Ömer'den Defne'yi koltuğa uzattım ayiltmak için kolonya koklatiyordum ama ne fayda ayılmıyordu.Ruhum o ayılmadığı her saniye sanki ağır işkencelere maruz kaliyordu.Bir yandan defne'mi ayiltmaya çalışırken bir yandan da karşimdaki sarişini inceliyordum.Kimdi bu?Neden yıllardır taniyormuş gibi yaklaştı bana.Defne atılınca bunları tek tek soracağım ona belki de daha fazlasını ama önceliğim kızılım.
Ömer :Defne'm kendine gel canım ,korkutma beni defne,hadi canım uyan artık defne'm.
Kimsin sen ne işin var burda bilmiyorum ama defne uyandiktan sonra sıra sana da gelecek.Sarişin:"Ben"Daha lafını bitiren eden Ömer işaret parmağını kendi dudağina getirerek sus işareti yapti.
Ömer:Hayır,hayır Şimdi değil sus.Defne ayıldıktan sonra zaten herşeyi tek tek anlatacaksin.
Defne:"Ömer ,ömer n'oldu bana ?
Ömer:Burdayım sevgilim,çok şükür kendine geldik korkutuyorsun beni.Sen dinlen şimdi"Lafını bitiremeden defne doğrulmuş ve başını cevirdiğinde yine o sarışını görmüştü.Defne:Kim bu ömer? Burda ne işi var? Evimizde ne işi var ?
Ömer:"Bilmiyorum canım ama birazdan öğrenicez.Önce sen bir kendine gel de."Diyip alnindan öptü.
"Sen iyi misin sevgilim"Defne:"Iyiyim canım"Diyip yanagindan öptü "Ömer bana bir bardak su getirir misin ?"
Ömer :"Tabi ki sen dinlen ben hemen bir bardak su alıp geliyorum."Defne sıcak bir gülümseme yolladı ömer'e ve ömer su almak için mutfağa doğru gitti.
Defne:"Kimsin sen kızım ömer'i nerden taniyorsun amacin ne ?"Diyip sinirli sinirli kiza bakıyordu.
Sarışın:"Sakin ol yenge"Yenge dediği anda defne'nin gözleri kocaman açilmisti şaşkınlıktan tekrar bayilmak üzeriydi.Derin derin nefesler aldı.
Defne:"Yenge derken ben senin nerden yengen oluyorum be saçma saçma konuşma"Diyip ters ters bakmaya başladi.
Sarisin:"Ben özge ömer'in kiz kardeşiyim"Dediğinde defne bir şok daha geçirmişti ne yani ahmet baba başka bir kadından gayri meşru bi çocuk mu yapmıştı Ömer bunu duyarsa yıkılır hemen bu kızı işin aslını öģrenene kadar evden göndermem lazım.
Defne:"Neee ?"Diyip bağırdı defne ve o sırada Ömer geldi?Telaşla sordu ömer.
Ömer:Ne oldu defne bisey mi oldu ?
Defne:Yok canım ben böcek gördüm sandım da ondan şey ettim dimi özge?Özge:"hiii evet evet ondan şey etti yenge."Defne'nin gözleri yine far gormus tavşan gibi açildi.
Ömer:"1 Defne sen adının özge olduğunu nerden biliyorsun ?
2 Yenge derken? Ne demek yenge?"Defne özgeye fırsat vermeden lafa atıldı.Eli ayağı birbirine dolaşmişti.
Defne: "Şey ömer sey yanu yeni öğrendim canim sordum ismini o da söyledi başka nerden bilicem.
Yenge derken espri
Manasında dedi dimi özge?"diyip.sahte bir gülümseme
Yolları özge'ye.Özge:"Değil "dediğine Ömer şaşirmis n'olduğunu anlamaya çalisyordu Defne' de kipkirmizi olmak ile meşguldü yalandan bir öksürük attı.
Defne:"Ahahaha yine şaka yapıyor şakacı şey seni"Diyip yalandan güldü ama özge hiçte pes edecek gibi değildi.
Özge :Hayır ne şakası hiçte şaka yapmıyorum gayet te ciddiyim yenge ."Ömer sinirlenmeye başlamıştı.
Ömer:"Biri bana artık ne olduğunu anlatabilir mi ?Ne yenge si defne bu ne diyor ya? Çabuk bana açık açık anlatın burda ne oluyor?" Diyerek bağirmişti Ömer defne'de özge 'de köşeye sinmiş ve korkmustu.Ikisine de baktığında ömer korktuklarını anladı.Defne 'nin yanına gelip ellinci yüzüne koydu yanaklarını okşadı ve saçlarına bir öpücük kondurdu."Özür dilerim canım korkuttum seni bi an sinirlerime hakim olamadım da"dedi.Özge'nin gözleri dolmuştu.Ama belki etmemeye çalışıyordu çünkü güçlü görünmeye çalişiyordu.Ama defne fark etmişti ve içi acımıştı.
Ömer:Şimdi bana ne olduğunu anlatın lütfen ?"Defne kaşlarını kaldirip başini iki yana sallayarak anlatmamasi için işaret ediyordu özge'ye ama özge anlatacaktı bunca yıl beklemişti bu artık ortaya çıkmalıydı.
Özge :"İtalyan lisesin de bir kız vardı hatirliyor musun ömer aynı siniftaydin o kız ile Türkiye'nin en başarılı öğrencisiydi.Ömer şaşkın şaşkın dinliyordu.Defne'de birazdan olacakları düşündükçe bir mucize olsun da söyleyemesin diye dua ediyordu.
Ömer :E-evet şu saçlarını sürekli iki yandan örük yapan sessiz kız de olmuş ona?Sadede gel artık.Ne söylemek istiyorsan direk söyle."Dedi kizarak.Özge biraz bozulmustu,boğazi düğüm düğüm olmuştu ama yalandan bir öksürük atıp devam etti.
Özge:"İste o kız benim"dediğinde defne tuttuğu nefesini dışarı verdi ama hikaye bununla sınırlı kalmıyordu.
Ömer:"Şaka yapiyorsun sen ve o kız baya değişmişsin"diyip gulumsedi.
"Ee bunun benimle ne ilgisi var?"
Defne al ışte şimdi işin içinden nasıl cikacaksin der gibi kafa sallıyordu özge'ye.
Özge gayet sakin devam etti.Özge:"ilkokulu ve ortaokulu da birlikte okuduk hatirlarsan.Hatta haftada 3 gün gelip sizde kalirdim.
Ömer:Evet ee.Bununla nereye varmaya çalişiyorsun?
Özge:Ben lise 3 teyken ailem yani üvey ailem daha iyi bir eğitim almam için beni yurt disina yolladilar."Ömer gittikçe sabirsizlaniyor ve sinirleniyordu.
Ömer:"Sonuç kısmına gelsen artık bunların benimle alakasi ne?" diyip tersledi Özge 'yi.
Özge :" Sonuc:Ben senin kardeşinim"Dediğinde ömer'in başından aşağı kaynar sular dökülmüştü.Defne yanina yaklaşip elini tuttu sakinlaştirmek icin.
"Beni yurtdışına gönderen üvey ailem Ahmet baba ve Emine anne'di.Ömer:"Sakın babamın hele hele annemin adını o ağzına alma pis oyunlarına ölmüş iki insanı ayırt etmeye utanmiyor musun defol Defol "Diye kükredi.
Defne:Ömer sakin ol sevgilim bi dinle"Dediğinde Ömer daha da sinirlenmişti.
Ömer :Bana kim olduğu belirsiz birini mi savunuyorsun inanmıyorum sana ya defne hakikaten inanmıyorum.Sakin tek kelime daha ediyim deme senin kalbini kırarım çık odaya defne cııık "Diye bağırdı defne ömer'in elini bırakarak ağlayarak yukarıya odasına çıktı.
Ömer:"Hayır bu gerçek olamaz kinsin nesin bilmiyorum ama benden ve ailemden uzak dur şimdi defol git bir daha karşıma çıkayım deme yoksa seni polise veririm."Özge aglayarak.
Özge:"Ister kabullen ister kabullenme bunlar gerçekler iplikçi bir dahaki sefere belgelerle gelicem."
Ömer:"Defol Evimden"Diyip yumruğunu duvara vurdu.Özge kapiyi hızla çarpıp ağlayarak kendini dışarı attı.Defne Yukarıda ağliyordu.Ömer'e ağlama sesleri geldikçe defalarca elini duvara vuruyordu onu üzdüğü için şimdiden pişmandi.O olmadan eksik hissediyorum dediği kadını üzmüştü.Elinin acısını zerre hissetmiyordu ama yüreğinin açısı yerle bir olmuş bir ülke kadardi.
Helllo arkadaşlar ben geldim YB ile umarim tam sevdiginiz bir bölüm olmuştur vote ve yorum atmayı unutmayalım sevgiler.
Yeni oyuncumuz Selin Şekerci
Özge İplikçi
29 yaşinda
Çocuk doktoru.
Hobi olarak resim yapiyor.17 yaşından beri New York'ta yaşıyor böyle sakin durduguna bakmayin tam bir başbelasi.Ileriki bölümde Ömer iplikçi'nin dışı versiyonunu göreceksiniz ama biraz uçuk versiyonu😉
Bakalım Özge iplikçi başımıza neler açacak 😎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DefÖm NewYork'a Kaçış 2.Sezon
FanfictionHikayemiz sezon finali son sahneden devam etmektedir.Ömer Defne'nin düşündüğü gibi çekip gitmemiş ve o nikah defterine imzayı atmıştır.Ömer ve Defne tüm gece boyunca hiç birşey olmamış gibi davranırlar ,çünkü ömer böyle istemiştir. Ne yapacağına kar...