Jongin နဲ႔ kyungsoo ဘူဆန္နားက ရြာေလးေသးေသးေလးမွာ အိမ္တစ္လံုးငွါးကာ ေနၾကသည္ ။ ခုထိ Kyungsoo အေဖက လက္မေလ်ွာ့ပဲလိုက္႐ွာေနသည္ေလ ...
Jongin သူဘာအလုပ္လုပ္ရမလဲစဥ္းစားေနမိသည္ ..
ေက်ာင္းကလည္းမၿပီး ေနာက္ၿပီး Kyungsoo အေဖ၏ အႏၱရာယ္ကိုလည္းေၾကာက္ရေသးဆိုေတာ့ လူသိပ္မသိႏိုင္သည့္အလုပ္လုပ္မွရမည္ ..."Jongin ya... မင္းအခုဘာအလုပ္လုပ္ရမလဲစဥ္းစားေနတာမလား "
o_O
"Baby ဘယ္လိုသိတာလဲ "
"မင္းမို႔လို႔သိတာပါ .. "
မင္းေလာက္ပဲဂ႐ုစိုက္တဲ့ငါဟာ မင္းနဲ႔ပတ္သက္တဲ့အရာေတြပဲသိတာပါ ...
"အင္း ... ဘယ္အလုပ္လုပ္ရင္ ပိုက္ဆံအမ်ားႀကီးရမလဲလို႔ပါ ... "
မင္းပိုက္ဆံ႐ွာခ်င္တာငါ့အတြက္ဆို ငါဘာမွမစားပဲလည္းေနႏိုင္တယ္ .... မင္းပင္ပန္းတာကိုေတာ့မၾကည့္ရက္ဘူး jongin ya....
"မလိုပါဘူး Jongin ရယ္ ငါတို႔အတူတူ အပင္ေလးေတြစိုက္စားၾကမယ္ေလ ... ဘယ္ေလာက္ၾကည္ႏူးဖို႔ေကာင္းမလဲ ... "
မဟုတ္ေသးဘူး Kyungsoo ya .. ငါတို႔စိတ္ကူးကမာၻကေနေဖာက္ထြက္ၿပီး လက္ေတြ႔ဘဝကိုကိုယ္တိုင္ေရြးခ်ယ္ခဲ့ၿပီးၿပီေလ ...
ငါတို႔ကိုယ္တိုင္ေရးပံုတူကို ငါတို႔ပဲလွပေအာင္ ဖန္တီးရေတာ့မွာ ..."ရပါတယ္ ကိုယ္အျပင္မွာ အလုပ္တစ္ခုခု ႐ွာၾကည့္လိုက္မယ္ Baby ကိုေတာ့ ကိုယ္ ေျခေမႊးမီးမေလာင္လက္ေမႊးမီးမေလာင္ ထားႏိုင္ပါတယ္ .. "
Jongin အနီးအနားမွာ အလုပ္လိုက္႐ွာၾကည့္သည္ ရြာငယ္ေလးျဖစ္ေတာ့ ဘာအလုပ္မွသိပ္မ႐ွိ အပင္စိုက္တာေလာက္ပဲ႐ွိသည္ ... အပင္စိုက္တာကလည္း ပိုက္ဆံသိပ္မရ .. ထို႔ေၾကာင့္ သူအျခားအလုပ္ပဲလိုက္႐ွာမိသည္ ..
"ေကာင္ေလး ဦးေလးလုပ္ေနတဲ့အလုပ္တစ္ခုေတာ့႐ွိတယ္ မင္းလုပ္ႏိုင္ပါ့မလား .. "
Jongin လမ္းမွာေတြ႔သည့္ ဦးေလးႀကီးတစ္ေယာက္က သူႏွင့္လုပ္မလားဆိုေတာ့ ဝမ္းသာအားရေခါင္းညိတ္မိသည္ ..
"ဟုတ္ကဲ့ ကြၽန္ေတာ္ ဘာအလုပ္ျဖစ္ျဖစ္လုပ္ႏူိင္ပါတယ္ ဦးေလး "