Capitolul 11

211 6 2
                                    

Secundele păreau de astă dată eternităţi şi nu cred să mai fi fost veodată atât de agitată. Îmi simţeam sângele alergând prin vene,iar bătăile inimii erau mult mai accelerate. Respiram atât de greu şi părea că aerul din jurul meu dispare încetul cu încetul. Era un sentiment oribil,dar în mod ciudat sentimentul ăsta îmi provoca o stare de bine. Un amestec între emoţie,teamă,dorinţă,pasiune...un întreg război de sentimente contradictorii. 

Mi-am întors uşor capul distingând acel chip perfect. Privirea încă îi era aţintită spre mine,şi simţeam cum mă roşesc datorită insistenţei acesteia. Am inspirat adânc,ridicându-mă în faţa lui.O uşoară încruntătură apăru pe fruntea sa şi părea că oricât ar vrea să-mi ştie următoare mişcare,habar nu avea. 

-Nu ştiu cum eram eu înainte,dar ştiu cum sunt acum. Nu mi-am terminat bine fraza,că trupul meu deja zăcea doritor în braţele lui.Mi-am încolăcit braţele în jurul gâtului,unindu-mi sălbatic,dar în acelaşi timp suav,buzele cu ale sale. Palmele lui mari îmi fremătau continu trupul,la fiecare atingere simţind cum urma să explodez. Era o senzaţie de milioane ce-mi mistuia trupul fără încetare. Îşi strecură rapid mâinile sub maieul meu,descotorosindu-mă de el. I-am imitat şi eu gestul,tricoul său alb aflându-se acum pe iarbă,lângă al meu. Sărutările îi coborâră suav pe gâtul meu,plimbându-şi galant limba pe linia pulsului. Palmele îi alunecară rapid pe sutienul meu,briza uşoară acompaniată de senzaţia buzelor sale,îmi făcură răpit sfârcurile să se întărească. Mi-am mutat rapid palmele pe betelia pantalonilor săi,trăgând uşor,după care desfăcându-i şliţul. Se ridică uşor,dându-i de tot jos,după care îmi oferi şi mie acelaşi tratament. Mă aflăm acum goală în faţa unui "străin" pentru care nu simţeam nimic,dar pe care voam al naiba de mult să-l ştiu în mine. 

Se aplecă încet peste trupul meu şi era o senzaţie uimitoare să simt coneziunea şi atingere trupurilor noastre. Mi-am depărtat uşor picioarele,permiţându-i un acces mai bun asupra feminităţii mele. Mă privea nesigur şi mă întrebăm oare dacă asta era prima oară când mă oferisem lui? Nu-mi amintesc să fi fost o "curvă"..dar nici o sfântă nu pot spune că eram.I-am apucat rapid ceafa,zâmbindu-i dulce în semn de aprobare,după care i-am înşfăcat năvalnic buzele. Îl simţeam deja la intrarea mea şi deşi încă era ezitant,mă privi încă odată în ochi,putând astfel citit nerăbdarea din ei. Mă pătrunse uşor,toţi nervii din trupul meu explodând precum o bombă. Se simţi o uşoară durere,dar după câteva mişcări de dute-vino fu înlocuită cu o plăcere inimaginabilă. Cu cât mişcările lui se amplificau cu atât îl doream şi mai tare. De unde aveam atâta energie Doamne? Nu ştiu,dar nici nu conta,era un moment mult prea intens pentru a-l strica eu cu întrebările mele stupide. 

Braţele sale zăceau protectoare în jurul trupului meu şi deşi aş fi dat orice să nu se termine,trebuia să pun capăt. Mă iubea...Felul în care mă făcuse a lui îmi demonstra lucru ăsta. Ezitarea de a o face,grijă fiecărei pătrunderi,pasiunea fiecărei atingeri, senzualitatea fiecărui sărut,toate într-un singur om. Mă uram,efectiv mă uram că nu-mi puteam aduce aminte de el. De ce nu o puteam face? De ce mai aveam nevoie ca să-mi amintesc? Încă un accident? Probabil. 

Mi-am adunat încet hainele,îmbrăcandu-mă cât de încet am putut. Nu voiam să-l trezesc,nu ştiam ce să-i spun. Toată seara niciunul nu a scos un cuvânt,iar eu acum clar nu ştiam ce să-i răspund. "Fung ca o proastă,te las singur pentru că sunt o laşă. Nu-mi amintesc că te iubeam,dar tot am vrut să mi-o trag cu tine." Nu cred că ar fi sunat prea bine 

Priveam de zor pe micul geam ce-mi ţine companie. Deşi eram obişnuită cu zborurile, acesta era diferit,era zborul vieţii mele,era momentul în care aripile mele se desfăcuseră şi mă purtau spre necunoscut,spre o viaţă nouă şi complet diferintă. Trebuie să las totul în urmă,să încep o nou capitol,să am noi trăiri şi noi pasiuni. 

Dincolo de aparenţeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum