29. Konec

1.1K 73 14
                                    


Plná odhodlání jsem běžela dál, ale po Timovi nikde ani památka. Najednou mě na zem smetl nějakej vlk. „Arggg" blíže jsem se na toho vlka podívala. A koho pak to nevidím! „Slez ze mě ty jeden hajzle!!!!!!!!!" zařvu mu do čumáku, který má od krve a s vyceněnýma zubama mi vrčel do obličeje........ Pořád se přibližoval k mému obličeji a já se nemohla nijak pohnout...... „AAAAAAAAAAAAAAAAAA........." po tváři mi začala stékat krev..... on mě těma jeho špičákama škrábl do obličeje „ Tak to jsi posral ti říkám!!!!!!!" celá naštvaná a vytočená jsem se proměnila do polovlka. Vyprostila jsem si ruku z pod těla a nahmatala mí vrhací nože. Jeden jsem popadla a zaryla mu ho co největší silou mezi žebra...... s žuchnutím jsem ho ze sebe shodila a utíkala zase dál..... To už si ze mě fakt děláte srandu!!!!!!!!!!!!! To už je podruhý, co mě někdo shodil na zem s rozzuřeným pohledem jsem se na tu osobu podívala................... „Jééééééééééé Angels, co ty tu?!" Ona se na mě jen nevině podívala. „Promiň." s rozzuřeným výrazem se otočila a já uviděla, jak 5 chlápků jde proti nám. „Luno, nechtěla by jsi mi trošku Helpnout?" Angels už byla na nohách a natahovala ke mně ruku na pomoc. „Si piš." s natěšeným výrazem jsem na ní mrkla.

„Takže si dáme soutěž?" Vycenila na mě Angels zuby v tom jejím ďábelském úsměvu. Kývla jsem jí na souhlas „Teď!!!" rozeběhla jsem se proti nim. Jednomu jsem podřízla temnu, dalšímu jsem vrazila díku do zad u páteře. Po tom posledním, co měl rozhodnout. Kdo vyhraje jsem hodila nůž na srdce, ale když jsem se podívala víš uviděla jsem Angels, jak mu zlomila páteř. Frustrovaně jsem zavrčela. „To si děláš srandu, že je to remíza....."

„ Luno, pojď sem, našla jsem Tima!!!!!!!" Houkla na mě Sonny. „ Sorrry Angels, odvetu si dáme někdy jindy jo." mávla jsem jí na rozloučenou a vyběhla za ségrou... „ Luno, co to máš s obličejem?!" Naštvaně se na mě moje milovaná sestřička otočila. „ Sonny klid, za chvilku se mi to stejně uzdraví, tak nemusíš vyšilovat. Navíc jsem si to s ním už vyřídila." usmála jsem se jen při pomyšlení, jak se jeho tělo válelo na zemi. „To je moje sestřička." Natáhla ke mně ruku a plácly jsme si. Vždycky, když se proti nám někdo vyřítil Sonny ho zpacifikovala tak rychle, že jsem to ani nestačila postřehnout. „Ségra, už se ani nedivím, že se tě John bojí." Sonny se na mě nevině podívala. „ O čem to prosím tě mluvíš? John a bát se mě? To je směšný." jen co to dořekla propukla v záchvat smíchu. Jen jsem nad ní zavrtěla hlavou. „ Počkej, až uvidíš Skye v akci. To je jinačí podívaná." Její obličej mluvil za vše, Skye miluje až za hrob a hlavně miluje jeho bestii. „Sonny ty jsi vážně blázen." Začala jsem se smát. „ Já vím, ale nikomu to neříkej." mrkla na mě a obě jsme se začaly smát.

Sonny se přidala zpět ke Skyeovi a já se na chvíli zastavila a rozhlížela se po té spoušti. Najednou na mě všechno dolehlo. Já tomu měla zabánit, ale spíš sem to jen začala! Po zemi se váleli desítky mrtvých z obouch smeček. Naštěstí pro mě mí přátelé stále žili.

Sonny štastně bojovala po boku Skye, skvěle se doplňovali. Na opačném konci zase bojovali Angles se Zeerem. Navzájem si pomáhali a já se musela usmát. Vždy když na Angles někdo zaútočil Zeerovi se v očích zalesk strach, o ni.

No a nakonec tu byl můj Kristián. Opravdu byl můj, na to jsem si stále nemohla zvyknout. Na začátku jsem mu chtěla vyškrábat oči a teď se bojím jen o jeho život. Byl zase proměněný zpět ve své lidské podobě a někde vzal luk a toulec se šípy. Raději ani nechci vědět, kde to vzal. Pálil je do svých nepřátel raz dva.

"Je vůbec nějaká zbraň, kterou neovládá??" Zeptám se sama sebe. No ale dost kochání nad mým sexy přítelem a zpět k mému úkolu, nebo spíš k jednomu člověku, který to může spolu se mnou ukončit. Začnu se opět rozhlýžet po bojišti, ale Tim nikde. Nebo spíš je tu hlava na hlavě, takže téměř nulová viditelnost.

FullMoonKde žijí příběhy. Začni objevovat