Ömer:Defne hadi canım hazırlanmanın mı daha çıkıyoruz ?2 saat 'tir defne'yi bekliyorum alışverişe çikicaz hanımefendi daha hazırlanması.Yani anlamıyorum ne yapıyor iki saattir?,her hali güzel onun ,doğal daha güzel bu kadar uğramasına ne gerek var yani?
Defne:Ay geldim Ömer ne var yani biraz beklediysen?
Ömer: Biraz mi?2 saattir bekliyorum defne.
Defne Ve Ömer'in kıyafeti
Defne :Ha sen şimdiden sıkıldın benden ,ne oldu beklemek ağır mi geldi ömer bey?
Birden gözlerinden yaşlar gelmeye başladı eli ile kendine yel yapiyordu.Hayır anlamadım ne dedim ki ben şimdi ?Bu kadınları ben hiç anlami cam galiba. Yazardan (Üzülme ömercim bilim bile çaresiz bu konuda üstüne alınma yani)Defne:Soğudun dimi benden ,ayy sen beni istemiyorsun...
Alttan Al Ömer alttan al özel gününde anlaşılan
Ömer:Olur mu hiç öyle şey hayatim insan senin gibi bir papatyadan soguyabilir mi?Sen benim bahçe'm de ki en güzel çiceksin ben hiç senden vazgeçebilir miyim?Defne:Sen beni artık sevmiyosun anladim ben seni ömer.
Ömer:Aşkım sen özel gününde felan misin ?
Defne'nin gözleri aniden far gormus tavşan gibi açıldı ters ters bakmaya başladı anlamadım yani ne ye kızdı bu şimdi? Yazardan (Aha yakıla pirincin taşını şimdi ömer bir kadına söylememen gereken konuya girdin .Ömer iplikcisin sen kendine gel)
Defne:Ömer cildirtma beni ben sana ne diyorum ?sen bana ne diyorsun?
"Askim sin izil ginindi filin misin"
Çarpcam suratına görücen özel gününü.Öküz.Ömer:Sevgilim ben öyle demek istemedim,ben hakikaten öyle demek istemedim bak gerçekten öyle bişey demek istemedim.Ne yapsak alışverişten önce seni tatlı yemeye götüreyim mi hem iyi gelir sana fondü yersin.Ya da istersen tramisu filan ?
Defne:Ya bak hala ne diyor tatliymiş göstermem ben sana tatliyi.
Yine ağlamaya başladı beni itip kapıdan çıktı ben de arkasindan gittim.
Ömer:Defne hayatım özür dilerim.Defne Sevgilim defnee!
Özel araba istemiştim şöför ile birlikte kapidaydi defne arka tarafa bindi tam bende binecektim kapiyi kilitledi.Diğer taraftan binmek için döndüm orayı da kilitledi.
Mecburen ön tarafa bindim.Arkaya dönüp kedi gibi baktım ama.hala defne sınırlı sınırlı bana bakiyordu.Ahh aptal kafam niye çeneni tutmuyorsam.Tekrar arkama döndüm.
Ömer:Defne Özür dilerim bak gerçekten üzgünüm ben istemeyerek özel gunundemisin diye söyledim ağzımdan kaçtı yani?
Şöför :Beyefendi en büyük podu kirmissiniz tebrik ederim ,ben ilk evlendiğimiz de karıma bunu dedim 1 hafta kanepede uyumak zorunda kaldim.
Defne:Ha iyi fikir ben bunu bi düşüneyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DefÖm NewYork'a Kaçış 2.Sezon
FanficHikayemiz sezon finali son sahneden devam etmektedir.Ömer Defne'nin düşündüğü gibi çekip gitmemiş ve o nikah defterine imzayı atmıştır.Ömer ve Defne tüm gece boyunca hiç birşey olmamış gibi davranırlar ,çünkü ömer böyle istemiştir. Ne yapacağına kar...