11.BÖLÜM

2.5K 127 30
                                    

Uffff yine iğrenç bir okul sabahı....yaaa neden bir öğrenci bunları çekmek zorunda ki anlamıyorum . ayyy neyse en son okul kıyafeti seciyodum ne ara konu buraya geldi lannn ama simdi haksizsam haksizsin diyin bakin okulun zorluklarını anlatıyorum . 1 sabahın köründe kalkmak , 2 sabah iki saat ne kıyafet giyinecegini düşünmek , 3 okul da tenefüsleri dört gözle beklemek , 4 hocalarin bok var gibi her seyi anlatmaları , 5 hocanın dediklerini dinlemek ve o konuda sınav olmak , 6 her gün kavga cikarmamaya çalışarak yedi ders görmek , 7 disiplin kurallarına uymaya çalışmak , 8 hafta da 35 dersin besinin mat. olması ne yapabilirim konu mat. olunca demeye dahi useniyorum acaba neden mat. dediysem benim mat. diyen dilimi mat. yazdığım kadar esek arısı soksun , masaya serçe parmağımı vuriyim , bütün bir günümü mete abimle geciriyim haaa evet mete abim beni bir gün içerisin de ölmeye davet eder ulan bi insan sana ceza olarak benimle birlikte 5 saat boyunca korku filmi izliceksin der mi benim mete abim tam bi korku filmi hastasi ama korku filmlerin de sadistçe kahkaha atıyor . Ayyy neyse konu çok uzadı en son nerde kalmistim.....he okulda tamam saymaya devam ediyorum . neee benim konuşmadan sıkıldınız mı oysa ben size inanmistim ben size guvenmistim neden beni sırtımdan vurdunuz . ohaaaaa.......gozlerinize inanamicaksiniz bu çok güzel bir elbise kesinlikle bugün bunu giyinicem zaten bu bana annemden kalan tek şey .

gozlerinize inanamicaksiniz bu çok güzel bir elbise kesinlikle bugün bunu giyinicem zaten bu bana annemden kalan tek şey

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aslında başka birşey bulurdum ama hem okulda giyinilicek tarzda bi kıyafet hem de şık o yüzden bu kıyafeti seçtim.

Sonunda hazirdim bu kıyafete uyumlu bir makyaj yapmakla ugrasiyorum saatlerdir sonunda bitti . aşağı indigimde herkes gözleri açık buraya bakmaya başladı ama çağıl eliyle muqtesemmm işareti yapıp önüne dondu .

" muqtesemmm işareti nasıl dış ses bana bi anlatsana çok merak ettim "
' lan ben nerden biliyim iç ses yazara sor . '

" aaaa evet yazarcigim muqtesemmm işareti ne demek . "

( ulan salaklar bi bok bilmiyorsunuz sizde bekleyin simdi gönderiyorum akılsız bidiklarim....👍👍👍bu aklına ettiklerim . )

' yazarcigim direk okey işareti deseydin anlardik dimi iç sescigim . '

" aynen dış ses kankim . "

( uffff siz ne anlarsınız delilikten hic biriniz benim kadar deli değilsiniz o yüzden su dakakikadan sonra sen meliscigim benden beter bir deli olucaksin iç ses sen de biraz sonra yaptıklarina inanamicaksiniz . )

dedi güzel yazarcigim çok pis tehtid etti ben bu dakikadan sonra konusmicam galiba .

-selammmm kekolar .

lannn ben ne dedim  yazarcigim özür dilerim kurtar beni bu durumdan .

( no no no sen kasindin canommm hadi hodri meydan . )

En BÜYÜK Belam "abilerim"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin