28.Bölüm

1.4K 78 10
                                    

Melis'ten;

-kızım sen deli misin saraya sara derken sana piskopatım diyorum tenimde senden bi iz olmasını istiyorum ve sen bunlardan sarayı sevdiğimi mi çıkarıyosun ben 2 senedir seni seviyorum  .

what şakamı bu biraz önce ateş beni sevdiğini mi söyledi inme indi galiba ateşşuan beni boğuyo sarılarak ama ben haraket edemiyorum inme indi .

-inme mi indi kızım

dedi ben 'ha ,yi yok' gibi sesler çıkarıp ona kollarımı doladım ve olanlar oan oldu .

-noluyo burda yoksa

diye giren kim sizce hayır meriç değil hayır mete abim de değil hayır melih abim de değil gelen kişi suydu amma ve lakin arkasında mert abim vardı ve mert abim şuan bize öldürecekmiş gibi bakıyo ve ben feci korkuyorum ateşten ayrılmak yerine korktuğum için daha sıkı sarıldım dedim ya anormalim ateşte bi saygıdan ayırmaya çalışır beni kendinden .

-lann ayrılın kız abisinin yanında hala sarılmaya devam ediyo kırarım sizin bacaklarınızı.

dedi ve ben ayrıldım ama bi bahane arıyorum aha buldum .

-lan bana bakın siz sevgili misiniz hep berabersiniz ya beni hasta etmeyi sevgiliyseniz söyleyin sadece bi kaç kemiğinizi kırarım o kadar .

diyen sizce kimdi tabiki de bendim ben kime mi dedim tabi ki abimlere dedim ablanız star bebeğim abim bana kızmadan aynı konu yüzünden ben ona kızdım ben ne kadar akıllı bi kızım ya bayılıyorum kendime gerçebana bayılmayan ölsün .

-hayırr

diye bağırdı iki ses peki bu iki sesin sahivbi kinler tab2 abim ve su .

-lan melis lan melis kaşınma sen bana cevap ver siz sevgilimisiniz ???

-hayır

-evet.

diye bağırdık aynı anda ateşle .

-nasıl ya ikimizde az önce birbirimizi sevdiğimizi söyledik

-siz sevgili değilsiniz ama birbirinizi seviyosunuz ve bunu biliyosunuz .

-evet aynen öyle ateş sendebi yürü lan sen daha bana ıkma teklifi bile etmedin .

-ama sevdiğimi söyledim

-ama çıkma teklifi etmedin .

-yaaa ama

-tamam tamam şaka yaptım ben öyle triplere girmem merak etme .

dedim ve tekrar sarıldım ama sarıldığım gibi tekrar ayrıldım lan abim odada .

-yeter ya bi de ben yokmuşum gibi davranıyosunuz ben gidip mete abimi çağırıyorum .

-ya abi tamam uff sevgiliyiz ama çağırma mete abimi beni evehapis eder ateşide tüfekle vurur .

-aynısını bende yapabilirim hatırlatıyım .

-ama yapmazsın

-neeeeeebenim yengem oldu ve yengem benden küçük aha buldum küçük yenge...

dedi ve üzerime atladı su .

-ya abla napıyon kız öldü .

diyende ateşti lan niye herkes bebek gibi konuşuo .

-ya ama geeçekten su benim kardeşim ya ölseydi seni öldürürdüm.

-lan yeter önce su sonra ateş sonrada mert abim yeter düzgün konuşun bebekmisiniz siz

dedim ve bi sessizlik oldu...2 dakikanın sonunda pdayı bi mesaj sesi doldurdu telefonu açtım ve mesajı okudum

Gönderen ; özel numara

Hahhahahha çok komiksiniz ateşe yar edicek gibi mi duruyorum seni maalesef senin ateşle mutlu olman zor ben yaşadıkça o yüzden tekrar ağlayabilirsin sevdiceğinin omzunda ona izin verdim şimdilik .

yazıyodu ama inat değil mi ağlamicam  ağlayan köpek olsun ateş elimden telefonu alıp mesajı okudu ve mesaj attı.

Gönderilen ; özel numara

Lan bana bak it sende boşuna uğraşma. Seni bulduğum gibi dalağını böbreğinle yer değiştircem . ayağını denk al ve bu teledona bi daha mesaj atma.

Gönderen ; özel numara

Aaovv biri sevgilisini kıskandı galiba ama sen diyince mesaj atmaktan vazgeçmem ben tam tersine daha fazla mesaj atarım .

Gönderilen ; özel numara

Bak şimdi izle bu yapıcağımı

yazdı ateş ve bana sarıldı saçımdan ve yanağımdan öptü 1 dakka geçmeden bi mesaj sesi daha geldi .

Gönderen ; özel numara

İşte bu bardağı taşıran son damlaydı ailecek benden korkun hanginize saldıracağım belli olmaz ve de en yakınınızdan bile şüphelenin dikkat her an en can alıcı noktanızdan vurabilirim öldirmem ama ölüden farkınız olmaz melis bensiz mutlu olucaksa mutluolmasına izin vermem ben ölmeden 😤😒😏




En BÜYÜK Belam "abilerim"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin