*Ne zaman gülümsesen ağlıyor gibiydin,
Anılar aklına geliyor ve sevemiyorsun.
Bağlanamıyorsun birtürlü.
Sana her şeyin geçeceğini söyleyip
Rahatlatamıyorum bile
Teşekkür ederim,
Özür dilerim.
Seni seviyorum ...
*
O iğrenç olaydan sonraki hafta Baekhyun için tamamen bir cehennem gibi geçmişti. Her onu gördüğü yerde kaçıyordu fakat yan yana olan odaları pek yardımcı olmuyordu.
Sabahları birlikte bile çıkmıyor, normalde hiçbir zaman erken kalkmayan Baek tam 6 da evden çıkıyor ve şirkette yerini alıyordu.
İş dışında bir cümle bile konuşmamışlardı bir haftadır ve aslında bu Chanyeol'ün işine gelmesi gerekirken o daha da sinir oluyordu.
Bu akşam bir aile yemeği daha vardı. Umarım onda da bu şekilde davranışlarını sürdürmezdi. Yoksa babasının Chanyeol'e çekeceği azar kaçınılmazdı.
Chanyeol'ü düşüncelerinden ayıran hızlıca çalınan kapıydı."Gir."
+ "Bunu Joon Myeon gönderdi efendim. Diğer şirketle olan anlaşmanızda etkenlerden biriside onların jeopolitik konumuymuş. Henüz onun ne demek olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok fakat size aynen böyle iletmemi söyledi."
- "Hala onunla aynı fikirde değilim. Yapabileceğimiz daha karlı ve yatırımlı işler varken o şirketin boş fabrikasına para yatırmamalıyız. Zaten ürettiğimiz mallar 12-36 yaş arasına hitap ediyor. Ama eğer böyle devam ederse son 2 yıl içerisinde hiç girmediğimiz kadar zarara gireceğiz."
+ "Çünkü moda severler gazetelerinde markamız hakkında sıkıcı ve tekrarlanan modeller olduğunu belirtiyor. Belkide kitlemizi değiştirmeliyiz?"
- "İyi fikir. Daha çeşitli ve geniş alanda çalışma yapan tasarımcılara ihtiyacımız var. Bunun hakkında bir araştırma yapabilir misin?"
Kısa olan kaşlarını dikleştirdikten sonra yere doğru odaklandı. Müdürüne (!) yetiştirmesi gereken 4 dosya daha vardı ve 2 tanesi oldukça kısa sürecekti. Araya bir yerlere sıkıştırabilirdi.
+ "Peki, yetiştirmeye çalışırım."
Chanyeol başını salladı ve Baek selam vererek odadan çıkmaya yeltendi. Fakat Chan son anda ayağa kalkıp ona seslenmişti.
Baekhyun hala onunla normal sohbet açabileceğinden emin değildi. Bu nedenle duymamazlıktan gelerek çekildi.
O anlar her gece gözüne kabus oluyordu. Terlemiş bir şekilde uyanıyor ve ağlıyordu. Sabah ereksiyonunu bile doğru düzgün yaşayamaz hale gelmişti.
Chanyeol ile boşanmayı bile düşünmüştü fakat ailesi için bunu yapmamaya karar vermişti. O gece yaşananları Kyungsoo'ya anlattığında onu eve gelipte uzun olanı öldürmemesi için zor tutmuştu.
Hatta, Kai'yi arayıp ona gözkulak olmasını bile söylemişti.
Akşam olup hava karardığında Baek a4 kağıtlarını dosyalara yerleştirip kaldırdı. Bugünlük yorulduğunu hissediyordu. Dönen sandalyesinde ayaklanıp belini kıtlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WE GOT MARRIED | chanbaek | 2017 [tamamlandı]
Fanfiction"Yaşayan her şey ölmeye mahkumken hayatı anlamlı kılan nedir? ben size söyleyeyim; aşktır." Park Chanyeol *angst.