33.Bölüm

1.2K 77 13
                                    

Melis'ten;

Ufuk'a attığımız yumruklardan sonra bayıldı bizde eve getirdik. Kızlara olayı anlattığımız da bi yumrukta biz atalım demekten vazgeçtiler.Ufuk şuan yeni uyandı.

-birşey daha isteyebilir miyim?

-dinliyorum

dedim boyle cool cool.

'Cool olma kul ol'
diyen iç sesine soverek gönderdim.

-annem ve kardeşim benim şuan size bunları anlattığını biliyolar ve onlara zarar verebilirler lütfen onları gidip alalım.

-tamam kalk gidiyoruz ateş sende gel abi biz gittiğimizde orda olabilirler sizde arkadan takip edin. Ufuk sen silah kullanmada ne kadar iyisin.

-beni keskin nişancılık üzerine çalıştırdılar ama daha tam olarak o kadar iyi değilim.

-tamam al su masanın üzerindeki silahı.

-bende gelmek istiyorum eğitimim var benimde 3 yıl eğitim aldım ama babamın yerine geçmek istemedim çünkü o obur gruptan.

-hayır olmaz buse şuan gelemezsin o gruba karşı savunmasız olursun benden bi ara eğitim alırsın emin olmamız lazim .

-melih bak gelmek istiyorum o serefsizlere emin ol her turlu iyi olurum.

-tamam abi gelsin bi deneyim olur onun içinde.

-ufff tamam gelsin.

Ohooo yani bu melih abimde buse ablama tutulmuş yani lunapark olayında birşeyler sezmistim simdi kesinleşti.

Ufuk'un gösterimleri ile evine gelmistik ve sadece 1 araba ile gelmişler yani 3 kişi çalanlar bizi fark etmediler. Hepimiz arabadan indik.

-melih abi sen buse anlamla arabadakini al olmadı vurun. Ateş sen benle gel su ikisini indirelim. Siz burada durun bunlar büyük ihtimal tek araba değiller dahası gelir illaki.

Biz ateşle eve doğru saklanarak gittik ve ne görelim orda 10 kişiye yakin saklaniyolar.

-melih abi busee pusu kurmuşlar geri dönün.

Hepimiz geri döndük ben planı anlattım.

-ufuk sen mete abimle evin arkasına gidiyo abim buse sen melih abimle arabanın oraya görünmeden gidiyorsun ve sessizce indiriyosun arabadakini ateş sende mete abimle yoldan dolanıp tam evin ön tarafına gidiyorsun orda bi ağaç var o ağaçtan tırmanıp bahçeye giriyorsunuz bende arka açık bi cam var oradan içeri girip onları korumaya alıyorum sonra size katılıyorum.

-olmaz sen mete abimle git ben giderim arkadan.

-boşuna 7 yıl eğitim almadim 15 kişiyi tek başıma halletmisligim var su 13-14 kişiden mi korkucam.

-tamam ama kendine dikkat et güzelim

-ben size bunu sorucam

dedi canım mete abim.

-durun onlar boyle bi yere gelirken susturucu takmışlardır silahlarına illaki arabada susturucu var herkes taksin onları bide bekleyin telsizlerinin getiriyim.

dedim telsizleri ve susturucusu arabadan aldım.

-tamam ben size başlıyoruz demeden hic kimse baslamicak.

dedim ve herkes dağıldı ben camin yanina geldim içeri on çalan bi adam girmişti yavaş girdim içeri ve bayilttim. Kadının ve çocuğun yanina gittim beni gördüklerinde çok korktular.

-napicaksiniz bize

-korkmayın ben onlardan değilim ben ufuk'un arkadasiyim şuan ufuk dışarda küçük bi çatışma olucak o yüzden sizi koruma altına almak için girdim buraya simdi  cami kapatın bakin bana inanmiyodunuz ufuk şuan camda ama benim cami kapatmam lazim içeri girebilirler .

dedim ve cami kapattim.

-simdi ben kapıyı kapaticam ve lütfen ses çıkarmayın sizin burada oldugunuzu anlarlarsa bizden biri zarar görebilir ama merak etmeyin size zarar gelmesine izin vermem

dedim hemen başlarını sakladılar bende tebessüm edip kapıdan çıktım sessizce küçük koridarda ilerlemeye başladım karşıma bi adam çıktı hemen onu da bayilttim. İlerlemeye başladım dışa kapıya geldim ve bizimkilere başlıyoruz talimatını verdim ve çatışma başladı onlar çatışmada saklanmaya çalışıyordu ben aniden dış kapıyı açtım ve ateş etmeye başladım susturucu taktigimiz için ses çıkmıyordu onlarda susturucu takmışlar akil etmişler en azından bunu. 4 kişi vurmustum şuan sadece 2 kişi var gitgide yaklasiyolar ona bizimkiler ben arkalarından gittim ve kafalarına silahı dayadım.

-abi alin bunları arabaya ufuk benimle gel annelerin yanina gidiyoruz.

dedim abi yeter ya hep ben konuştum dilimde tüy bitti konusmaktan .

En BÜYÜK Belam "abilerim"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin