Allah katına çıktılar

1.6K 21 0
                                    


Bazen ebedi rakip olan 5'li İrfan'e karşı tek rakip olmuşlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bazen ebedi rakip olan 5'li İrfan'e karşı tek rakip olmuşlardı. Mekanlarını basıyorlar , imalathanelerini dağıtıyorlar , mallarını kaçırıyorlar , adamlarını vuruyorlardı. İrfan'in eli kolu bağlanmıştı. Hepsinin gücüne karşılık veremiyordu. Dayı ise ne yapacağını izliyordu İrfan'in haraketini bekliyordu. Fevzi dayanamadı ve yalıya İrfan'in yanına geldi.

Geldiğinde Şule evdeydi aslında oda İrfan'e destek olmak için gelmişti. Babasını yavaş yavaş tanıyordu.
+ Yenge abi nerede ?
Şule : Yenge ?
+ Nerede abi ?
Şule : Yukarıda

+ Girebilirmiyim
- Gir Fevzi , buyur
+ Abi bak kaç gün oldu Yavuz , Nuri abi , ben helak olduk. intikam diye titriyoruz sende ses yok.
- Ne yapayım ? Gücümmü yetiyor ?
+ Ya , ya sen değilmisin her boktan çıkar yol bulan. Bul gene işte geri gel artık
- Atlatamıyorum Fevzi , atlatamıyorum.
+ Anladım ben , anladım.

Fevzi sinirle evden çıktı. Arabasına atladı ve aşağıya koşan İrfan nereye gittiğini sorunca " hesabı sormaya , abimiz yapamıyo kardeşleri geldi diyicem "
- Gel şuraya Fevzi ! Gel diyorum !

Fevzi gazladı arkadada yanındaki adamları yola çıktı. İrfan " öldürtecek kendini , acaba hangisine gidiyo " diye düşünürken. Fevzi'nin yanındaki çocuğu aradı ve yanlış yerdeki adresde olduklarını söylettirdi. Böylelikle uzak ve boş bir mekanı basacaklardı.
Gece olduğunda Fevzi onları bulamadığı için çıldırıyor ve Yavuz onu sakinleştirmek istiyordu. Şule ise evde yemek yapıp İrfan'in odasına getirmişti fakat odasında yoktu. Hava almaya çıktığını düşündü ve telaşa vermedi.

İrfan mekanlarındaki herkesi aradı ve " gece 02.00'da bu adamların bütün mekanları basılacak , dağıtılacak , yakılacak , içerideki herkes vurulacak . " geri çekildiği için bu hamleyi beklemiyeceklerdi.

Hepsinin içine yerleştirdiği adamlarını aradı , Mehmet beyin silahları , bozuk silahlarla değiştirilip silahların çalışanlarını örgüte Cevher'in yollayacağını söyleyip Cevher'in yanındaki adamını arayarak örgüte silahları götürmesini söyelecek. Mehmet bunu öğrenince Cevher ile birlikte silahları almaya gidecekti çünkü tarihlerindeki en büyük vurgunu yapıcaklardı. Düşen daha güçlü kalkar diye düşünüp nakliyatları yüklendiriyorlardı. Örgüt , Cevheri sevsede silahları vermeyecek ve saklayacaktı. Bir süredir sessiz olan Ünal gizlice adamlarını örgütün içine sokacaktı. Bu işi mit ile birlikte yapacaklardı hem Cevher ve Mehmet içeri girecek hem silah devlete geçecek hemde İrfan rahatlicaktı. Aynı zamanda Cevher'in yanında olan adamı ve tırları süren şöförler nakliyatı Kıvanç'ın getirip , götürdüğünü yıllardır böyle olduğunu söylicekti. Sefa Önses'in ise medyada işin ayakçısı olduğu söylenecek üstünü örttüğü belgeler polise verilecekti.
Ve en güzeli hepsi içeride yani İrfan'in en etkin olduğu yerde olacaklardı.

Gece olduğunda operasyon başlamştı. Hepsi keklik gibi avlanmıştı ve yemi yutmuşlardı. Hepsi farklı farklı cezaevlerine yollanmışlardı ve karar için diğer mahkemeyi bekleyeceklerdi. Mahkeme karşısında aklanacaklardı bunu bildiği için İrfan içeride infaz etmek isteyecekti.

Onlar çıkacak kadar güçlüydüler içeriden fakat içeride yaşayacak kadargüçlü değillerdi. Bir gecede Mehmet hariç hepsi öldürüldü ve öldüren kişilerise şahsi husumet diye suçları üstlendi. Durun bu kadar kolay değil tabikide ..
Hepsinin güvendiği avukatları Gültepe'liydi.Türkiye'nin en iyi avukatıydı ve hepsinin davası ortak olduğu için davadahepsini yardımcılarıyla birlikte savunacaktı. Onlara dava ile ilgili olduğunusöyleyip imzalattığı şey bütün mal varlıklarını İrfan'in üzerine yaptıklarınıtescilleyen şeydi. Gültepeli avukatı zamanında Dayı okutmuştu ve minnet borcunuödemişti.


    İrfan çok farklı birisiydi. Konuşurken , uygulayan ve uygularken düşünen birisiydi. Hafifçe gülümsedi ve Şule'ye döndü evin içinde " babanı affettim , yaşayacak " dedi. Fakat dedi " Fakatı ne ? " dedi şule bağırarak.
- Bütün mal varlığı artık senin üzerinde o parayı kirli işlere bulaştırmadan harcamak kaydı ile baban harç bütün aileniz seve seve yiyebilir.

İrfan uzun aradan sonra gazinoya girdi ve purosunu yakarak Fevzi , Nuri abi ve Yavuz'a bakarken gülmeye başladı.
Fevzi " abi niye bırakmadında kafalarına sıkmiyim ? Yanlış adres verdin şimdi dışarıya çıkarlar ilk mahkemede "
- Hepsi şuan çok dışardalar zaten kardeş
+ Nasıl çıktılarmı
- Çıktılar çıktılar
+ Nereye , nasıl , ne zaman ?
- Bir saat önce filan Allah katına çıktılar kardeş , en büyük kattalar .. Cezalarını ödeyecekler merak etme , kirlettikleri bedenlerin hesabını ödeyecekler. Yavuz şu avukatı arada , birde muhasebeciler gelsin. Yeni malların kontrolü sağlansın. Çocuklara söylesin sokaklarda 2 katına çıksınlar , uyuşturucu 3 katına çıksın , silah sevkiyatı kendi kafamıza olmak kayıdıyla 2 katına çıksın. Medyada'ki yeni gazatelerimizde bizim olan herşey övülsün.
Nuri Abi : Bukadar parayı nereye sığdıracaksın İrfan ( gülerek )
- Hasan abinin oğlunun adı neydi ?
Nuri Abi : Enes'di sanırım ama niye sordun
- O çocuk ne okuyordu
Nuri Abi : Ticaret
- He iyi .. Söyleyin ona ticaret yapsın. Benim yeni site zincirlerinin %10 hissesini ona verin. Haydi iyi akşamlar


İstanbul'un kabadayısının hikayesidir (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin