*Müsade edecek misin kalbinin kapısını çalmama?
Gizli bir heyecan yaşatacağım sana,
Çoktan aşık oldum zaten.
Gözlerindeki merakı gördüğümden...
Korkma,
Aşk bir yoldur.
Henüz yol aldığım,
Bana 'canavar' diyebilirsin.
*
Akşam olduğu zaman Baekhyun Hyorin'i evine bırakmış ve taksiyle kendi evine geçmişti. Anahtarı deliğe sokarken içinde tarif edilemez bir duygu vardı.
Chanyeol'ü öylece bırakınca içinde tarifsiz bir üzüntü oluşmuştu.
Sahi, kırılmış mıydı acaba?
İçeri girdi ve hala hazırda duran masaya baktı. Yemekler soğumuş, içecekler ise ısınmıştı.
İç çekti Baekhyun. Bir özür borçlu olduğunu hissediyordu. Merdivenlere yönelip hızla çıkmaya başladı.
7. Basamağı geçince her bir adımda sesler yükseliyordu. Chanyeol'ün hırlayan kalın sesi ve bir başka tiz ses.
Oh, hayır. Düşündüğü olamazdı değil mi?
Odanın kapısını tereddüt etmeden açınca Chanyeol ve altındaki kız duraksamıştı. Chanyeol yarım ağız sırıttıktan sonra kalktı ve iç çamaşırını altına geçirdi.
Baekhyun ise donmuştu. Hareket edemiyordu. Sanki bacakları kilitlenmiş gibiydi.
Kız çarşafı üzerine çekip tedirgin bakışlarını bu tarafa yöneltti.
Aslında Baek'in bağırıp çağırması gerekirken susuyordu. Hak ettiğini düşünüyordu. Chanyeol'ün yakışıklı yüzünü parçalaması gerekirken lanet olsun ki o hak ettiğini düşünüyordu. Bir kez şu vicdanlı kısmı ağır basmasa olmazdı zaten!
- "Eh, rahatsızlık için üzgünüm Baekhyun. Tüh, yatakta bayağı kirlendi. Ne yapsak?"
(geçen bölüm Chan'e üzülen kafirlere şurdan bir göz kırpıyorum, küfür serbest djkfkfk)
Fakat bu sefer göz yummayacaktı Baekhyun. Yumruk yaptığı elini açıp işaret parmağını delercesine Chan'in çıplak göğsüne bastırdı.
+ "O kızı, oradan çıkarman için; Sana sadece 5 dakika veriyorum."
- "Çıkartmazsam ne yaparsın?"
+ "Odaya koyduğum kameranın kaydını seve seve magazine veririm. İnan gözümü bile kırpmam."
Chanyeol gözlerini büyüttü. Kız duyar duymaz kalkıp üstünü giymeye başlamıştı bile.
- "O-odaya bir kamera koymadın değil mi?"
Baekhyun kollarını göğsünde birleştirip omuz silkti.
+ "3 dakikan kaldı."
Yüzündeki ifade o kadar çelişkiye düşürücüydü ki Chanyeol arkasını dönerek odadan kızı apartopar çıkardı. Ardından yolcu etti.
Bu sırada Baekhyun camları açıp yatak çarşafını sökmüştü.
Çarşafı büyük bir gayretle değiştirip kafasını kaldırdığında ona dehşetle bakan bir adet Chanyeol görmeyi beklemiyordu.
Odanın içine kamera yerleştirmemişti tabiki. Henüz o kadar delirmemişti. Yani, en azından...
+ "Hah, unutmadan..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WE GOT MARRIED | chanbaek | 2017 [tamamlandı]
Fanfiction"Yaşayan her şey ölmeye mahkumken hayatı anlamlı kılan nedir? ben size söyleyeyim; aşktır." Park Chanyeol *angst.