#Szenteste
Az utóbbi két napban nem történt semmi.Cam nem keresett,bár nem is tudott volna hogyan.A számát még akkor letiltottam,amikor "elbúcsúztunk",azt pedig nem tudja hol lakom.
Ami a bátyámat illeti,elmondtam neki mindent.Nem volt mérges,csupán annyit kérdezett szeretem e,azt a fiút.
Én pedig nehezen,de bevallottam neki is,és magamnak is hogy igen.Nem tudtam elfelejteni,mert Őt nem lehet.
Képtelen vagyok rá,ezért lassan,de biztosan felemészt a hiánya.Tegnap délután Daviddel felállítottuk a karácsonyfát és egy forrócsoki mellett megbeszéltük,hogy igazán szép lett.
Ajándékozni holnap fogunk,és már izgatottan várom,hogy mit tartogat számomra az ünnep.
Jelenleg önfeledten kacarászom az anyukámmal,mert segítek neki elkészíteni a karácsonyi menüt.
****
Állok a zuhanyzóban és azon gondolkodom mi lett volna,ha Cammel barátok maradunk.Vajon találkoztunk volna már azóta?
Együtt szilvesztereztünk volna?
Karácsonyra adtunk volna egymásnak ajándékot?Ilyen,és hasonló gondolatok futottak át az agyamon,de megráztam a fejem,ennek elűzéseképpen.
Kiléptem a zuhanyfülkéből,megtöröltem vizes testemet,hajamat egy laza kontyba fogtam,aztán elkezdtem felöltözni.
Fekete melltartómat nehezen tudtam magamra aggatni,mivel bőröm még nedves volt picit.Ugyanilyen színű franciabugyimat is felvettem,aztán felkaptam egy szürke csőgatyát és egy bő fehér pólót.Kedvenc számomat énekelgetve jöttem ki szobámhoz tartozó fürdőszobámból,lábamra húztam a mamuszomat és még mindig énekelve mentem a nappali felé.
A nappaliban bátyám ült a tévé előtt.
-Mi ez a jókedv,húgi?-kérdezte vigyorogva ,mikor meglátta széles mosolyomat.
-Ahh,semmi.Csak ez az ünnepi hangulat hatással van rám.-vágódtam le mellé a kanapéra majd nyomtam egy puszit kissé borostás arcára.
-Értem.-sunyin mosolygott,és éreztem hogy sántikál valamiben.
-Min töröd a fejed?-kérdeztem rá gyanúsan méregetve.
-Semmin.-rázta meg fejét mindent tudóan vigyorogva.
A Reszkessetek betörők maratonunkban,a csengő hangja szakított félbe minket.
-David! Nyisd ki!-parancsoltam rá,mivel lusta voltam felkelni,de csak ketten voltunk itthon.
-Nyisd ki te,asszony! Nem vagyok a csicskásod,akinek parancsolgathatsz.-mordult rám,majd felmutatta nekem középsőujját,aztán pedig felment a szobájába.
Sóhajtva tápászkodtam fel a mostmár átmelegedett kanapéról,és mentem az ajtó felé.
Kinyitottam,de nem találtam mást,csak egy dobozt amire rá volt írva a nevem.
Felvettem a kicsiny dobozkát, leemeltem a tetejét,és észrevettem,hogy egy levél van benne.
Kibontottam és olvasni kezdtem.
Drága Bellám!
Mindent sajnálok,amit tettem.
Sajnálom a pulcsidat,sajnálom ha valaha megbántottalak,sajnálom ha rosszul reagáltam valamire.
De legfőképpen azt sajnálom,hogy elengedtelek.
Elengedtelek,pedig nem kellett volna,mivel te vagy a másik felem.
Az a felem,aki a rossz tulajdonságaimat jóvá teszi.
Az,akiben megtalálom önmagam.
Az,akit feltétel nélkül szeretek,és remélem hogy viszont szeret még.
Az,akinek minden mozzanatát imádom.Akiért az életem adnám.
Akit feltétel nélkül szeretek,minden jó és rossz tulajdonságával együtt.
Akinek nem a külsejébe,hanem a személyébe szerettem bele.
Minden percben,pillanatban rád gondolok,és átkozom magam,hogy hagytalak elmenni.
Ezzel a levéllel szeretnék tőled bocsánatot kérni,amiért ezt tettem mindkettőnkel.
Drágaságom,nem kérek lehetetlent!
Csupán két dolgot.Azt,hogy bocsáss meg,és hogy adj még egy esélyt,mert nélküled értelmetlen az életem.
Szeretlek,minden porcikámmal,lélegzetvételemmel együtt.Cameron
Elolvasva a levelet,felnéztem és Cameront láttam magam előtt.
Fogalamam sincs,mikor került oda,de nem is érdekelt.Nem tudtam mit csinálni,nem tudtam reagálni a helyzetre.Cam fürkészően nézett,aztán megszólalt.
-Mit szólsz Bels? Adsz még egy esélyt?
_________________________________________
Nahááát...Cameron megtette az első lépést.
Szerintetek mit mond Bella?
Ad még egy esélyt Camnek?
Vagy nem?😏😏
Netán elküldi a francba?
Vagy együtt lesznek,és jönnek egymás után a kicsi Cameronok?😂
Nos.A következő részben kiderül.
Ui.:Nincs valami shipnév ötletetek?😂Merci.xx🎁
ESTÁS LEYENDO
while the heart is beating[C.D.] |✔
FanficTöbbszörös első helyezés fanfiction kategóriában.✔ "-De... -Nincs de. Szerettük egymást nem? -De igen.-húztam magamhoz közelebb.-Most is szeretlek. Mindennél jobban." Korábbi cím: Messenger Messages[C.D.] 1.évad befejezve:2016.11.18. Utolsó évad bef...