Defne'den
Ömer ile bir eve geldik central park'ın yakinlarindaydi geçerken Ömer göstermişti .Bu ev 2 katlı bahçeli bir evdi .Bahce kapisindan iceri girdik birden bir sıcaklık hissettim içimde.Burası şimdiden bana iyi gelmişti bahçesinde yaseminler ,menekseler ,karanfiller,güller vardı.Biraz ilerledikten sonra evin kapısının yanındaki defne ağacını gördüm yeni yeni açmaya başlamıştı.
Sanırım Ömer aldirtmişti bunları.Ama neden?Ömer'e dönüp.
"Teşekkür ederim "Dedim.
Ömer:Ne için?
Defne:Şey ışte şey için .
Birden sebepsiz yere heyecanlanmiştim ve eminim yine kırmızının elli tonuna bürünmüşümdür.
Ömer :Ne için defne!?
Defne:Defneler için.
Ömer:Ben almadım onları defne benim böyle birşey yapacağımı da nerden çıkardın?Sana katlanamazken bir de her baktığım yerde seni hatırlamak isteyecegimi mi sanıyorsun ya da mutlu olmani.Seni buraya hergün benden uzak kalıp acıyı en derinlerinde hisset diye buraya getirdim tıpkı be-
Defne:"Sus yeter Allah kahretsin Ömer yeter"Göz yaşlarim yağmur gibi akmaya başlamıştı bile.O böyle konuştukça benim nefesim kesiliyordu.Bunları söyledi diye değil tabiki .Sadece benden nefret ettiğini bilmek yaralıyor beni.
"Ben 'den nefret ettikçe öldürüyorsun beni ömer ben bunları kaldiramiyorum.Senin için deli gibi atarken kalbim benden nefret ettiğini gözlerinde gördükçe sözlerinde duydukça sızlıyor ,atmaktan vazgeçiyor."Elini alıp kalbime koydum.
"Hiç mi hissetmiyorsun sana olan aşkımı"Birden geri çektim elini.
3 maymunu oynuyorsun tamam kabul .Ben de artık.Sessizce ölümü beklerim sensizlikle,ölümün farkı yok ne de olsa.
Ömer:Defne ben
Defne :"Sakin 1 tek kelime daha etme ömer kaldirmaz yüreğim sakin."
Anahtarla kapiyi açtı ömer ve bende koşarak yukarı çıktım ilk odaya kendimi attım.Çift kişilik bir yatak vardı.Yatağa kendimi atıp hıckiriklarla ağladım.Ömer 'den
Allah kahretsin ben ne yaptım? Yine kızıl meleğimi üzdüm.Ama ama ben onları söylemek istememiştim.Yaşadıklarım aklıma gelince bir anlık öfke ile çıkmıştı ağzımdan.Affettirecektim kendimi ona ama yine kırdım.O ağladıkça yüreğim alev alev yandı.Sıkı sıkı sarılıp onunla ağlamak istedim.Yapamadım acildigimı düsünmesini istemedim.Bu gerçekten onun canını daha çok yakardı ama bu akşam ona kendimi affettirecegim.Saat akşam 19:00 'ı gösteriyordu.
Defne'nin odasına gittim kapiyi çaldım ama ses gelmedi,ağladığı için yorgunluktan uyuya kalmıştı anlina bir öpücük kondurdum ve ayaği kalkip geriye çekildim ve ona seslendim."Defne uyan "
"Efendim ömer"
"Hazırlan 1 saat sonra Restaurant 'a iş görüsmem var ve evli olduğumu bildikleri için seni de davet ettiler.Yani benimle geleceksin.
"Peki bi duş alıp hazırlanıyorum hemen"
"Defne Sık birşeyler giy önemli bir toplantı bu"
"Tamam"
Aslında yalan söyledim iş görüşmem felan yok .Bizim için güzel bir yerde restaurant kapattirmistim deniz kenarında.Defne'ye bu gece kendimi afettiricem.Kızılımın gönlünü alıcam.Aşağı ya indim.
Restaurant 'i arayıp herşey hazır mi diye sordum.
Herşey hazırdı.
Kahve mi alıp arka bahçeye geçip oturdum .
Ve yıldızlari izlemeye başladım.
Gökyüzü açık ve yildizlar şahane görünüyordu tıpkı defne'min sevdiği gibi.Kolumda ki saat'e baktım yarim saat olmustu defne'ye bakmak için içeri doğru ilerledim merdivenlerden cikacakken onu gördüm ve O an nefesim kesildik tutuklu kaldım.
Ay gibi parlıyordu gözlerim kamasti."Ömer iyi misin ?"
Defne' nin sorusu ile anca kendime gelebilmistim.
"Ha iyiyim çıkalım"
"Tamam çıkalım "
Çıktık evden arabaya bindik.
Yarım saat sonra oradaydık.Kolumu uzattım önce sasirsada sonra evli olduğumuzu bildikleri için böyle davrandiğimi düşünerek koluma girdi.
İçeri girdiğimiz anda piyanist ave maria'yi çalmaya başladı ve defne'nin önünde diz çöktüm ve ellerini tuttum defne şaşkın şaşkın bir etrafa bir bana bakıp ne olduğunu anlamaya çalışıyordu .Çok tatlı görünüyordu bu hali ile tıpkı bir kız çocuğu gibi gülümsedim ve o da bana gülümseme ile karşılık verdi."Sen kızıl melek ,nefesim,caniminiçi.Aglayınca agladigim ,gülünce mutlu olduğum kadın.Beni affeder misin lütfen?Ben seni hiç kırmak ister miyim defne'm?
Ofkeme yenik düşüp seni çok kırdım incittim,bu oyunda en masum kişi sensin biliyorum ,o kadar yüreği güzel ,zarif ,ince dokunuslari olan bir kadın beni bilerek kiramaz yasadiklarin için çok özür dilerim.Sana her uyandığında tekrar tekrar aşık olacak kadar seven bu adamı affet"
Ağlamaya başlamıştı bile duygusal prensesim benim tıpkı bir kedi yavrusuna dönmüştü.Ayağı kalktım ve göz yaşlarından öptüm bana sıkı sıkı sıkı sarıldı sonra yanaklarimdan öptü.
"Affetmek ne kelime bir ömür boyu ayrı kalsak bile yine yeniden sana donecegime seni yine sevicegime söz veriyorum sevgilim.İyi ki varsin ömer iyi ki benimlesin.Bi daha küme bana ne olur sen kusunce yağmurlar yağıyor günes'te küsüyor ve doğmuyor. Hiç gitme benden olur mu?
"Hep sol yanindayim hücrelerindeyim ben sende öylesin biz birbirimizden gidemeyiz"
Masaya geçtik
Ve yemekleri sipariş ettik.
Biraz yedikten sonra 1978 yapımı bir şarap açtirdikDefne'yi elinden tutup ayağı kaldırdım ve camın kenarına geldik.O da ben de sarabimizi aldık sağ elimle sarildim sol elimde şarap vardı ve defne'de sağ elini elimin üzerine koydu.
"Bize ve bu gece bizim için parlayan yıldızlara içelim defne iplikçi"
"Bize ve geleçegimize içelim öper iplikçi"Ta ta yaza yaza geldim mutluluğa yelken açan bir çift getirdim size özlemissinizdir sanırım.
Umarım beğenirsiniz iyi okumalar😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DefÖm NewYork'a Kaçış 2.Sezon
أدب الهواةHikayemiz sezon finali son sahneden devam etmektedir.Ömer Defne'nin düşündüğü gibi çekip gitmemiş ve o nikah defterine imzayı atmıştır.Ömer ve Defne tüm gece boyunca hiç birşey olmamış gibi davranırlar ,çünkü ömer böyle istemiştir. Ne yapacağına kar...