Sonunda eve geldim ulan bi trafik vardı enes 'lerin evi bizim eve 1 saat uzak ama trafik yüzünden 2 bucuk saat surdu . saat şuan 12 mete abim beni öldürecek aslında ebeme kayardı meriç ' le ebrmiz ayni olduğu için kaymaz yani yapmaz dimi yani taam ebemi tanimiyo olmam onu sevmedigim anlamına gelmez sonuçta beni anne karnından o çıkardı . ayyy neyse simdi eve nasıl gircem sessizce uymuşlardır inşAllah Simdi bu topuklulari çıkardim Sessizce eve yurudum kapıyı actigim an ışıklar da açildi .hass....troloji
-nerdesin lan sen ?
-abilerim oturun şöyle anlaticam .
dedim ve onları salona oturttum .
-biliyorsunuz enes ' e gittim......................
olan biten her şeyi anlattım . Valla en çok mete abim sover derken meriç hayatım da duymadığımız küfürleri etti . düşünün bunca yıllık wattpad okuyucusuyum ona rağmen hayatım da duymadığımız küfürleri isittim .
-yaaa ikiz yeter ben kafama bu kadar takmiyorum bırak ya siktir et.
-ulan mal .
dedi ve basıma vurdu sizce kim....hadi tahmin edin kim tabiki mert abim . (kesin meriç ya da mete sandiniz dimi hadi itiraf edin hadiiiiiiiiiiiiiiiii)
-lan ne vuruyon cip
-ulan ben de senin abinim niye bana bu kadar saygisiz davraniyosun sicarim ağzına .
-lan siktir aramız da altı üstü iki yas var jendibni bi bok sanma sana abi dedigime dua et .
-ayyyy götüm .
dedi ulan bu neden kız gibi sansa bak benim ablam yok ama kiz gibi bi abim var .
-ufffff ben de keşke bi ablam olsa diyordum halbu ki varmış .
-senle mi ugrascam ben gidiom .
dedi ve gitti gerizekali . yaaaa bisey soylicem benim simdi depresyon da olmam gerekiyordu ama ben halay cekebilirim acaba neden ayy gotum de değil o mal napa bilirim yane demi .
-ben yatcam .
-taam siktir git melis .
diyen kısmı tabikisi ikiz . odaya girdim üstünü değiştirdin ve bir ben klasiği olarak tavşanlı pijamalarimi giyindim ve selfi yaptım . 20 tane çekmiştir hepsi çok güzel di ama bi tanesi muhteşemdi . onu hemen instagrama attım ( foto bulamadım yoksa aticaktim 😥) ve yatagimla evlenme hayalleri kurmaya başladım eeeee tabisi tam yatagimla evlenicekken uyudum ve en mutlu anilarimi goremedimmmmmm.
💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥
Sınavdan sonra hemen atamadim ama affedin daha fazla bolum atmaya calisicam artik .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En BÜYÜK Belam "abilerim"
Humor- meriç bunu biliyo muydun ??? - evet . - peki neden söylemedim canım ikizim . - sen de o da ne olursa olsun kimseye söylemem gerektiğini soylediniz . - tamam o zaman ben de size bir iyilik yapiyim . Dedim meriç anladı . - bak melis boyle bir şey...