31.Bölüm

1.5K 87 23
                                    

Melis'ten;

-hadi uyan be gülüm ben sesini duymayı o güzel gözlerini görmeyi özledim ben seni özledim ben senin her şeyini özledim kalk lütfen kalk sana hiç yakıimadı bu hasta kıyafeti kalk ve göster gücünü biliyorum kalkıcağını ama korkuyorum beni husursuz eden şeyler var ve bunları sensiz

dedi bir ses bu kim ya tanımadığım için direk elimi çektim ve zorla gözlerimi açtım karşımda kasırga duruyordu .

-lan olum bırak lan peşimi ettirtme kasırgalığına ben ateşi seviyorum hepte onu sevicem napıcaksın ona mı zarar vericeksin diye sormak isterim ama maalesef sen onun kılına bile zarar veremezsin çünkü onun kılına zarar gelse senin üstünde hiç denemediğim işkenceleri uygularım şimdi siktir ol git burdan bi daha da bana bulaşma abimlere olayı anlatırım onlar seni ilk buldukları yerde gebertirler zaten beni vurman onları ne hale getirdi tahmin edebiliyorum.

dedim ve yatağa geri yattım gözlerimi kapattım sonra bi anda kapı açıldı kesin gitti .

-melis ben ge...lan şerefsiz ne işin var senin burda .

Bu ateşin sesi ateş geldi ben hemen gözlerimi açtım ateş bıçağını çıkarmış duruyodu sonra kasırgaya bakıp kapıyı açtı ve birilerine seslendi .

-mete abi kasırga burda .

diye bağırdı abimlerde odaya bodoslama daldılar . Kasırgayı tuttu mert abim dışarı çıkarıyodu .

-mert abi baranı arasana sende numarası vardır ondan benim özel deponun  adresini al oraya götür kesinlikle ben gelene kadar dokunmayın ona ben gelirim akşama

-tamam seni depoya götürürüm ama sen ne akşam çıkıp gelmesinden bahsediyosun .

-abi bu benim ilk vurulmam değil merak etme .

-tamam şuan bişey demiyorum ama senle görüşcez .

dedi ve kasırgayla beraber odadan çıktı .

-hadi küçük sen bana hesap ver sen siyahisin ve bundan bizim haberimiz yok ha

dedi caaanım mete abim bende 32 diş sırıtarak ;

-ya abi söyleseydim ne dicektin ki 'oooo benim kardeşim ne kadar güçlü bi kızmış aferin benin kardeşime' mi dicektin hemen bırakmamı isticektin .

-hala istiyorum hemen bırakıyosun.

-hayır abi bırakmıcam ben halimden gayette memnunum bi vuruldum diye korkucak halim yok ya .

-mete abi sen merak etme beni de yanına alıcak ben yanında olucam yani dimi melis .

-di ateş di.

ya bu mal napmaya çalışıyo ama belki böyle izin verir abim .

-tamam ama bana bak evde tekrar konuşulcak bu konu .

dedi abim ve odadan çıktılar bende ateşe dönüp bi delilik yapmak istedim .

-ateş şimdi bi delilik yapcaz . Dur anlatıyım ben hala uyanmadım tamam mı yani sen öyle konuşcaksın bana anlatırsın bu şekilde ben vurulduğumda kendini nasıl hissettiğini .

-oldu canım hiç kimsenin dediklerini duymadın beni mi duycan

-hayır ben onların dediklerini duydum  sadece gözlerimi açamıyodum kasırga geldiğinde de sen sandım elimi tutunca ama sesin senin olmadığını anlayınca hemen elimi çektim ve kendimi zorlayıp gözlerimi açtım .

-ben o kasırganın senin elini tutan ellerini kesicem .

-bende dilini kescem ama sen bana cevap ver evet mi hayır mı ?

-uff tamam be yat zıbar ben söylerim .

dedi ben direk yattım ateş geldi başımı okşadı yanağımdan öptü .

-seni koruyamadım özür dilerim tabi şimdi özür diliyom ama asıl senin beni koruman lazım ne de olsa siyahi sensin ben sadece büyüklerden biriyim o yüzden sen beni koricaksın tabi böyle durumlarda seni koruyamadım diye kendimi suçlayabilirim .

dedi ateş bende kalktım yataktan ve kahkaha atmaya başladım ateşte benle beraber kahkaha atmaya başladı

Arkadaşlar bölümü dün atamadım özür dilerim ama dün telefonu pek fazla elime alamadım aldığımda ise kardeşim telefonu istedi.

En BÜYÜK Belam "abilerim"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin