İrfan hamle sırasını iyi kullanmalıydı. Tüm çabaları boş İtalyaya dönmeden Sicilyalıları indirmeliydi. Çünkü İstanbul içinde böyle olan çeteyi , İstanbul dışında öldürmek imkansız demekti.
İrfan telefonuna sarıldı ;
- Merhaba , nasılsınız
İngiliz Acey : İyiyim siz nasılsınız , duyduğuma göre yaşamayı son anda garantilemişsin.
- Evet öyle oldu şey sizin parayı çok sevdiğiniz doğrumudur ?İngiliz Acey : Evet , doğrudur.
- Fakat siz İngilizler ne hikmetse yıllardır Amerikanın içinde olduğu Türk piyasasının dışındasınız ?
İngiliz Acey : İmkan vermiyorsunuz bayım ne yapsaydık ? Siz zorbalar gibi silahmı taşısaydık.
- Evet , evet imkan vermiyorduk. Fakat Sicilyalıları öldürürken yardımınız karşılığında buranın piyasasına girebilirsiniz.
İngiliz Acey : Yıllardır ortağım olan kişileri satmam için tek bir sebep söyle ?- İtalyan'lar kendileri üretebilen , Türkler dışarıdan alan bir ülkedir. İtalya'da kazandığının 10 misli burada bunun kokusunu almalısın.
İngiliz Acey : Sevdim seni İrfan .. Anlat planını- Yine bir balo yapacaksınız. Bu sefer ki Amerika'da olacak. Mümkünse bodrum katlı bir mekan olsun. Bu işi yap yeterli.
İngiliz Acey : Bir balo yapacağım ve karşılığında milyarlar kazanacağım. Eminim sen benden fazla kazanıcak olmasan bu planı yapmazdın.
- Türkler , İngilizler'den her daim ileri plan yaparlar . Siz iyi bilirsiniz bayım , iyigeceler.
Sonra başkasını aradı ;- İyi günler dostum
Amerikan John : Vay sen bizi ararmıydın ?
- İş düşünce oluyor ..
Amerikan John : Dinliyorum
- Amerikan hükümetiyle aramı düzeltmek karşılığında bir isteğim olacaktı.
Amerikan John : Evet , evet özellikle istihbarat buna bir kutlama yapacaktır. Sorunsuzca İstanbul'da dolaşan Amerikanları hayal ediyorum. İstek nedir hükümet kabul etmeye hazır.
- Sicilyalıları , Amerikadaki balonun bodrumunda öldüreceğim ve bu işi Fransız Aleron'un üstüne yıkacaksınız.
Amerikan John : Sicilyalılar tam bir bela gitmelerini bizde istiyoruz ama Aleron dostumuzdur onun günahı nedir ?
- Bazen masumlarında canı yanmalı , iyigeceler .
Tıkır tıkır işleyecek planını hazırlamıştı İrfan ...
Ve balo zamanı geldiğinde tek gitmişti. Yanında koruma dahi yoktu çünkü orası Amerikaydı ve Amerikanlar yeni dostlarını öldürmeyecek kadar akıllıydılar.
Herkes mekana geldiğinde İrfan en dipte sessizce oturuyordu. Sonra Amerikanlar kulağına bodrumun hazır olduğunu söyledi. Ama Aleron ve Sicilyalıyı aynı anda nasıl aşağıya indirecekti ? Ahh evet kadınlar ..
Annesinin yanına gitti ve ;- Anne bir dakika aşağıya gelirmisin dedi Aleron ile birlikte ..
Annesi Aleron ile birlikte aşağıya inerken Sicilyalıda peşlerinden indi çünkü bir işler karıştırdığını anlamıştı. İrfan yeniden yukarıya bir şey unuttum bahanesiyle çıktı herkes onun yukarıda olduğunu biliyordu. Tam o esnada annesini arkadan birisi bayılttı ve Sicilyalı ile Aleron kurşunlandı. Herkes aşağıya indi ve gözler İrfandaydı fakat en son İrfan inmişti. Onun öldürmesi imkansızdı. Aleron ve Sicilyalı'nın birbirini öldürme ihtimali düşünüldü bir anda içerisi gerildi . Sicilyalı ile Aleron'un adamları bir birlerini çiğ tavuk gibi yiyiyorlardı.
İrfan ise purosunu yakıp dışarıya çıktı ardından Acey geldi ;
+ Muazzam bir plan , eski dostlarımızı özleyeceğiz .. Ama yenileriyle daha iyi anlaşacağımıza eminim
Amerikan John ise onları görünce yanlarına geldi ve " Türkiye kapısını açanların şerefine " diyip şişeleri tokuşturdular.
+ Fakat sorum anneni niye öldürmedin ? Oda sana ihanet etti diye biliyorum ?
- O mermi ile ölmeyecek kadar günahkar bir kadın ve ben günahlarının bedelini ona ödeteceğime ant dicmiş bir idealistim.
Annesi kalktığında abisinin cesedine bakıp çılgınlar gibi ağlıyordu. Sicilyalı'nın adamları intikam yeminleri ediyordu. Fransa ile İtalya hükümetleri aralarında sözlü kavgalara gidiyorlardı. Ve İrfan devam etti sözlerine ; " Bir gün olurda birisi bana böyle plan kurarsa ve yine bana ortak olduğunuz gibi onlara ortak olursanız " dedi ve onlara döndü ; " emin olun mezarımdan kalkar kurşuna dizerim .. Çünkü bir Türk'ler duygusalızdır ve duygusallaşıtığımızda düşünmek yerine öldürürüz. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstanbul'un kabadayısının hikayesidir (Tamamlandı)
حركة (أكشن)Not : " Hikayemiz bitmiştir. Destek veren herkese ve özellikle İnci ailesine çok teşekkür ederim. Kısa tutmamın tek sebebi uzun süren şeyin cıvığı çıkmasıdır. Profilimden beni takip edebilirsiniz böylelikle yakında yazacağım yeni hikayelerimi okuyab...