3. BÖLÜM

4.1K 184 18
                                    

 
çağla ne oldu ? bu bebek kimm sen neden ağlıyosun ? yoksa düşündüğüm şey mi ? yani siz benim düşündüğüm şeyi nerden biliceksiniz . bak anlatıyorum dinleyin ... Lann 9 ay önce sana tecavüz edip bıraktılar da sen mi bize söylemedin di ama simdi saçma geldi bu bebek en az 6 aylık . yoksaaa o baban olacak şerefsiz seni zorla evlendirmişti de bizim mi haberimiz yok zaten sen bizi hic evine cagirmiyon sizin evde toplanmak istiyoruz panikleyip hayır olmaz felan diyon kizzzz bizden bi şey saklamiyon dimi ???

oha lan ben bile tek nefeste söylediğim şeylere şaşırdım ulan bebek bile susmuş beni dinleyip guluyodu ulan benim içimde ne cevherler varmış .

-oha!!! kızım gerçekten bunları dusunmedin dimi ? Bak canim dinle anlatıyorum ...

-anlat lan!!!

-benim annem kardeşimi doğururken ölmuştu . bu da kardeşim -bebeği gostererek- babam zaten serefsiz biliyorsun aras'imin ağlamalarına dayanamadı ve bizi evden kovdu .

-koduğuma bak ya mete abi benle gel bi sen baş edersin o piçle yürü evine gidiyoruz etçem ağzına benim kardeşim dediğimi uzmek neymiş gostercem ben ona .

-hayır gitmeyin .

-çağla merak etme sadece konusucam.
Ve artik sen burada kaliyosun dimi abicikler ve ikiz .

Hep bir ağızdan 'evet' dediler.

-hadi mete abi çıkalım

-tamam

dedi ve arabaya bindi ben abime evi tarif ettim . Eve geldiğimiz de alacaklı gibi kapıyı caldım .

-kim o ?

-benim

-sen yine mi geldin lan çağla orospusu ?

-acarsan kim olduğumu ogrenirsin .

dedim ve kapıyı açtı .

-bana bak sen benim kardeşim dediğim kıza orospu diyemezsin ederim ağzına . Biliyomusun o kızı bu evden kovman iyi  olmuş artik benim yanımda saray gibi bi evde yaşayacak bu yıkık dökük ev yerine .

-hass...

-ve biliyomusun o artik zengin olucak çünkü benimle evlenicek .

dedi Mete abim yoh amına !!! gözlerimi belirtmiş abime bakiyodum .

-vayyy damat eve gelin bu arada kızımı ne zaman istemeye geliyorsun ?

-yürü git lan sen evden kovdugun kızi ne bok oldu da simdi kızım diyorsun ?

dedi ve arabaya doğru yürümeye başladı tabi ben de peşinden bi ara rakamı donup el hareketi çektim serefsize  ve koşup arabaya girdim .

-vayyy benim ne ara bi yengem oldu abiko ??

-lan yürü adam biraz akıllansın diye yaptım onu !!!

-yav he he !!!

-sen onu bunu birakata enes'le noldu ?

-sevgili olduk ...

-ulan malsiniz lan mal

-ufff abi eve gidince konuşalım .

dedim abim bana cevap vermedi sustu ve yola odaklandı . abim acaba neden guvenmiyo enes'e boyle meraktan catlicama sorarım daha iyi .

-abi sen boylesin enes'e karşı ???

-ben o çocuğa güvenmiyorum sanki her an bize bir yamuk yapicakmis gibi ve konuşması felanda yapmacık .

dedi abim bu seferde ben sustum . Bilmiyorum abimin söyledikleri benim de aklımı kurcaladı yani dikkat edince gerçekten sanki yanımızda yapmacık konuşması felan oluyor ama kalp bu otu da sever boku da .

✴✴✴✴✴✴✴

Ayyy yarin okul var . Ben gitmek istemiyorum ama meriç beni pijamalarimla götürür sonra onun ağzına ederim sonra metecim benim ağzıma eder.

-ben yatıyorum ve meriç beni yarın türlü işgencelerinden biri ile uyandırırsan ağzına ederim deneme bile .

-lan melis sen de deneme bile ikizsiniz lan siz ederim sizin eğlencenize suna bak ya birbirlerine bulaşmadan duramıyolar .

diyen tabi ki de mert abişimdi ben de ona dil çıkarıp odaya koştum ama tabi ki odaya girdim girseydim iki dakika sonra olcakları duyamazdiniz ne mi olucak dinleyin de öğrenin abim arkamdan

-ulan yarın meriç yerine ben yapmazsam o işgenceleri sana ne olayım yarın sabah ebeni dikcem .

dedi meriçi de göstererek meriç durur mu ???

-abicim ben ne bok yedim de ikimizin ebesini dikcen .

-benim beyinsiz kardeşim hatırlatayım ikizsiniz siz ebeniz aynı .

-aaa evet abi ben unutmuşum bi yakısikli nin boyle çirkin bir ikizi olmasına inanmıyorum da .

-lan ikiz bana bak sizi serayla ilk günden ayiririm beni biliyorsun bara gittik derim yanina çakma sarışın bi kız geldi ve dudaklarına yapıştı derim gelir sana tokatı basar bi küfür eder ağzın açık bakarsın biliyorsun normal de küfür etmez ama bana söz vermişti ilk ayrildigim sevgilime bi küfür edicem ağzı açık bakicak demişti ve sen bu cümleyi kurduktan sonra ilksin .

-Yuh lan roman yazdım dakika da .

-ufff hadi iyi geceler .

dedim ve odama gittim . yatağıma yattım gözlerimi kapattığım gibi uykuya daldım .

En BÜYÜK Belam "abilerim"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin