29.Bölüm

1.5K 77 14
                                    

Melis'den;

-lan yeter adam akkıllı durun az bi de gelmiş kızınabisinin yanında kıza sarışıyo ve saçından öpüyo öldürtme kendini bana ateş harbi keserim seni kimsenin haberi olmaz .

dedi benim canım mert abim ama ateşciğim yerinde dururmu hemen cevabı yapıştırdı .

-mert abi saygılıyız ama haberin olsun senin yanındaki de benim ablam .

dedi ve ben ortamı yumuşatmak için araya girdim .

-aaaooovv ateş vurdu ve gol oldu o yüzden bu konu tartışmaya kapalı

-lan bak beni dellendirmede sus kızım. Gelmiş bi de abisiyle dalga geciyo kırarım lan senin o ağzını

-yaaa yeter tamam çıkın odamdan .

-evet sevgilimin dediğini yapın ve çıkın odadan .

-sende çık ateş.

dedim ve herkesi kovdum sonra yatağın perdesini çekip camdan bakmaya başladım dışarda bi karartı vardı kediydi galiba takmadım derdim ama ben saf değilim bildiğin bi adam siyah kapşonlu falan bana bakıyo ama ablanız star olduğu için bi el hareketi çekti sonra da onu takmayıp gökyüzünü izledi .

Biliyorum hepinizin gözünde koskoca mafya korkupta ağlıyomu görüntüsü oluşturdum evet ben korkudan ağladım ama korkmamın sebebi ya gerçekten sevdiklerime zarar verirse düşüncesiydi tamam abimler ve ateş kendini korur ama kızlar nolucak ve benim yeraltından olduğumu bilmedikleri için benide korumaya çalışacaklar. Yarın yan evde yeraltındakilerin toplantısı var zaten o yüzden buraya geldik ve ben kararımı verdim artık baranı siyahi gelmedi diye toplantılara onu katmak yerine kendim gidicem artık yeraltının gerçek siyahiyi tanıma zamanı geldi bu iş fazla uzadı zaten büyük ihtimal özel numaranında toplantısı vardır çünkü büyükler arasında olmasa bana mesaj yazmaya cesaret edemezdi . Farkındayım mafya diyince aklınıza böyle kaçakçılık yapanlar falan geliyodur ama biz anlardan değiliz iki grup var birbirine düşmanlar bildiğin bi grup acımadan masumları öldürebilirken bi grup masumları öldürenleri yani öbür grubu öldürüyo ve ben masumları öldürenleri öldürenlerin gruptayım her zaman  karşı taraftanda kasırga diye bi adam dicem ama şerefsizin teki yarın iki gruptaki büyüklerin toplantısı var herkes grubunu seçicek kasırga ve ben bi konuşma yapıcam ve ona göre karar vericekler . Şimdi düşünüyosunuz büyükler toplanıcaksa siz neden grupların başkanı gibi davranıyosunuz ama şöyle grupların başını büyükler seçti ve kasırgayla ben geçtim başa . Yani karar verildi yarın herşey açığa çıkıcak abimler bana amcamın oğlu mafyayöışta onunla falan takılıyoruz demişlerdi ama ben herşeyi biliyodum .

AYYY HADİ NEYSE YARIN BÜYÜK GÜN!!!

-kalk lan sevgili

-ya bi yürü ateş

-hemen kalk yoksa mete abime herşeyi anlatırım yani mafya olduğunu .

-e anlat zaten bugün toplantıda her şeyi öğrenicekler bugün ben gitcem baran yerine topl...lannnn toplantıya geç kalcam .

dedim ve yataktan fırladım ama fırladığım gibi battaniyeye dolanıp yere yüz üstü düşmem bir oldu ateş kahkaha atmaya başladı .

-tamam yeraşkım beni seviyosun ama tavanaşkımı aldatamam .

dedim dediğim gibi ise ateş sustu .

-ohhooo ben aradan çekiliyim .

-olur hem sen nedena ramıza girdin ki.

dedim o daha cevap vermeden tekrar konuştum.

-hadi hadi çık odadan üstümü giyinicem hem sen toplantıya gitmiyomusun

En BÜYÜK Belam "abilerim"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin