Melis'ten;
dediğim an zil çaldı biliyorum hepiniz merak ediyorsunuz napcagimi ama okuyun da öğrenin aq ani yasamak daha güzel olur o yüzden anlatsam tadı kalmaz
-eeee zil çaldı sana ORTA PARMAK işareti çektiğim icin bana napcann çok ama çok merak ediyorum .
dedi ve napti biliyomusunuz bilemezsiniz kalbimi kırdı hem de çok😢😢😢
Ayy neyse soylim ORTA PARMAK işaretini bastırarak söyledi .
-lannnn ateş bak seni kendi ateşimde bogarim bi de ORTA PARMAK diye bastırarak söylüyo
-sen bogucaksan raziyim .
-what didin gülüm
-ne anladiysan onu dedim bizde söylemek var tekrar yok .
-neyse zati anlicagimi anladım .
didim ve sacimi savurarak arkama bakmadan gittim . arkamdan inanamicaksiniz ama melis melis melis durrrrr diye bagiriyo lan aq saka yaptım yediniz mi ne dedi bilionuz mu 'neyse ben gidiom kızların yanina nasıl olsa peşinde kuyruklar .'dedi.
-atessssssssss
-heeeeeeeeee melis
-aq beni boyle kiskandiramazsin.
-ha yani normalde kiskanirsin ama bu şekilde kiskanmazsin .
-bana bak her şeyi götünden anlama harbi seni okuldaki gaylere siktirtirim .
-tamam aplaa aq bana napiosan yap bende...neyse soylemicem çünkü kizsin .
-olum bak beddua mod on...seni gayler kaçırsın sonra seni bi depoya götürsünler senin gayler tarafından kaçıtıldığından haberin olmasın 'beni niye kaçırdınız' diye bağır ordan bi adam sana 'biri var seni 2 yıldır takip ediyo seni çok seviyo o seni kaçırmamızı istedi' desinler sende 'beni kaçırmasına gerek yoktu o kızın gelip söyleseydi' de ve ardından bir ses 'heyyy orda dur koca adam kız olduğumu kim söyledi belki erkeğidir' desin sende dalgaya alarak 'o zaman işler değişir gaylerle işim olmaz' de sonra pattttt bi tokat sesi hemde senin suratına sende bağır çağır sen bağırdıkça adam sana yaklaşsın 'bu sefer benimsin seni sikecem aq 2 yıl sonra hayallerime kavuşucam' desin ve seni siksin emi...
-yuh o nasıl bedduaydı .
-bak olum beddualarım beterdir bana bulaşma .
-oldu 1 yıl uzaktan izliyim sonra da ona bulaşmadan bir ömür geçiriyim oldu emriniz olur .
dedi sessizce ateş tabisi ben duydum ama aldırış etmeden
-hadi kipbaysss (yanlış olabilir aramızda kalsın ingilizcem iğrençç)
-kipbayss kipbayss
dedi ateş bende son hız yengemlerin yanına koştum ayh anlamadınız mı tabisi abiminkiler yani bizim kızlar .
⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆
İvit ve ivit yine ben.
Arkadaşlar yeni bölümü yazarken aklıma geldi kızların okulu ile melisinki farklı ama okullar yan yana
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En BÜYÜK Belam "abilerim"
Mizah- meriç bunu biliyo muydun ??? - evet . - peki neden söylemedim canım ikizim . - sen de o da ne olursa olsun kimseye söylemem gerektiğini soylediniz . - tamam o zaman ben de size bir iyilik yapiyim . Dedim meriç anladı . - bak melis boyle bir şey...