32.Bölüm

1.2K 79 2
                                    

Kasırga'dan;

Bu işten nasıl kurtulucam ben hiç birşey yapmadığım halde işkence görücem hemde iki türlü de doğruları söylersem o Piç bana işkence yapar söylemezsem de bunlar ne bok yicegimi bilmiyorum.Aslnda en doğru karar doğruları söylemek çünkü doğruları söylersem beni koruyabilirler melisin abileri ama 1-2 yumruk yicem maalesef ki ya ateş dalcak ya da mete tabi soylemezsem direk elini kolunu keserler o yüzden söyleyeceğim.

Ateş'ten;

Ben simdi onun ağzına sicicam lan zaten benim melisimi sevmesi başlı başlına sucken bi de onu vuruyo o da yetmiyor özel numaradan mesajlar atıyor ve hastahane de ziyaretine gidip ona saçma salak sözler söylüyor şuan sinirden kudurmama rağmen melis farketmesin diye bi şey yapmıyorum gülüp egleniyorum. Şuan depaya geldik.

-hadi güzelim in arabadan

dedim bana baktı sonra gülümseyerek arabadan indi bende arkasından indim.

-bak şuan sakınım ama haberin olsun ilk atak benden benden biri dokunursa yada dokunmussa feci olur.

-tamam güzelim dokunmicam ama bende biraz dovucem.

-tamam ya

dedi biz konuşarak abimlerin yanina gelmistik 'evet benimde abim artik onlar'

-e hadi abi ne bekliyoruz gidelim içeri ama ben başlıyorumabim.

-tamam hadi gir biz arkandayiz

dedi mete abim.

Melis sadistçe gulumsedi ve bıçağını cikardi.

-Şşştt kasırga naber

-i..iy..iyi ama yapma onu yapma

-aaaa neden yapiyim iste ne güzel senin özel numaradan tehtid edipte yapamadıklarını ben sana yapicam.

-ben seni tehtid etmedim ama emin ol tehtid edildim.

-eeee düzgünce anlat olayı.

-herkes biliyor sadece 2 senedir mafyayim mafya olmadan 1 yıl eğitim gördüm o yüzden silah kullanmayı her şeyi biliyorum hatta eğitim gördüğüm yerde hocamdan bile iyi silah kullanirdim bir gün orayı bastılar beni zorla yanlarına aldılar benden yapmamı istedikleri şeyleri söylediler ben itiraz ettim ama beni ailemle tehtid ettiler annem ve kız kardeşimle bende yapmak zorunda kaldım bu planın içinde sen yoktun seni bana anlatmışlardır seni tanıyordum ama sadece siyahi olduğunu biliyodum yani sana bi şey yapmam söylenmedi sonra bi gün geldiler senle bi oyun oynamami söylediler sana mesajlar atmamı söylediler bende yaptım aslında dun seni vurmayı gerçekten istemedim ama bana yapmazsan kardeşini doldururum dediler yapmak zorundaydım bende maalesef yaptım hastahanene gelme sebebimse onların haberi yok o sözleri gerçekten içten bi şekilde söyledim yani her şey bi oyundu seni sevmem dışında.

-tamamadır ama maalesef az bi dayak yiceksin ama çok fazla değil.

-bakın bunu şuan size anlattım ve illaki bu onun kulağına gitmiştir size bişey dicem ama lütfen çıkartın şu korumaları.

-tamam.

dedi melis ve başıyla tüm korumalara kapıyı gösterdi.

-bakın beni öldürmek için elinden geleni yapıcak beni koruma altına almanızı rica ediyorum almazsanız onun siz bunu yapma nedenini öğrenemeden ben ölücem.

-tamam korumamızdasın artık bizde kalıcaksın ama beni sevmeyi bırakmanlazım yoksa evdekilerden biri seni öldürebilir.

dedi ve kulağına bişeyler fısıldadı lan ben kıskanç bi insanım öğrenmem gerekiyo ne olduğunu e tabi söyler melis ama.

-tamam artık yeter suçsuzda olsan vurmam lazım bi de ateş kötü vurcak ama diğreleri fazla hızlı vurmaz.

dedi melis sevgilisini nasılda tanıyor anladı tabi kıskandığımı. Melis bana baktı sonra yumruğu geçirdi ardından mert, melih ve mete abilerim vurdu ve sıra bana gelmişti bende yanına gittim kulağına.

-özür dilerim ama melisi sevmen büyük hata isteyerek sevmiş olmasanda.

dedim ve doğrulup yumruğu geçirdim.



En BÜYÜK Belam "abilerim"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin