Bana Sen Gerek

616 38 11
                                    

Ömer'den
Sanki uçurumun kenarındayım ve bir karar vermem gerek.Atlamalımıyım?Geri mi dönmeliyim.Cevaplanması zor sorular bunlar.Belki de sadece harekete geçmeliyiz birşeyleri düzeltmek için.Bilmiyorum belki de düzeltmeye çalışırken paramparça olacağim.Artik bu yaşadıklarım ağır geliyor.Defne beni ateşe çekiyor, daha kötüsü ben o ateş te yanmayı seviyorum. Zümrüd-ü anka gibi yandıkça küllerimden yeniden doğuyorum.Ama bu defa ya yeniden doğmazsam da yok olursam.Ölmek değildir korkum;ölüm sadece başka bir hayata geçiştir tek korkum ya defnesiz bir hayat olursa bu hayat.Defne'siz bir hayatı düşününce okyanusun dibine batıyorum  ve nefes alamıyorum.Defne'den her ayrı kaldığında benden,  hayatımdan milyonlarca parça eksiliyor.Biz artık tek bir ruh olduk.O benim ruhum , ben onun ruhuyum.Benden özge ile barışmamı istiyor nasıl yapabilirim bunu?Nasıl kardeşim olduğunu kabullenebilirim.Onu kabullenmem demek geçmişimin koca bir yalan üzerine kurulu olduğunu kabullenmem demek.!O bana kabullen diyor.Ruhumu hiç'e sayıp bir beden olarak yaşayabilirmiyim?Yaşayamam !onun için kabullenmem gerek.Ben şimdi uçurumdan  atlıyorum Defne'm için ve ruhumuzdan dünyaya gelecek olan o minik ruh için.Küçüğüm herşey senin için ,annen için.

Defne:Ömer?
Ömer:Hı?
Defne:Ne oldu daldın gittin?
Ömer: Ha?Yok birşey.
Defne:Emin misin ?Bana hiç öyle gelmedi.
Ömer:Eminim kızıl kamelyam.
Defne:O kırmızı kamelya değil miydi ya?

Yaklaşip o kızılın en güzel tonu saçlarından bir tutam alıp kokusunu yüreğime işledim ve saçlarına bir öpücük kondurdum.Tatlı tatlı gülümsemeye başladı o an bana , yine bu ismi ne kadar hak ettiğini  anladım kalbim cayır cayır yanmaya başladı çünkü.

Ömer: Evet kırmızı kamelya.Ama benim için sen kızıl kamelyasın.

Yazarın okuyuculara notu:Kırmızı kamelya kalbimde yanan ateşim demek.

Defne:Sen de benim okyanusumsun hem görkemli hem derin.Hem korkutucu hem heyecanlı.

Ömer:Bak sen öyle mi defne hanım?Bu sözlerinize bence evde devam etmelisiniz.Bakalım orda da bu kadar cesaretli olacak misiniz bayan
İplikçi

Diyerek  hınzır bir şekilde gülmeye başladım.

Defne:Ama ben hamileymiş bay iplikçi bana yazık değil mi bak yine eridim.Ay ne diyom ben ya sus defne sus kızım yine cenene vurdu duygularin.Hep hormonlarin suçu bu.

Bir den kahkaha atmaya başladım onun bu heyecanlı ve ürkek Ceylan halleri hep benim yüreğimi yakıyor. Ahh defne'm ahh.

Ömer:Tamam sakin kızıl kamelyam sakin.Hadi evimize gidelim.

Defne:Hayır konuyu dağıttın.Sen bana cevap vermeden
Hiç bir yere gitmiyoruz.Ozge yi kabullenecekmisin ?Kabullenmeyecek gibisin.

Ömer:Vazgeçmeyeceksin değil mi?
Defne:Cıks Cıks.

Ömer:Bana sen gerek ,  sen.Bir tutam bahar kokulu kızıllık.Bir sabah kahvesi kokusu.Tıpkı saçların gibi.
Bana sen gerek,  sen.Güneş'in doğuşu ve batışı gibi bir ömür.Bana sen gerek, sen.Ne toprak isterim, ne ağaç,  ne can isterim, ne canan.Ne gökyüzü, Ne deniz , bana sen gerek sen.

Defne:Baharım da sensin toprağimda,Güneş'im de sensin günümde.Kahvem de sensin.Şekerim de.Denizim sen gökyüzüm sen , can yüzüm sen bana sen gerek sen.

Yanına yaklaşip elimi o ince beline sardım ve yanağına öpücük kondurdum.O güzel toprak kokusunu yüreğime kazıdım.

Ömer:Ben seni kırabilir miyim?Hem seni kırarsam küçüğüm üzülür.Yoksa seni düşündüğümden değil.

Diyip eğilip karnına öpücük koydum.Elimi karnına koydum.

Ömer:Değil mi kücüğüm.
Defne:Küçüğün geldi hemen papucum dama atıldı gidiyorum ben.

Diyip hizli hızlı gitmeye başladı son anda yetişip kolundan tuttum.

Ömer:Benim kızıl kamelyam kıskanırmıymış.Kızıl kamelyamı sevmeseydim, kücüğüm olmazdı.Sen  benim kalbimde yanan ateşimsin defne'm.

Defne:Sen de benim gün doğumumsun, bana doğmaktan hiç vazgeçme olur mu Ömer?

Diyip ağlamaya başladı ne oldu yine bu kıza ya ?Ellerini avuç içime alıp öpmeye başladım.

Ömer: Ne oldu sana defne'm? şimdi neden ağlıyorsun?

Defne'den

Şimdi diyorsunuz ki şimdiden hamilelik hormonu mu olur saçmalama defne diye.Siz de haklısınız canım yok öyle bişey zaten.Sadece ömer'e biraz duygu sömürüsü yapıyorum özge'nin gönlünü alıp kabullensin diye.Gerci ömer sözünden dönmez ama daha çabuk gerçekleştirir sösünü bu sayede.Kızmayin arada benimde neriman iplikçi taktiği kullanmam gerekiyor.Sorry.Neriman hanım demişken onu bile çok özledim ya Ülkeme döner dönmez ilk işim ona sarılmak olacak.Onun yüzünden çok şey yaşadım ama bu sayede ömer ile aşkımız daha da güçlendi.

Defne:Galiba bizimkileri özledim özge yi de alıp dönelim ülkemize.O da doğduğu toprakları özlemiştir.Vatan hasreti çekmesin kız yazık.Kücuğun de halası yanında değil diye üzülüyor halası ile ülkesine dönmek istiyor.Halam ailesiz mi kalsın buralar da gülecek ailesi ağlayacak omuzu olmasin mi halamin diyor.Ühühühuühü.

Tamam canım abartmiyim daha fazla ömer anlamsın.

Ömer:Tamam kızıl kamelyam.Yeterki sen ve küçüğüm üzülmeyin.Özge'nim gönlünü alıp onu da alacağım ve ülkemize döneceğiz.Zaten psikopat burda başına bela almasın kardeşim.

Defne:"Kardeşim"?

Merhaba canımslar.Özlediniz mi beni?Ben sizi özledim ve size yeni bir bölüm getirdim.Iyi okumalar okuyan gözlerinize sağlık.Aslinsa daha uzun daha detaylı bölümler yazmak istiyorum da 12 saat boyunca çalışıyorum.Ondan firsat bulamıyorum.Bugun cok yorulmama rağmen sizi bekletmek istemediğim için yazdım. Sürç-i lisan ettiysek affola.En yakin zamanda tekrar görüşmek üzeri sevgiler.

DefÖm NewYork'a Kaçış 2.SezonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin