21.Bölüm

1.4K 93 3
                                    

Biliyorum yakin zamanda bolum aticam dedim ama uzun zaman oldu kusura bakmayın evde değildim anneannemlere gitmistim ve anneannemi her zaman göremiyorum zaten evde pek fazla durmadik gerçekten özür dilerim kusura bakmayın .

Melis'ten;

Yuhhhhh yani ateş gay biri tarafından kaçırılmış o zaman lan ateşe bi erkek tecavüz etmeye kalkarsa ne gülerim  bakin kalkarsa diyorum ederse demiyorum dikkat edin!!!

Lann dusunsenize sevdiğiniz adami bi gay kaciriyo amk insan şaşar kalır bi dakka ya bu ateş en son bana nasıl olsa hayranlarim çok demişti dimi harbinden hayranları cokmus.

-abi hadi onu bulun Bea biraz laf sokmam lazim .

-ne lafı sokcan daa

-bulunduğunda görürsün .

-senin ağzına edim merak edip hemen buliyim DİE yapion dimi

-nasilda taniyo ikizini

ayh yeter bunaldim bu arada umrumda değil o mal sadece gay tarafından tecavuz edilse yasayabilicegini sanmam bi şey sorcam ben mericle olan diyalogumdan önce sevdiğim adam mi dedim ateş olum öyle bi şey yok ben onu sevmiyorum sadece biraz ama biraz hatta birazdan bile az hoslaniyorum okey...

Ateş'ten;

Olum bence ben kacirilmadim çünkü çok iyi bakıyorlar burada bana tabi bi ara bi adamın yüzüne tukurdum o zaman bi tokat attı ama iyi davranıyorlar ve biliyomusunuz beni kimin kaçırdığını bilmiyorum ama bugün ogrencem hatta biraz sonra gelcek adamlardan biri söyledi.

Aha kapı açıldı acaba hangi komik bana gönlünü kaptırdı .

Ohaaaa...

Selim'den;
(Ateşi kaçıran adam)

İste büyük karşılaşma zamanı geldi artik beni tanıması lazim açtım kapıyı girdim içeri.

-selam

dedim

-aleykümselam birader seni daha önce görmedim yeni adamlarından biri misin

-hayır seni kaçıran kişi benim

-peki benle derdin ben beni kaçıran bi kızdır diye düşünmüştüm yanı bana kalbini kaptırmıştir

-belki kız değilim ama sana kalbimi kaptirdim yakisikli

Ateş'ten;

HASSSSSİKTİR!!!
bu bildiğin kız yakışıklı diyince cilveli cilveli yürümeye çalıştı ama maymun götüne benzedi olum bu kızda değil benim isim zor olacak .

-olum gay falan misin hem gaysen de bana hic bi şey yapamazsin çünkü ben gay değilim .

-senin gay olmaman bi şey değiştirmez hatirlatiyim seni kacirdim bu arada yarim saat sonra evleniyoruz.

-olum bi yürü .

aq bak bu harbi çok kotu isler yapio AMK korkuyom yani ben ben koskoca Ateş KORKMAZ korktu bak dikkat edin hem Ates hem KORKMAZ bu bokta bi is var .

-vayyy evlenion mu hayırlı olsun ya ben hala melisin beni sevmesini bekliyom .

En BÜYÜK Belam "abilerim"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin