3.7

2.6K 147 25
                                    

Utolsó hónap

Az elmúlt 2 hónapban semmi izgalmas nem történt.

Annyi változott,hogy a hasam még nagyobb lett a gyerekszoba pedig már készen áll Daniel érkezésére.

Az is változott,hogy Cameron sokkal jobban félt. Mikor beléptem a 8.hónapba még azt is nehezen engedte meg,hogy kivegyem a sütőből az ételt.

- Bella! Mondtam neked,hogy megfőzöm Én a teát. – ölelt át hátulról és hasamra tette a kezét.

- De nem vagyok beteg. Csak terhes. Egy teát Én is meg tudok főzni. – mosolyodtam el.

- Érezted? – súgta fülembe.

- Cam. A hasamban van. Hogyne éreztem volna. – nevettem fel.

- Nemsokára itt lesz velünk. – suttogott tovább.

- Nemsokára. – súgtam vissza.

- A karjaimban tarthatom majd a fiamat. – fordított magával szemben. – És újra megdughatlak.

- Hülye. – csaptam vállára.

- Mintha Te nem várnád,hogy újra benned legyen a fark... – mondta, de félbeszakítottam azzal,hogy szájára tapasztottam kezem.

- Csitt,Cameron. – mordultam rá. – Esküszöm,nem lesz mutyi,ha nem fejezed be.

- Még akkor sem ha megszületik Dan baba? – kerekedett ki szeme.

- Akkor sem. – ráztam meg buksimat.

- Befejeztem. – slisszolt ki a konyhából,én pedig nevetve mentem utána.

De egyszercsak óriási fájdalom nyilallt a hasamba.

_________________________________________

Igeeen....sajnálom,hogy a 7. És a 8. Hónapot nem reszleteztem,de úgy éreztem nem tudok mit irni.

Remelem nem lesz harag. :(

Szeretlek titeket!

Már csak 2 rész és vége.

Merci.xx💕✋❤

while the heart is beating[C.D.] |✔حيث تعيش القصص. اكتشف الآن