İstanbul

452 32 10
                                    

Defne'den nihayet evimize döndük evimizi çok özlemiştim.Özge gelirken araba da uyuya kalmıştı ömer orta kattaki odaya yatağa bırakıp yanıma geldi.Yanina yaklaşip başımı omuzuna yerleştirdim ve sarıldım o da saçlarıma öpücük kondurdu.Saclarımı sanki katılmaktan korkar gibi okşuyordu, derin düşüncelere dalmış olmalı ki hiç sesi çıkmıyordu.Tamam normalde de pek konuşkan değildir ama şu an çok daha sessiz di.

Defne:Ömer ?

Ses yok

Defne:Ömer?

Ömer :Hı
Defne:Dalmışsın ,neye canın sıkıldı senin.

O anda özge uyanmış ve merdivenlerden iniyordur

Ömer: Özge'ye.Napcam'ı bilmiyorum.
Nasıl yapacağız biz onunla.Nasil koruyacâgım bizi ondan.

Özge ağlayarak yukarı çıkar.
Mırıldanmaya başlar.

Özge :Madem bana güvenmiyordun neden getirdin beni ömer buraya neden tekrar gururumu incitiyorsun.Ben ne yaptım size Allah kahretsin hala insanlara güvenmemeyi öğrenemedim.
Bir yandan ağlıyor bir yandan da valizini arıyordur.

Ömer ve defne salonda konuşmaya devan ediyorlardır.

Defne:Ondan?

Ömer :Yengem'den yani.Rahat huzur vermez ondan kurtulmak ıçin her yolu deneyecek hatta para bile teklif eder tıpkı benim yaptığım gibi hala utanıyorum yaptıklarındam.Ben çok kötü bir abi'yim defne.

Defne:Hayır kafan karışıktı sadece sen çok iyi bir abisin kim olsa ilk başta o şokla o tepkiyi verirdi gayet normal.Hem neriman hanımı da dert etme biliyorum bana kızacaksın ama neriman hanım iyi biri sadece yanlız kalmış ve yanlızlığı onu sert bir kayaya çevirmiş sadece o kayanın içinde kalbi bulup çıkarmak lazım.
Bunu da sen ve Özge yapacaksiñiz.

Ömer:Ben nasıl bir iyilik yaptım ki senin gibi ayışığını çıkardı Allah karşıma.

Der ve dudaklarına sıcak bir öpücük bırakır.

Özge valizini bulmuş aşağı geliyordur.
Valizin merdivenlerden sürtünme sesi ile Defne ve ömer dönerek şaşkın bir şekilde gözleri kızarmış ve oldukça sinirli görünen özge 'ye ve sonra anlamaz bi şekilde birbirlerine bakarlar.Önce ömer sonra defne aniden ayağı kalkar .

Ömer: Özge ne oldu sana  iyi misin prensesim.

Özge histerik bir kahkaha atar ve konuşmaya başlar.

Özge:Prensesim mi?Ömer güldürme beni oynamana gerek yok ben aptal değilim ?

Ömer:Oynamak mı ? Sen neden bahsediyorsun.Ayrica sana aptal diyen olmadı.Açik konuş özge net ol, ne oldu şimdi ?

Özge'nin gözleri dolar bağırarak konuşmaya başlar
Özge :Bana net ol diyeceğine sen net ol .(histerik bir kahkaha atar)beni gözetim altında tutmak için buraya getirmene ne gerek vardı ? Ben orda mutsuzdum tamam ama kimse gururum ile oynayamıyordu ben sana güvendim Ömer ama bir kez daha anladım ki kimseye güvenmemek gerekiyor şimdi çık önümden.Şimdi hayatınızdan sonsuza dek çıkıyorum.
Merak etmeyin bir daha rahatsız etmem.

Ömeri iter.
Ömer sinirlenmiştir.
O da bağirır

Ömer:Aptalsin sen aptal.Ben senin dediğin gibi oyunlar oynayacak biri değilim küçük hanım ama galiba sen daha beni taniyamadın.Ayrica seni tek bırakacağımı saniyorsan yanılıyorsun bu fikre nerden kapıldın bilmiyorum ama yanlış olduğunu anladığında pişman olacaksın şimdi odana çık hiç bir yere gitmiyorsun.

Özge :Sana mı sorucam ahaha güldürme beni sen kim oluyorsun da bana emir veriyorsun.Gel de durdur.

Defne :Yeter!Bu ne ya siz ne yapmaya çalişiyorsunuz derdiniz ne.Omer sakin ol sevgilim,özge sende sakin ol oturun derdin neyse çözelim özge.

DefÖm NewYork'a Kaçış 2.SezonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin