20.Bölüm

1.5K 99 8
                                    

Melis'ten;

Aq nerde bu mal olum koca adam olmuş orta da yok neden olabilir neden ne için düşünüyorum ama bulamıyorum abi okula , eve , onun eski eve hatta ve hatta abimlerin iş yerine dahi baktık ama adama dair bi bok yok amk...

-melis ya başına bi şey gelirse ya kaza yaptıysa ya sahil kenarında gezerken taşa ayağı takılıp boğuldusa ya bıçaklandıysa ya içip birini bıçakladıysa ve hapise girdiyse nolucak .

-ya su merak etme eve sağ salim dönücektir hem ateş güçlü çocuk bi sürü şeyin üstesinden gelmiş iki üç adam ona saldırsa bile yener .

-İnşAllah.

neyse ben abimi arayım telefonum odadaydı belki bi haber almışlardır .

-abi buldunuz mu ateşi iki saattir su yu sakinleştirmek için canımızı çıkardık kızlarla ama hala korkuo .

-hayır maalesef bi haber bulamadık ama bütün adamlarımız onu arıyo .

-tamam lütfen en kısa zamanda bulun çünkü harbiden çok endişeleniyolar .

-tamam bay .

-bay.

Adamlar falan diyince abimlerin mayfa olduğunu sndınız dimi hayır mafya değiller sadece babam mafyaydı tabi babam vefat edince mafyalık işleri onlara kaldı ama ilgilenmiyolar sadece arada bir adam çağırıyorlar işimize yarıyacaklardan isteseler mafya olurlar ama onlar olursa bende olurum o yüzden olmuyolar tab2 onları tanıyorum sadece kötü insanlara zarar verirler iyi insanlara dokunmazlar .

Tamam yeter bu kadar konuşma aşağı inip durumu anlatıyım su ya .

⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵

Abimler geldi ama yanlarında ateş yoktu sordum abi ateş nerde diye geç içeri anlatıcam dediler .

-hadi abi anlatın ateş nerde .

-dur ya tüm aile fertleri gelsin .

Melih'ten;

Uff ya nerde bu çocuk hiç bir yerde yok lan çocuk parkından başlayıp parklara kadar arattırdım hemde didik didik ama yok  yok yer yarıdı da yerin altına girdi de orda kendine ait bi yuva kurdu kurtcuklarla da o yüzden mi çıkmıyo dedim .

Evet bende evet maalesef beni de kendilerine benzettiler ama ben onlar kadar manyak değilim .

-mete abi bence bi şirkete uğrayalım belki oraya falan gelmiştir .

-olabilir evet ama onu bulduğumda ağzına edicem.

-bende edicem onun ağzına yer yarıldıda içine girdi sanki .

Varya bence kaçırıldı kim tarafından mı tabiki ona deliler gibi aşık biri tarafından ama o deliler gibi aşık dediğimde bi zamanlar deliler gibi aşık sonraysa takıntıya dönüşmüş biri tarafından aq ne fark eder aha arbadan indik şimdi şirketin kapsına yazıcam görürsünüz . aha şuraya yazıyorum kaçırıldı' yazdım işte oldu bitti kül oldu .

Ohhh be odaya girdik düny varmış diyip kendimi koltuğa attım bi 5 dakka sessizlik oldu sonra ise meriçin telefonu çaldı .

-kim arıyo .

-ateş

-aç

-tamam

dedi ve açtı .

Konuştu...

Konuştu...

Konuştu...

Konuştu...

Ve kapattı...

-noldu ne diyo ateş

-ateş ona deli gibi aşık olan biri tarafından kaçırılmış .

-aq bende öldürüldü falan sanıp korktum .

-lan mal sorun o değil ki ateşe deliler gibi aşık olan kişi bir erkek...

↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕↕

Lan yazarken ben kendime şaşırdım nasıl bi değuşukluktur bu be...

En BÜYÜK Belam "abilerim"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin