Capitolul 7

247 11 2
                                    

În scurt timp maşina staţionă pe aleea din faţa a casei. Era impresionant de mare, cu un aspect modern dar uşor vintage. Liam mă pofti înăuntru,deschizânu-mi politicos uşa. M-am strecurat curioasă,privirea mea plimbându-se atent în întreg livingul. I-m zărit rapid pe Niall,Louis şi Harry, tolăniţi pe canapea,contrazicându-se ce film să aleagă. Am trecut zâmbitoare pe lângă ei,plsându-mi degetul pe DVD-ul cu “Tres metros sobre el cielo” ,semn că filmul acela vreau să-l vizionez,după care m-am îndreptat spre bucătărie,unde Liam mă informase că se află Ale şi Zayn. M-am apropiat uşor de pragul uşii,dinăuntru auzindu-se deja vocile celor doi. Purtau o mică discuţie,lucru ce nu mi se părea ieşit din comun,însă atenţia îmi fusese captată de faptul că discuţia era referitoare la mine. 

-Deci,cum ţi se pare Bell? Se auzi vocea cristalină a lui Ale. 

-La ce te referi mai exact? Îi răspunde Zayn pe un ton uşor pervers. 

-Ştii şi singur. Se vede,îţi place. Mi-am mărit ochii,rămânând uşor şocată de ceea ce tocmai auzisem. Curiozitatea deja clocotea în mine dormindu-mi să-i aud răspunsul. 

-Chiar aşa de vizibil e? 

-Da,e destul de vizibil,mă mir că Bell nu şi-a dat seama. Îi răspunse aceasta dându-şi ochii peste cap,iar chicotitul ei umplu camera. 

-Hei,întrerup? Întreb eu,păşind zâmbitoare în încăpere. 

-Aaa,nu,intră. Răspund amândoi panicaţi,şi puteam observa uşor cum Zayn îşi muşca stresat buza. 

-De cât timp stai acolo? Ezită pentru început,plasându-şi buzele pe obrazul meu. 

-Abia ce am ajuns. Spun eu,prefăcându-mă mai bine decât o actriţă. 

-Ohh,ok. Expiră uşurat şi abia m-am abţinut să nu izbucnesc în râs când i-am văzut expresia feţei. 

-Deci,ce faceţi voi aici? 

-Am venit după nişte gustări.Îmi răspunde Ale,în timp ce ridică castroanele cu cipsuri şi floricele. 

-S-au decis băieţii ce film vom urmări?Întrebă Zayn luând pe o tavă câteva phare. 

-Cu un mic ajutor,da,s-au hotărât. I-am răspuns mândră,amintindu-mi alegerea făcută. Am părăsit rapid bucătăria,alăturându-ne celorlalţi. Ne-am aşezat fiecare pe unde am apucat,Zayn "din întâmplare" lângă mine,pe canapea.L-am privit uşor cu coadă ochiului şi am zâmbi. Am chicotit cât pentru mine,amintindu-mi afirmaţia lui Ale,dar şi răspunsul lui Zayn. Era ciudat,dar asta nu înseamnă că nu-mi plăcea. Cred că orice fată s-ar simţi flatată să afle că o vedetă e îndrăgostită de ea. 

În timpul filmului Zayn îşi strecura braţul în jurul taliei,trăgându-mă lângă el. I-am zâmbit uşor,trăgând din ţigare,după care i-am oferit şi lui un fum. Am privit rapid în jurul meu,analizându-i pe toţi. Naill şi Louis stăteau jos,în faţa canapelei pe care mă aflăm eu şi Zayn,înfulecând dintr-un caston cu popcorn. Liam era aşezat pe unul dintre fotolii fiind extrem de captivat de acţiunea filmului,iar Ale şi Harry stăteau pe celălalt fotoliu. Nu am putut trece cu vederea micile gesturi şi schimburile de priviri. Ochii le luceau atât de puternic când se priveau şi sinceră să fiu,părea mai interesant să mă uit la ei decatla film. 

Odată cu terminarea filmului,ne-am apucat să strângem dezordinea prvocata şi...pentru numele lui Dumnezeu,livingul arăta că după o luptă cu suc,popcorn,cipsuri şi ciocolată. Spre surprinderea mea am terminat destul de repede,aşa că eu şi Ale ne-am luat la revedere de la băieţi şi am pornit spre casă,nu înainte că Zayn să ne comande un taxi. Insistase destul de mult să ne ducă acasă,dar cred că ne oferise cam multe în seara asta. 

Dincolo de aparenţeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum