s úsměvem. Ona mi ani nedokázala nic říct. Nakonec jen kývla hlavou a rozeběhla se za ním. V tu chvíli jsem prožívala neskutečnou radost spolu s ní a pomalu vyrazila jejich směrem.
Po malé chvíli jsem k nim došla. Sonny se pro mě neznámým mužem objímala a líbala. Najednou se mi kolem nohou začali otírat ti pejsci. Byli hrozně krásní. "Ahojky drobečci" promluvím na ně jak debil, který mluví na malé děti. Sonny už dokončila svojí "muchlovačku" s manželem a otočila se na mě."OOO" začne se rozplývat "Vy jste spolu tak krásní". Musela jsem na ní koukat dost divně, jelikož Sonnin manžel se začal neuvěřitelně smát "Ty si jí to ještě neřekla Sonny?" řekne přidušeně od smíchu. "Co si my neřekla Sonny?" zeptám se s rukama založenýma v bok.
"Ehm... Luno tohle je tvá neteř a synovec. Alex a Rose. Jo tohle je můj manžel Skye."Koukala jsem na Sonny jako na blázna. Jak by asi tihle pejskové mohli být má neteř se synovcem? Si ze mě dělá srandu. " To jako myslíš vážně?" Skye se zasmál a položil Sonny na rameno ruku. Vlídně se na mě usmál "No, asi by jsme ti měli ještě říct, že jsi tak trochu víc mezi vlkodlaky. Když ti to moje Sluníčko ještě neřeklo." otočil hlavu k Sonny a políbil jí na temeno. "To si ze mě děláš prdel! Ty mě přivedeš mezi vlkodlaky! Ještě mi řekni, že ty i já jsme taky vlkodlaci a budu úplně nadšená. " začala jsem se hystericky smát.
Oba dva na mě koukali jako na magora a ještě se ke všemu Skyeovi v očičích zableskl hněv a ukřivděnost, Sonny zase strach. Ty malý prckové podemnou začali kňučet. Smutně jsem se na ně usmála, klekla si k nim na zem a začala je hladit po srsti "To asi nebyl vtip co? Moc se vám omlouvám. Snažte se mě pochopit. Za jeden blbej den se mi změnil od základu život.Pokousal mě bílošedej pes. Potkala jsem poprvý Sonny. V noci mi "otec" zabil mamku. O půlnoci jsem se proměnila v psa a roztrahala ho na kusy. A teď jsem tady s váma a vy řeknete, že jsem mezi vlkodlaky."
Oba dva se na mě se soucitem podívali "Tohle by ti měl vysvětlit alfa vlk. Pojď půjdeme za ním." Než jsem se nadála, tak jsem stála před velkým srubovým domem. Znenádání se otevřeli dveře! "Auuu... To nemůžeš dávat pozor!" Vyjela jsem na toho dotyčnýho co mě srazil na zem. Zvedla jsem zrak a podívala se na to nemehlo! Málem jsem už podruhý za dnešní den stratila dech. Tak nádherné blankytně modré oči, který kontrastovaly s jeho havraními vlasy. Aww. No tak dobře bylo to nemehlo, ale hodně sexy nemohlo s úžasnou postavou. Doháje a ten jeho úsměv no, kdo by odolal. To jsem, ale ještě nevěděla co ten egoista vypustí z jeho pusy!
"Jééé, sorry krásko, nespadla jsi z nebe?"
"Pff , to ty jsi asi při narození spadl na hlavu ne! Když mě schodíš a ani mi nepůmůžeš vstát."
" Tak promiň no, jen jsem chtěl být milej." Podal mi ruku a vytáhl mě do stoje. Nečekala jsem to, ale bohužel, nebo snad bohu dík jsem na něj spadla a on mě držel v náruči. " Jinak se jmenuju Kristian. Krásko." Trochu jsem zčervenala, ale rychle jsem to zamaskovala. Odvrátila jsem od něj hlavu a odstrčila se. " Luna" odsekla jsem a otočila se na Sonny " Ségra nepůjdeme už?" Kristian vypadal chvíli zmateně, ale nakonec se zase ušklíbl a pomalu odcházel pryč. Ještě než mi úplně zmizel z dohledu, tak na mě mrknul a volal "Krásko ještě se uvidíme."
Sonny rychle na toho machýrka kývla a odtáhla mě do toho domu. Abych mu už nic peprnýho nemohla říct. Když za námi zaklaply dveře, tak na mě vyjela, že bych se takhle neměla chovat k synovy alfy. Ale co, už se stalo. Nemá si zvykat, že všechno dostane na zlatým podnose. Pfff machýrek jeden. Vůbec mu to neuškodí, ale hezkej je. To se musí uznat. Nevím proč, ale něco mě k němu táhne a to se mi vůbec nelíbí.
____________________________________
Tak a jsme tu zas s dnešní noční kapitolou. Snad se bude líbit pá M a K :)
ČTEŠ
FullMoon
WerewolfNěkdy stačí jeden okamžik a změní se vám život od základu. Jedna volba, jedno rozhodnutí. Cesta nebezpečí, lásky a neuvěřitelných věcí právě začíná! ! Příběh obsahuje gramatické chyby ! Nejlepší umístění: #28 (21.12.2016) #19 (22.12.2016) #15 (1...