Bella: Mit nem akarsz tovább csinálni Cam?
Cam: Ezt az egészet. Nem megy ez nekem.
Bella: Mi nem megy?
Cam: Csak a barátodnak lenni.
Bella: Mi? Miért nem?
Cam: Mert szeretlek. Kimondom. Nem csak kedvellek. Szeretlek. Egyszerűen megszerettelek,mert magadat adtad.
Nem játszottad az agyad. Nem a hírnevem kellett. Nem Cameron Dallasként,hanem Cameron Alexander Dallasként néztél rám.
És magamért szerettél. Nem a pénzemért. Értem,a személyemért. De ha nem lehetünk többek mint barátok,ne beszéljünk többet,mert csak szenvedünk mind a ketten.Bella: Ne tedd ezt Cam! Szükségem van rád! Én is szeretlek. És ahogy elmondtad,csak is magadért.!
Cam: Tudod,Bella. A legjobb érzés szeretni és szeretve lenni.
Te azt megadtad nekem,hogy megtapasztalhassam milyen ez.
Ezt soha az életbe nem tudom majd neked meghálálni,de ennek a kapcsolatnak nem is lenne jövője.
Nagyon szeretem a rajongóim,de azt be kell vallani róluk,hogy rendkívül ítélkezőek. Érted teszem! Nem bírnám nézni ahogyan ócsárolnak,lehordanak téged. Barátnőmként sajna megtapasztalnád. Mindennél jobban
szeretném hogy a barátnőm legyél,de nem akarom hogy bántsanak.Bella: De nem foglalkozunk majd a véleményekkel! Az lesz a fontos hogy szeretjük egymást!
Cam: Sajnálom szépségem,de jobb lesz ez így. Még ha elviselhetetlen is lesz a másik hiánya,bele kell majd törődnünk. Egy valamit soha ne felejts el! Míg a szívem meg nem szűnik dobogni szeretni foglak!
És azt is tartsd észben,hogy nem a külsődért,hanem a személyiségedért szeretlek.
Vigyázz magadra kedves! Találkozunk az álmaimban!Zokogva olvastam el az utolsó sort és tudtam,hogy elhagyott.
Elhagyott az,akit szerettem.
Elhagyott a szívem másik fele.Tudtam hogy nem lesz egyikünknek sem jobb így,de Ő akarta ezt,és Én tiszteletben tartom a döntését.És elengedem.El fogom felejteni.
Pontosítok.
El kell felejtenem Cameron Alexander Dallast. Most. És mindörökké._________________________________________
Hááát....
Elérkeztünk ide is.
Az 1.évad vége.
De ne csüggedjünk.
Jön a 2.évad.
Valamikor hozom az epilógust ami egy Cameron szemszög lesz.
Nem tudom mikor,de megpróbálok sietni.Merci.xx🎁
VOUS LISEZ
while the heart is beating[C.D.] |✔
FanfictionTöbbszörös első helyezés fanfiction kategóriában.✔ "-De... -Nincs de. Szerettük egymást nem? -De igen.-húztam magamhoz közelebb.-Most is szeretlek. Mindennél jobban." Korábbi cím: Messenger Messages[C.D.] 1.évad befejezve:2016.11.18. Utolsó évad bef...