8.BÖLÜM

2.5K 138 17
                                    

-melis uyan...melis...melis....hadi melis....melis....melis...melis .

diyen mert abimin sesi ile uyandım ama gözlerimi acamadim yanağında ıslaklık hissettim agliyomuydum ??

-mert abi s-sen olmustun hepimiz ölmüştük b-burasi benim odam ne oluyor burada ???

-abim tamam sadece bi kâbus gördün tamam birşey yok ağlama hic birimize birşey olmadı hepimiz iyiyiz .

-abi cok kötüydü beni kacirmislardi sonra beni kaçıran Piç ilk öpücüğümü salmıştı sen o anda gelip o pici üstünden alıp dovmustun sonra meriç gelip bana sarilmıştı bi adam çıkıp merici vurmuştu sen silah sesiyle durmuştur o anda o Piç kurusu seni vurup kaçmıştı hastahaneye göturdum sizin öldügunuzu söylediler eve gittim . Herkese herşeyi anlattım sonra sera bıçağı alıp 'yasama sebebim yasamiyosa ben neden yasiyim' dedi ve boğazını kesti ardından su ardından mete abim ardından melih abim ardından çağıl ardından buse ben sizin olu bedenlerinizi izledim bir sure sonra ben ilk kolumu sonra bacagimi sora da boğazımi kestim .

-tamam abim hepimiz yaşıyoruz

dedi her kez odaya girmiş ağlıyordu beni ara duymuşlar demek ki .

-tamam iyiyim enes nerede ?

konuyu kapatmak için öyle demiştim .

-işi varmış .

dedi abim biraz üzülmüş tüm açıkçası aman neyse takmicam bu sefer .

-hadi çıkın üstünü degistiricem . saat kaç ?

-7:00

-tamam

dedim ve onları gönderdim . dolabimla bakistim bi sure sonra giyeceklerini çıkarttım ..... Evet kışlanın serbest giyiniyoz .

Abilerim üstünü görünce ebecigimi
dikicekler ama inat değil mi ? Ben de üstümü degistirmicem . kendimi hazırlayıp aşağı indim .

-lan melis yürü git üstünü değiştir .

diyen melih abikim di .El hareketi çekip yerime oturdum bi kaç lokmayı ağzına atıp kaçmaya basladim .

-ulan edicem senin ağzına sen bana el hareketi cekemezsin .

dedi ve kolumu tuttu abikim kendine çevirdi el hareketi çekti ve arkasını donup gitti .

-bumuydu ?

dedim kafasını salladı . yoh amına

✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴

Sonunda okula geldik . dusmemek Meriç in koluna asildim mert abim getirdi bizi okula ulan 240 ta surdu bi küfür ettim duymadiginiza sukredin . kendime geldiğim de müdürün yanina gidip sınıfımızı sorduk . okulu mu degistirmedim ama siniflar karıştı .

-ucunuz de 12\B .

dedi mudurcukum biz serayla 'cak ' dedik ve çakıp odadan çıktık . Sonra onları geri de bırakıp sınıfa gittim enes bu okul da değildi en arka sıraya oturdum benim arkadan sera ve meriç geldi .

-sera kanka gel yer tuttum bize .

-knk ben meriç le oturcam .

-ufff tamam .

dedim ve önune döndüm zil çaldı herkes sınıfa girdi ardından hoca geldi . kendini tanıttı sonra bize sormaya başladı .o anda kapı açildi içeri bi kişi girdi .

-sen yeni öğrenci olmalısın kendini tanıt ve istediğin bir yere geç .

dedi hoca ben hic rahatimi bozmadim o kadar kız yanından çantasını almisken benim yanıma gelecek hali yok ya .

-ben Ateş KORKMAZ . eski okulumdan çok kavgacı olmam yüzünden atıldım . o yüzden hocam siz de dahil bana bulasmayin elimden kaza çıkabilir . sinir hastası değilim merak etmeyin sadece yaşadığım bir olay yüzünden boyleyim .

-tamam istediğin bir yere geç .

dedi hoca . ateş sınıfta gözlerini tarafı sonra ben de gözü takılı kaldı bana doğru gelmeye başladı siritarak . Ben de ona 'ne sırıtıyon aq 'bakışı attım  onun sırıtması genişledi . yanıma oturdu .

-o kadar boş yer var neden buraya oturuyosun git şu çakma sarilarin yanina otur .

-yooo ben yerinden gayet memnunum .

-ufff cattık belaya...

-evet çattın belaya

dedi aslında laf dalşina girerdim ama ugrasamicam .

'Lan mal misin melis hadi et şunun ağzına'

aaa sen de mi geldin iç ses kanka uğrasmak istemiyom .

"Harbi lan et sunun ağzına yazarınız  bile laf dalaşı görmek için konustu (vallaha hem kendim hikayenin için de melis'le konuşarak kendimi övüyorum hem de kendi kendimi ovuyorum fhgdhshggfhfgv)

ulan yazar çok gaza geldim de ne kendini ovuyon sen ???

" yürü lan oradan ister overim ister ovmem kitap benim karakterler benim bithcs "

taam apla .

-bana bak adamın asabını bozma pis dalarım Eben ağlar aslında küfür ederdim de meriç duyuyordu sıçar ağzıma.

-ne o yoksa sevgilin mi ?

-ahahahah valla hic guluceğim yoktu ikizim onun yaninda ki de onun sevgilisi...ama bu sevgilim olmadığı anlamına gelmez .

-yani sevgilin var bi kaç güne kadar ayrılırsanız hiç şaşırmam .

-yürü git lan !!

-lan ikiz ben sana ne dedim seni Ediz abiye soylicem görürsün .

-ne yapiyim beddua etti ateş ateşler de yancak ahahaah .

dedim ateş ağzın da bi şey geveledi ama anlamadım .

-bi şey mi dedin ?

-y-yooo hic bi şey demedim .

*****************************
son derse kadar ateş benle uğraştı meriç 'le de çok iyi anlastilar . Ulan aksama kadar hic bi bok düşünme düşünme ne bok var da her bolu akşam düşünüp uykunu kaciriyon lan salak melis...mal melis...gerizekali melis...

Eeeee nasıl bolum......
Valla arkadaşlar benim suçum yok biraz eksin katmak istedim heeee bu arada çabuk alışmayın bu mutlu günlere herşey berbatta olabilir daha da güzel olabilir belki birileri sevgili olur belki birileri ayrılır bilmiyorum her an her şey sarpa satabilir .  😃😃😃

En BÜYÜK Belam "abilerim"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin