"Awak berdua ni ada apa-apa?"Soal aku memotong percakapan Noah.
"Hubungan?"soal mereka berdua serentak.
"Macam kekasih?"
"What!?"
"Hah!?"
Sekali lagi mereka berdua bergabung suara.
Apa?Terkejut sangat ke soalan aku tadi?Serius aku curious.Tak sangka apa yang selama ni aku bayang kan dalam kepala ni betul.Yang laki aku ni mungkin gay.
Tapi tak sangka lah pula dengan lecturer aku sendiri.Ke aku yang overthinking?Hahaha.
"Seriously awak ingat saya dengan dia ni ada skandal?Ya Allah Nabella saya tahu awak ni kuat berkhayal tapi ni dah terlebih ni."Dr.Adrian bersuara.
Aku tengok dia memicit dahi nya.Pening sangat tu.
"Sayang,abang dengan Adrian tu kawan satu universiti dulu dekat Cambridge.Jangan lah salah sangka pula sayang oii."
Kali ni Noah pula yang memberi penerangan kepada aku.Bila masa dia tiba-tiba berdiri depan aku pun aku tak perasan.
"Jadi Dr dengan awak tak ada apa-apa lah?"
"Tak ada!"serentak mereka berdua berkata.
"Jangan risau Nabella.Saya ni masih lagi kenal halal haram kalau nak pasang skandal pun.Nak nak lagi dengan budak tua ni.Not my taste lah."Sempat Dr.Adrian melempar gumpalan kertas yang dikutipnya di lantai ke Noah.
Dan semestinya Noah cekap mengelak.
"Dahlah..Aku nak balik.By the way Nabella siapkan assignment awak tu ya."sempat dia memberi pesanan penaja sebelum keluar dari bilik kerja Noah.
Menyempat eh.
Kini tinggal lah kami berdua di dalam bilik ini.Hmm.Tetiba rasa macam nervous pula.Asal eh?
Aku malas nak pandang depan sebab aku dapat rasakan renungan tajam dari ahjuicy dihadapan aku ini.
"So, I am a gay huh?"
"S..saya agak je.Lagipun awak berdua berkedudukan macam tu memang lah saya boleh salah sangka."Nak-nak lagi kalau otak KBAT macam saya ni.Aku saambung dalam hati.
Gagap dua saat pun boleh Bella.Takpe asalkan confident!
"Jadi kalau abang buat macam ni macam mana?"
Tak sempat aku nak hadam apa yang Noah bagitahu.Sedar-sedar aku dah terbaring di sofa dan Noah di atas aku.Dia menahan tubuh besarnya dari menindih aku sepenuhnya.
Tudung shawl yang melilit di kepala aku dah dibuang oleh Noah.Okay...mana pergi konfiden aku tadi!
"Hari tu sayang ada panggil abang pak cik sebelum kita kahwin haritu kan?"
Eh,ada ke?Bila eh?Bukan ke aku panggil dia ahjuicy ke?
"Abang ada dekat depan sayang.Tengok apa dekat sana?"Soal Noah dengan suara yang boleh bikin hati aku makin cair.
Jantung aku ni dah berdegup lain macam ni.Entah-entah dah tertanggal dari badan aku ni.
Lain kali jangan cari pasal dengan ahjuicy.Tengok lah cara dia flirt lain macam.Skskksksksks.
Tiba-tiba aku merasakan bibir aku ditindih oleh sesuatu yang lembut.Terbuntang mata aku apabila menyedari bahawa Noah menyatukan bibir kami.
Tangan aku ingin menolak dadanya.Tapi tiada daya.Akhirnya aku membiarkannya sehinggalah Noah sendiri yang memisahkannya.
Muka aku ni dah tak tahu dah jadi warna apa.Merah biru hijau mungkin.Arghhh..Tu dia bila ahjuicy menggoda ya kawan-kawan.
Terkejut aku bila Noah tiba-tiba mengusap ulas bibir aku dengan jari kasarnya.Aku takut nak tengok mata dia!Eh bukan takut tapi lebih kepada malu sebenar nya.
YOU ARE READING
The Great Seducer
RomanceBiasa nya perempuan yang goda lelaki tapi kali ni lelaki yang jadi penggoda. "Kalau awak betul-betul dah jatuh cinta dengan saya,usahalah sampai saya suka kat awak." Kemudian Noah senyum dan.... "Wife,tolong lapkan aiskrim kat dada abang." Ya Tu...