Ömer'den
Evet yine yapmiştim öfkeme yenik düşüp defne'yi incitmiştim.Defne benim serçe'm di artık yaralı bir serçe o tam ileşeceği sırada ben yine kanadını incitiyorum.Özgürlüğünü benim için feda etmiş serçe'yi acılara mahkum ediyorum.Ben böyle bir adam mıyım acımasız ve bencil ?
Yukarı çıktım kapının önüne sırtımı dayadım dizlerini kollarimın arasına aldım bende onun gözyaşlarına eşlik ettim.Her göz yaşı sanki cehennem ateşi gibi yüreğime düşüyordu.Defne'den
Ömer 'in bana bağırması değildi canımı yakan ,hala beni tam affedememiş olması canımı yakıyordu.Benim tanıdığım ömer beni dinlerdi aceba haklı mı karşımdaki hata bende mi ?diye düşünürdü, yakıp yıkmazdı herşeyi.Birden ömer'in ağlamasını duydum kapının önüne gittim ve sırtımı kapıya dayayıp dizlerimi ellerinin arasına alıp ağlamaya devam ettim.Ağlamak daha da şiddetlenmişti ben üzülünce onun da canı yanıyordu farkındaydım.Balığın susuz yaşayamayaçağını bildiği gibi, bizde birbirimiz olmadan yaşayamayaçagımızı biliyorduk,birbirimize muhtaçtik ışte, nefes olmuşuz birbirimize can olmuşuz.
Özge'den
Ömer bana inanmamıştı,hakliydida bunca yıl sonra ben senin kardeşinim diye biri çıka gelseydi bende inanmazdim.Emine annenin anlattıklarından Ömer'in bazen egosuna yenik düşüp gerçeklerden kaçmaya çaliştiğini biliyordum.Şimdi siz bana diyeceksiniz ki neden bunca yıl bekledikten sonra çıkıp geldin amacın ne senin arkadaş?Haklısınız da.Benim Şimdi çıkıp gelmemin sebebi bir abi'ye ihtiyaç duymam guvenebilecegim birilerininin yanımda olması.Çünkü bu hayatta ailen olmayınca kendini eksik hissediyorsun ben artık eksik hissetmek istemiyorum.Evet Ömer öz abim değil ama ailem ne kadar bunca yıl ayrı olsakta sonuçta Emine anne ve ahmet baba bana bakmış yetistirmişlerdi.Sürekli ya telefon ile konuşurduk ya da emine anne mektup yazardi.Şimdi diyeceksiniz ki madem telefon ile konuşabiliyorsunuz niye mektup yazıyordu ?Bir gün olurda onlara birşey olursa mektuplari ömer'e belge olarak sunmak için Ömer el yazımı tanır ve beni kirmaz bizden sonra o sana sahip çıkar.Maddi olarak sahip çikmaktan bahsetmiyorum manevi olarak yanımda olmasından bahsediyorum.Bu zamana kadar kimse üzüldüğümü anlamadı Çünkü izin vermedim.Şimdi yaralarımı benim gibi yarası olan insanlar anlayabilir.Ömer ve Defne gibi.Evet defne 'yi de tanıyorum gelmeden önce ufak bir araştırma yaptım.Ailesi onu terk et mi o da yaralı bir kuş.Çok zor olacak ilk başta Ömer ile anlaşmamiz biliyorum çünkü o da benim gibi sert kaya biraz da serseri.Benim gibi uçuk biri ile baş etmesi zor olacak.Ama eninde sonunda anlaşacağiz.Belki de içinde ki deliyi uyandirmaliyim.Bu kadar aklı başında olmak pek iyi gelmez.
Gönderen:Emine İplikçi
Özgem canım kızım nasılsın?Umarım herşey yolundadır?Bizi sorarsan hiç bir sıkıntı yok Ömer dışında; Tutturdu Roma' ya yerleşicem diye,burayı birbirine kattığı yetmiyormuş gibi birde orayı birbirine katacak.Burda serseriyi zor zaptediyoruz.Hem zaten seni özlüyoruz bir de o giderse naparız biz.Bu arada haftasonu oraya gelicez,Ömer arkadaşları ile plan yapmış italya'ya gidicek 1 haftalığına bu bahane ile biz de sana gelicez çok özledik seni.Ahmet baba'nın da selamı var o cadı'ya söyle abisi gibi ortaliği birbirine katıp durmasın.Geçen karakola almışlar haberim yok sanmasın.Hacer'i boşuna mı seninle ilgilensin diye yolladık.Tehditlerin onun üzerinde pek etki etmiyor anlaşılan.Kadını sıkıştırıp durma kulaklarını çekerim.Kendine iyi bak seni seviyoruz.
Alıcı:Özge İplikçi
Yine gözyaşlarım akmaya başladı ahh be emine anne ahh be ahmet baba sizi ne kadar özledim bi bilseniz.Biz iki daha büyümemiş çocuğu bırakıp gittiniz Şimdi birbirimizi büyütmek zorundayız.Biraz zor olacak ama başaraçagız birbirimizin yaralarını saracağız bir aile olacağiz.
Ömer'den yemeği hazirlayıp Defne'yi çağırmak için odaya çıktım,öncelik ile ona bir özür borçluyum kızsa,bağirsa ,çağırsa haklı.Kapıyı açtık uyumuştu prensesim.Yanına gidip baş ucuna oturup saçlarına önce bir öpücük kondurdum ve saçlarını okşamaya başladım uyandı ama bana dönmedi.Nefes alış verişinin düzensizliğinden uyandığını anlayabiliyordum.Haklı çok kırdım.
Ömer:"Defne'm güzel sevgilim,ruh eşim ,kalbim ;özür dilerim biliyorum seni yine kırdım beni affetmesen haklisin bazen öfkeme yenik düşüyorum.Hele hayatım da ki kadınlar konu olunca ben bile kendime inanamıyorum.Annemden sonra güvendiğim,sevdiğim tek kadın sensin,şimdi biri çikagelmiş bende senin ailendenim diyor kolay mı bu?Hic kolay değil ama lütfen bunları hazmetmem için bana zaman ver nolur.Affet beni bir anlık fevrilikle kırdım se"ni diyemeden defne bir anda döndü ve dudaklarına kapandı o an hayat buldum ışte.O beni öpünce herşeyin daha güzel olacağını hissediyorum.Onun öpücüğü sihir gibi birşey bir yandan yakarken bi yandan da serinletiyor.Sert bi şekilde karşılık verdim bende birbirimizle can bulduk kalbi yine gerekenden daha hızlı atıyordu bu hali o kadar güzel ki şükürler olsun sadece bana ait.Ayrıldık ve alnımızı birlestirip nefesimizin düzene girmesini bekledik.
Defne'den
Defne:"Haklısın canım çok ustune geldim ,bende böyle bir durumda olsam sanırım aynı tepkiyi belki daha fazla tepki verirdim.Özür dilerim"
Ömer:"Canicim lütfen bir daha ağlama olur mu sen ağlayinca milyonlarca ateş düşüyor yüreğime.Hadi kalp bakalım yemeğe geçelim"Ellerinden tuttum ve merdivenlerden aşağı inip sofraya geldik defne'nin sandalyesini çektim o oturunca bende karşısındaki sandalye ye geçtim arada ona yedirmeye çalişiyordum.Çünkü hep az yiyor. "Ömer ben çocuk muyum?Niye bana yediriyorsun ,ay yeter doydum ömer"Diye bana cirlamaya başladı."Tamam tamam son bu kaşığı da ye"
Defne:"Peki annecim "Diyip kahkaha atmaya başladı ,tabi bende onunla birlikte kahkaha atmaya başladim.Yemeği bitirdikten sonra sofrayı toplayıp salona geçtik defne'dizlerine uzandı bende saçlarını oksamaya başladim.Sofrada da kıvranıyordu farkindaydim sormak istiyor ama çekiniyordu.
Ömer:Sor bakalım?
Defne :Neyi?
Ömer:Defne!
Defne:Tamam tamam.Ne yapacaksın ömer bu konuda? Onu dinleyecekmisin?
Ömer :Bilmiyorum canim ne yapacağımı ama sanırım dinlemem gerekiyor.Ama Şimdi bunu boşver Biraz sevgilimle yanlız olmanın tadını çıkarmak istiyorum.Defne:Hmm öyle mi ?Aceba ömer bey'i nasıl memnun edebilirim?
Ömer:"Şöyle gel bir yanima"diyip dudaklarına kapandım.Gömleğimin 2 düğmesini açıp ellerini göğsümde gezdirmeye başladı ben de elimi tshört'ün den iceriye koyup sırtını okşamaya başladım.Ayağı kalktık merdivenlere doğru ilerledik ben boynunu öpüyordum o da gömleğini çıkarıyordu.Gomlegimi çıkardıktan sonra boynumu öpüyordu yatağa uzattım onu ve tshört 'ünü çıkardım dövmemi okşamaya başladı.Nefesi kesik kesik.
Defne:"Ömer daha önce söylemedim ama benim senin dövmeye zafım var birde sakallarina"diyip bir elimle dönmesini okşarken bir elimlede sakallarini okşuyor sakallarina öpücük konduruyordu.Dudaklarının buluştuğunda o çikolata dudaklarının tadını çıkarmaya koyuldum."Sabah bunları hatırlatma sakin diyip güldüm.
Ömer:"Eee sık sık yaparsanız hatırlatmam defne hanım"Diyip güldüm.Ben de beyaz tenini çok seviyorum.Sütlü çikolata gibi diyip göbeğinden öpmeye başladım.
Tataaaaan Ben geldim buyrun efenim yeni bölüm umarım beğenirsiniz.Bakalım Ömer ve Özge 'nin 2. Karşilasmasinda neler olacak?Bi fikriniz var mi?Yorumları bekliyorum.Okuyan gözlerinize sağlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DefÖm NewYork'a Kaçış 2.Sezon
Fiksi PenggemarHikayemiz sezon finali son sahneden devam etmektedir.Ömer Defne'nin düşündüğü gibi çekip gitmemiş ve o nikah defterine imzayı atmıştır.Ömer ve Defne tüm gece boyunca hiç birşey olmamış gibi davranırlar ,çünkü ömer böyle istemiştir. Ne yapacağına kar...