Selam New York

1.7K 81 5
                                    

Defne'den
Ömer ile evden çıktıktan yarım saat sonra ananemlerin evindeydik Ömer bir adım getirseydi ve ben kapiyi çaldım.Birden Ömer elimi tuttu bu da neyin nesiydi? heyecandan kalbim yerinden firlayipta uçacakmış gibi atıyordu göz göze geldik ve sadece ufak bir tebessümle göz kirparak geçiştirdi.Kapıyı abim açtı ve hemen bana sarıldı.Çok özlemiş beni bende onları çok özlemistim.
Serdar:"Ooo kızıl kafa sen bizi hatirlarmiydin?"Sitem edercesine gülerek konusuyordu.
Defne:"Hemen başlama ya bi soluklansaydim abi"Karşı atağa gecmeseydim bu muhabbet böyle sürer giderdi.
Serdar:"Peki peki.Hoş geldiniz "dedi tatlı bir tebessümle.
DefÖm:"Hoş bulduk "Ömer ile yine gözlerimiz birbirine kilitlenmişti sanki bizim yerimize onlar konuşuyor,onlar caresizligimizi anlatıyordu,özlemin dili vardir o da gözler'dir.Abim ufak bir öksürük ile bu mükemmel ani bozana kadar gayet iyidik.
Serdar:İçeri geçelimmi artik?
Ömer:Tabi tabi.
Ömer ve abim ile salona geçtik herkes buradaydı.Nihan ,ananem,iso,ekmekarası.
Türkan :Hoş geldiniz kızım.
İso:Hoş geldiniz defo.
Esra:Hoş geldiniz abla ve ömer abi.
Nihan:Ne biçim laf o esra enişte diyeceksin.Hoş geldiniz bu arada defom.
DefÖm:Hoş bulduk
Ömer :Nihan bırak nasıl isterse öyle desin.
Esra :Nihan yengem haklı Ömer enişte.
Esra ilk defa Ömer'e enişte demişti bende Ömer de gülümsüyorduk,ne kadar da yakışmıştı enişte lafı ona.
Ömer ve ben yanyana oturduk.Nihan sağima geçti tabiki de dedikoduları almak için.Abim ve ananem karşıya.
Iso Ömer'in yanına esra da sandalye ile abimin yanına oturmuştu.Herkes bir durgundu gideceğimiz için.
Nihan:Defo anlatsama neler  yaptınız?
Ömer yalandan bir öksürdü.
Defne:Nihan biraz daha bağirsana münü duymamiş.
Nihan:Ha pardon ya ben yüksek mi şey ettim?
Defne:Yok ya sadece bizim kullaklarimiz keskin.
Nihan:He anladim.
Defne:Bu süper  zeka ile ee bravo nihancim.
Anane:"Defnem gel buraya bakayım benim kınalı kuzum ."Abime kas göz yaparak kaldırdı yanından.Ben ana emin yanina ,abimde Ömer'in yanina gecti."Bak bugün gidiyorsun ama bilki bu kapı sana her zaman açık kuzum.Ömer ile evlisiniz artık,sizin kararlariniza karişamam.Ama çok öz lersem atlayin gelin derim ona göre ben kızıl meleğimden uzak kalamam"Bi baktım ki nihan, ben, ananem üçümüz ağliyoruz.Sahi nihan ne zaman yanımıza geldi ki ?Neyse ne ya gelmiş ışte nihan bu sonuçta kaşla göz arasinda neler yapar iyi ki de gelmiş sanırım onu çok çok ozlicem.
Defne:Ben de sizden ayrı kalamam ananem deli misin sen ya.Özledim mi kaçar gelirim,öhö öhö atlar gelirim yani.
Nihan :Atla gel kuzum yoksa ailecek New York'u basariz.
Ömer :Artık biz kalksak mi türkan teyzecim uçağa geç kalmayalim.
Türkan :Peki oğlum.Görüşürüz defne'm."Diyip sarıldı bana.
Ben de Ömer'de herkese tek tek sarılıp vedalaştik.
Esra:Abla seni cook özlicem ben ya.
Defne :Bende seni özlicem küçük kuzum benim ,kendine dikkat et derslerine çalış.Seni seviyorum.
Esra:"Biliyorum ben de seni"Ömer 'in yanina geldi ve ömer egildi öptukten sonra"Ömer Enişte ben sana güveniyorum sen ablami hiç üzmezsin.Ona iyi bak olur mu?
Ömer:"Söz küçük hanım ona çok iyi bakacağım."diyip.Yanağima öpücük kondurdu.Tabi ya aptal kafam ben de bu ilgiyi bana karşı yumuşadigi için saniyordum.Ama konu sadece bizimkilerin bisider haberi olmamasından di.Aptallim aptal.
İso:Ne zaman ihtiyacin olursa bi telefona bakar defo biliyorsun.
Defne:Biliyorum iso sağol.Hep yanımda olduğun için.
Iso:Ayipsin lafı bile olmaz.
DefÖm :"Görüşürüz "Diyip kapidan çıktık 1 saat sonra hava alanindaydik.Yarım saat'e işlerimizi bitirip uçağa yerleştik.uzun sure ucak kalkmadi.Uçak hareket ettikten sonra uyuya kalmişim.

Ömer'den
Defne:Hemen ananesinin evinden çıkarmak istedim Defne'yi cunku kaldikca daha cok uzuluyordu ve  ben paramparça oluyordum hef göz yaşında ben uçurumlardan düşüyordum. Uçagin kalkmasina daha vardı ve geç kalacağız bahanesi ile ayrıldık ordan.Sınama telefon açtım vedalari sevmedigimi bildiği için yadirgamadi.Uçak kalkar kalkmaz defne uyuya kaldı sanırım ağladiģindan yorulmuştu ve uyumustu.Başını alıp omuzuma koydum ve saçlarını okşayarak uykuya daldım.
New York'a iniş yaptığımızda ilk olarak ben uyandim.Ve Defne'yi uyandirdim.
Valizleri alıp çıktık dışarı ve Önce den bizi alması için ayarladigim özel arac'in gelmesini bekledik.Defne büyülenmiş gibi etrafa bakıyordu ama biraz buruktu.Bunu en yakın zamanda telafi edip kizilima kendimi affettiricem.
Araç geldi ve binip evin yolunu tuttuk.
Deföm iç ses:Selam New York umarım bize iyi gelirsin.

Okuyan gözlerinize sağlık arkadaşlar .
Vote ve yorumlarinizi bekliyorum.
Umarım beğenirsiniz.Sevgiler galp qalp qalp❤

DefÖm NewYork'a Kaçış 2.SezonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin