Ufff.... Konečně jsem doběhla k jezeru. Rozhlídla jsem se a koho nevidím! „Promiň. Já jsem nechtěla přijít takhle pozdě. Tak trošku jsem usnula. Promííííííííň." „Já ti dám promiň. Čekám tady na tebe už 10 minut!!! Ale aby jsi mi neřekla, že jsem necita. Tak se jdi převléct budeš plavat jenom 33x tam a zpátky. Takže si pospěš.!" vykulila jsem na ní oči, ale poraženecky jsem se odešla převléct do plavek. „Ty jsi vážně ĎÁBEL!!!!!!" jediná odezva mi byl její smích „Pffff...."
Když jsem za ní konečně došla, tak mě zastavila „Buď potichu někoho slyším a myslím, že to je brácha s Chipem. Co je tak trošku vyděsit a shodit je do vody?" ďábelsky se na mě usměje a já jí úsměv oplatím „Si piš sestro mám s ním nevyřízený účty!" „Tak dobře." Schovaly jsme se za kámen kousek od srázu, kde mě ten náfuka minule shodil.
Než konečně přišli, tak jsme se domlouvaly, jak to provedem. „Pšššš" Otočím se a koho nevidím, jak se tam promenáduje! Otočím se na mého parťáka. Mrknem na sebe. Rychle vyběhneme. Naštěstí k nám byli otočený zády a my je shodily. „Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" Otočily jsme se na sebe a plácly si „Povedlo se ségra!" koukli jsme se dolů, ale oni nikde. „Do háje, kde jsou!"
Nestačila jsem ani mrknout a už jsem letěla dolů. „Do hajzlu, to jsou takový hajzlové, měla jsem to tušit!! Brácha já tě zabiju až tě dostanu do rukou." stačila Angels zakřičet než jsme dopadly do vody. Vynořily jsme se. Co si myslíte, že není slyšet ten jejich samolibí smích „Dámy moc se vám to nepovedlo co?" „Jdi se bodnout Chipe!!"
„Ale no tak zlato, mi vám to jen vracíme." Mrkne na Angels, ta si jen odfrkne a odplave pryč „Luno poplav, s nima to nemá cenu." Ušklíblu se na kluky, který tam pořád ještě visí. „Tak čau kluci. Jo uvidíme se zítra na tréninku" a odplavu k Angels na břech.
Najednou uslyším jak něco spadlo do vody. „Hej. Angels koukni ty opice už spadly." „No jo máš rech." Už zase se válíme smíchy. Nevím jak to tak rychle zvládly, ale už byli u nás. „Jak koukám, tak jste na nás krásky čekaly." plácnou si ty dva chytráci. „To víte, že jo hlídaly jsme, aby vám neuplavalo to vaše velký ego." ušklíbnu se na ně. „Dobře ty sestro." Plácneme si s Angels.
Kluci na nás koukali jako vyvoraný myši „Došli ti slova Chipe a tobě brácha snad vyřízly jazyk nebo co?? Takhle tichýho jsem tě dlouho nezažila" to mě znova rozesmálo. „No tak krásko nebuď na mě tak zlá a zastaň se mě." podíval se na mě psíma očima. „Proč bych tě měla zachraňovat. To ty mi dlužíš laskavost, na to nezapomeň." uculila jsem se na něj.
Mezitím se nám hádal Chip s Angels. Žádnej z nich si nechtěl připustit, že má velký ego. Kdybych to měla určit já tak vyhrává Kristián. No co, není to pravda.
Když jsem tak uvažovala. Nedávala jsem pozor, co se kolem mě děje. Najednou jsem zjistila, že jsem hlavou dolů a Angels to samý, ti dva se na nás zas domlouvali. Nééééé oni nás zase nesou do vody. Takže, dneska už po druhý jsem hozená do vody. Když jsme se s Angels vzpamatovaly, tak jsme je stáhli pod vodu. Po chvilce jsme je pustili a rychle utíkaly, co nám síly stačily. Stejně nám to bylo houby platný. Za chvilku nám z toho vznikla velká vodní válka.
Najednou uslyším jak Chip říká Angels „No tak zlato, já vím, že mě miluješ, i když si to nedokážeš přiznat!" pomalu se k ní plížil. „Už ti to říkám po několikátý, nemám zájem ty máničko!" Angels se ho snažila od sebe odstrčit, ale bylo jí to houby platný. Chip si ji k sobě přitáhl. „No tak nedělej. Já to na tobě vidím, že se ti líbím." Chudák celá zrudla a otočila mým směrem hlavu a prosila mě pohledem o pomoc. Bohužel pro ni jsem se k ní nemohla dostat, protože jeden inteligentní člověk mě chytil kolem pasu a nechtěl pusti. Snažila jsem se vykroutit, ale když mi došlo, že to nepůjde přestala jsem se snažit. Tak jsem jen svěsila ruce a omluvně se na ní podívala.
ČTEŠ
FullMoon
WerewolfNěkdy stačí jeden okamžik a změní se vám život od základu. Jedna volba, jedno rozhodnutí. Cesta nebezpečí, lásky a neuvěřitelných věcí právě začíná! ! Příběh obsahuje gramatické chyby ! Nejlepší umístění: #28 (21.12.2016) #19 (22.12.2016) #15 (1...