Част 4. Приключението

21 1 0
                                    

Минаха няколко дни, откакто Емили и Дрю са заедно. Но те не бяха обикновена двойка. След часовете те се прибираха вкъщи, а след вечеря излизаха навън. Дрю я запозна с неговата банда и започнаха да обикалят улиците, търсейки нещо интригуващо. Емили за пръв път се чувстваше толкова жива. Смееше се, тичаше, понякога танцуваше. Имаше си приятели. И най-важното - имаше Дрю. Единственият човек освен баба й, който я обичаше.
Учебната година изтече и дойде лятото. Емили и Дрю заминаха за морето, заедно с другите момчета от групата. Изкараха прекрасно там. Емили и Дрю ставаха все по-близки. Една вечер те излязоха да се поразходят на плажа. Но напът видяха един магазин и Дрю реши да влезе и да вземе нещо. Той разбира се нямаше пари и трябваше да открадне. Затова каза на Емили да го изчака отвън.
Часът беше 22:40. Емили чакаше Дрю, когато чу сирени на полицейска кола и в следващия момент Дрю излезе от магазина, хвана я за ръка и започнаха да тичат. Той и каза: Страх ли те е?
Емили не можеше да отговори. След малко те стигнаха до една стара изоставена къща близо до брега и се скриха там. Емили каза: Никога не бях правила нещо по-откачено. Не мога да дишам от адреналин. Какво ще кажеш да направим нещо още по-откачено?
Дрю се усмихна и я попита: И какво е то?
Емили: Ами...Аз винаги съм си мечтала да..
В този момент Дрю хвана устата й. Беше чул стъпки. След миг видяха светлина. Полицията ги беше проследила. Те се качиха на покрива и се спуснаха надолу по старият улук. Полицаите ги чуха и хукнаха след тях. Накрая успяха да се измъкнат и отидоха на плажа.
Пуснаха си музика и започнаха да танцуват. Емили се разплака и Дрю се опита да я утеши. Накрая той я целуна и прегърна по-силно. Докато се усетят слънцето беше изгряло.

Тайните в мен | The secrets in me Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin