Sabah uykumda Mete abimin " lan hadiiii Melis hemen kalkmasssan başından aşağı soğuk su dokerim" diye bagirmasiyla uyandım ama gözlerimi acmadim . Biraz bekleyip sonra bi anda kalkıp " lann beni uykumdan niye men ediyon meymenetsiz " demekle abim bana döndü ve "ne dedin sen " dedi. Ben ne demisimki offff . . . . . . Lan ben abime meymenetsiz mi dedim aslında şimdi özür dilemek gerekiyor ama ben asla bu odundan özür dilemem o yüzden " ne anladıysan onu "dedim. " heeee yani sen bana meymenetsiz dedin " dedi siritarak "evet lan evet dememle siritmasi genişledi. "O zaman bir cezayı hak ettin küçük kız " "abi düşündüğüm şeyi yapmicaksin dimi" diyince durup dusunur gibi yaptı ve "hmmmmm , sanırım evet" dedi ve gidiklamaya başladı . " Hahaha abi hahaha yapma hahaha melih hahaha abi hahaha mert hahaha abi hahaha kurtarın beni hahaha ikiz bari hahaha sen kurtar . "Dedim kahkahalarimin arasından hemen kapı açıldı "noldu gizzzz "diye girdi bizimkiler içeri abim beni bıraktı "abi beni öldürecekti buuuu " dedim . " Bu haaa " dedi ben hemen yalakaliga başladım . " Aaaaa abicimoyle bisey dermiyim dediysemde özür dilerim" dedim. İkizim hemen atladı "yalakalil haaaa az banada yap " dedi . Ben ondan korkmayrim o yüzden " gel ikizzzz ama bilmiyorum sana yalakalikmi yaparım. Yoksa benden 5 yaş büyük diye bisey yapamadigim abime aklımdan uyguladığım işkenceyi mi yaparım bilmem " diyince korkmuş olacakki ellerini havaya kaldırıp ' ben masumum ' bakışı atıyor. Ben de kiyamayip "ayy tamam bisey demedim say" dedim .sonra telefonundan mesaj sesi geldi .Telefona baktığımda bizim grup sera,çagil,buse,su nün beraber kullandığımız whattsap grubu.
Kelebeğim (sera );
Arkadaşlar bugün Melis 'te toplanıyor itiraz istemiyor böceklerim . 😘 😘 😘
Bende tam hayır dicektimki bizimkelerle yaparım bunları diye dusunur vazgeçtim...
Ben ;
Tmm gelin camların ama pijamalar benden . 😁 😁 😁
Kızların hepsi ' yes ok ' gibi şeyler söyledi bende abimlerle " abislerim bugün kızlar bizde kalacak sizde enesi cagirirsininiz oyun moyun bisey oynariz " dedim . Benim ikiz yine malligini gösterip " ikizim oyun oynariz da moyun ne onu bilmiyorum " dedi. " Ayyy tamam çıkın odadan " dedim . Sonra yatağında çalıştım abimler odadan çıkınca yatağıma kendimi bırakıp uykunun kollarına teslim oldum .
******************************
Abimlerle salonda oturmuş konuşuyoduk. O anda kapı çalmaya başladı. Ben de '' ikiz kapıya baksana '' dedim .'' tamam aslında hayır derdim ama neyse sen anladın onu '' dedi. Evet ben anladım biz ikizimle herşeyi birbirimize anlatırız . Sera ' yı seviyo benim ikiz , aslında Sera 'da meriçi seviyo ama ben bunların arasını onlara bir bok demeden yapmaya çalışıyom çünkü ikiside söz verdirtti. Öbürleri zaten tanışmıyo. '' anladım , anladım ''dedim . Enes önceden gelmişti. Meriç ' e Enes ' i sevdiğimi söyledim . Bana bağıramıyo Enes 'ede söyleyemiyo çünkü ben de sera ' ya herşeyi söylerim diye tehdit ettim tabii bu onun için avantaj ama bilmesine gerek yok . . . Aaaaaaa ben size söylemedim dimi ben Enes ' i 1 senedir seviyom. ''Hoşgeldiniz'' dedi meriç eee tabi ağzı kulaklarına vardı .'' hoşbulduk '' dedi sera büyük bi heycanla '' Ayyyy öyle kapıdamı dikilceksiniz geçi içeri '' dedim ben '' gızzzz malum yerini kaldır buraya gel '' dedi sera '' sera canım bak gelirim bi şeyler der dönerim'' diyince korktu ''hadi geçin içeri''
Mete 'nin ağzından :
Bu kapıdaki o kız değil mi '' senin burda ne işin var '' dedim oda bana '' asıl senin burda ne işin var ...aaaa dur yoksa sen mete misin '' '' evet te sen benim adımı nerden biliyosun '' '' üff sence , melis en yakın arkadaşım ''
2 Gün önce ;
yolda yürürken bi kız bana çarptı '' yaa önüne baksana kızım manyak mısın '' dedim kızın verdiği cevapla ağzım o şeklini aldı '' asıl sen önüne bak be hem suçlu hem güçlü '' dedi '' ulan kıza bak zeytinyağ gibi üste çıktı . '' dedim .'' neyse görüşmemek üzere '' dedim . '' inşaalah görüşmemek üzere . '' dedi.
Şimdiden devam :
'' eee peki senin adın ne '' dedim . '' çağıl '' dedi sonra ben '' ulan en son birbirimize görüşmemek üzere deyip gitmiştik simdi burda oyun oynuyoz benim kardeşim olucak ikizler sayesinde ''dedim nefes alıp devam ettim . '' aslında seni ilk gördüğüm de cadı sanmiştım ama yani üff yine cadısın ama tatlı cadıymışsın '' dedim . ''abicim bence daha fazla konuşma konuştukça batıyosun '' diyen tabi ki Melis ' ti . ben de elimle ağzıma fermuar çeker gibi yaptım . '' hadi şişe çevirmece oynayalım '' dedi su . herkes onaylayan mırıltılar çıkardı . melis şişe getirdi. '' ben çeviricem '' dedi melis ve şişeyi çevirdi enes ve melis ' in arasında durdu. melis '' doğruluk mu cesaretlik mi '' diye sordu . enes '' doğruluk '' dedi . '' sevdiğin biri var mı '' '' evet '' '' kim '' '' bir soru hakkın var '' dedi . enes çevirdi şansa bi daha enes ve melis ' e geldi bi daha . melis '' sevdiğin kişinin adı ne '' diye bi soru yöneltti . enes ' i biraz tedirgin gördüm ama hayırlısı '' başka zaman söylesem '' '' hayır ya şimdi söyle lütfen '' '' ya ikiz bırak sonra söylesin '' dedi meriç bunlarda bişey var ama hayırlısı '' yaaaa banane ben çok merak ediyorummm . . . . lütfennnn söyleeee '' '' sensin o oldu mu '' oha şaka gibi gerçekten mi ? ? ? ? ? ? ? ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En BÜYÜK Belam "abilerim"
Humor- meriç bunu biliyo muydun ??? - evet . - peki neden söylemedim canım ikizim . - sen de o da ne olursa olsun kimseye söylemem gerektiğini soylediniz . - tamam o zaman ben de size bir iyilik yapiyim . Dedim meriç anladı . - bak melis boyle bir şey...