-melis canım hadi uyan bak sana suprizim var .
dedi tanıdık bir ses aaa bu enes aman bana ne beni kimse uykumdan uyandiamaz tabiki mete abim hariç plis .
-lan siktir git sıçarım süprizine .
-tamam o zaman ben suprizimi hemen soyliyim de hortlak gibi kalk .
-ufff tamam ne bok diyecekseniz de ve git yanlız gözlerimi hic acamam .
-Tamam.......benimle evlenir misin melis ???
dediği gibi yataktan hortlak gibi kalktım .
-e-efen-efendim .
-benimle evlenir misin ???
-e-evet .
dedim ve yüzüğü taktım .
SON!!!!!!!!!!!
Aşağı indiğimiz de ilk ikiz gördü elimde ki yüzüğü .
-hassiktir . o elinde ki ne lan !!!!
diye adeta gurlediğin de korktum çünkü benim ikizim bana ömrü boyunca gerçekten hic bagirmadi çağıl bile korkmustu.
-y-yuzuk
-gerizekalı sen bu yasta evlenebileceğini mi düşünü yosun sictirtma ağzına o yüzüğü hemen geri ver enes ' e .
gözlerim dolmuştu yüzüğü enes ' e geri verdim sonra gözümden bir damla yas düştü hemen odaya kostum .Kapıyı çarpıp yatağa kendimi attım .bir sure orda ağladıktan sonra odanın kapısı açıldı .
-ikiz biraz konuşabilir miyiz ?
-tamam .
dedim . yanıma oturdu .
-bak ikiz enes 'e ben bile gerçekten guvenmezken evlenmenize izin veremezdim . Sana da yaptığı hareketler yapmacık gelmiyo mu ? Benim ne kadar yakin arkadaşim olsa da gerçekten diğer yarımı ona emanet etmeye hazır değilim o yüzden bi sinirle sana bağırdım özür dilerim bak sen de lütfen ona gerçekten guvenene kadar her dediğine evet deme .
-tama ikiz......ulan iyi ki ikizimsin sen olmasan ben ne bok yiyecektim.
-ikiz biliyorum muqtesemim ama yengen seni bile kıskanıyor haberin olsun .
-yok daha devenin şeyi .
dediğim siritip ağzıma vurdu sonra kaçtı ben peşinden gitmedim ama o gittiğini sanıp evi turlar . dolabının karşısına geçip giyeceklerini çıkarttım .
Ayakkabı aynısının siyahi .
✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴
Tenefüse girdik sonun da ulan hoca atomun çekirdeğinden girdi kulak zarından çıktı bi bok anlamadım (galip me enis hoca) bu arada meriç ' le ateş kanka oldular .
-sera duyduklarım doğru mu ?
-ne duydun kanka ?
dedi gülüm meraklı bi ton da ama ben bu merağın içine sıçarım hadi tahmin edin ne dicem.....çok zor değil hadi.....hadi lan!!!
-kiz sen bu tipsiz ikizi mi benden mi kiskaniyon .
dedim . ateş bıyık altından guluyodu.sacmalamayin tabi ki bıyığı yok.
-what dedin gülüm ???
demesiyle ateş , ben ve meriç kahkalara bogulduk .
-sen onlara bakma sera bos bos konuşuyorlar . hafi biz dışarı çıkalım .
dedi canım ikizim ve gittiler .
-ne oldu bi Korktun seni yicegimimi düşündün .
dedi siritarak . harbi lan bu beni yer hassiktir .
-senden korkan senin gibi olsun .
-himmm tamam .
dedi ve üzerime doğru gelmeye başladı öyle ki kaloriferli ilişkiye giricem . lann!benim kalbim niye bu kadar hızli atıyor enes ' te hic boyle olmamıştı .
-ufff tamam siktir git korktum ama senden değil beni yemenden .
-kalbin çok hızlı atiyo ne oldu ben bile sesini duyuyorum .
dedi ben bi kizardim bi kizardim . lan ben niye bu kadar anormalim Benim simdi gülüp laf sokmam lazımdı ama bi bok yapmadım . kafami sıraya gomdum son derse kadar uyumusum amina koyim eve geldik aynanın karşısına geçtim ne giyinicegimi seçmeye çalıştım .bu gün enes beni evine çağırdı ben valla iki saattir dolapla bakisiyom sonra okula giderken giyindiklerimin iyi olduğunu düşünüp onunla evden çıktım . taksiye adresi verdim . yol boyu dışarıyı izledim sonra tam taksiden inecegim zaman enes 'i bir kızla gördüm sonra amcaya beklemesini söyledim taksiden inip enes'in yanina gittim en okkalisindan tokat attım ve döndüm taksiye bindim beni eve götürmesini söyledim valla hic aglamadim çünkü su an anladım ben onu sevmiyorum emin değilim ama ben galiba................
Sizce kimi seviyor melis 'ciğim ben bile kimi sevdiğini bilmiyorum hadi en çok söylenen
kişi olsun ateş olmayabilir belki de odur ahhhh bilmiyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En BÜYÜK Belam "abilerim"
Humor- meriç bunu biliyo muydun ??? - evet . - peki neden söylemedim canım ikizim . - sen de o da ne olursa olsun kimseye söylemem gerektiğini soylediniz . - tamam o zaman ben de size bir iyilik yapiyim . Dedim meriç anladı . - bak melis boyle bir şey...