10

762 82 10
                                    

Nakonec tu pizzu snědl celou sám, až tedy na ten jeden kousek.

Pokrčím rameny, pohodlněji se posadím a přitáhnu si k sobě deku. Pohledem zkoumám jeho obličej. Jeho mrazivě modré oči. Jsou až neskutečně krásné a taky plné smutku. Jak je to možné? Vždyť je to bůh. Nemá jediný důvod být smutný. Zakroutím nad tím hlavou a vrátím se zpátky do reality. Jestli se tomu dá tak říkat.

Loki se na mě udiveně kouká a přemýšlí.

"Co je?" Vyjeknu téměř podrážděně.

"Teď ukážu něco já tobě. Postav se." Přikáže mi.

"Ne, proč?"

"Postav se, nebo tě donutím." Udělám tak jak říká a postavím se. On se mezitím postaví doprostřed místnosti a čeká, než k němu dojdu.

"Nelekni se." Natáhne ke mě ruku a hrdě nadzvedne hlavu. Pomalu natáhnu tu svou. Když se ho konečně dotknu všechno se změní. Najednou nestojíme u mě v obýváku. Vlastně vůbec nestojíme. Vznášíme se?

Všude kolem jsou krásné barvy a podivná zářící světla. Chvíli mi trvá, než mi doopravdy dojde, kde to vlastně jsem. Vesmír. Ano. Nevěřícně se rozhlédnu, začne se mi motat hlava. Mé nohy se mi začnou podlamovat, což nedává smysl. Loki mě zachytí do své náruče a usměje se. Hvězdy potemní a barvy zmizí. Jsme v pokoji.

"Vydržela jsi to déle, než jsem si mysl." řekne překvapeně a slabou mě donese do postele.


Ahoj všichni!!!!!!!

1. Omlouvám se, že je tenhle díl tak brutálně krátký, ale chtěla jsem to vydat jenom takhle.

2. Moc, moc, děkuji za 1k přečtení!! Takhle rychle asi žádný můj příběh neměl tolik přečtení. Vážně Vám za to moc děkuji!!

3. V poslední době toho bylo fakt hodně, vymýšlelo se spousta věcí, spolupráce a psala jsem jedné zahraniční autorce a překlad jejího příběhu, jenže mi stále neodepsala, takže nevím.

4. Chtěla jsem se zeptat, jestli je tu někdo, kdo má rád příběhy, které se odehrávají v post apokalyptické budoucnosti. (Nebude to fanfikce!)

5. V brzké době (jak se znám tak do konce tohoto roku) výjde trochu ostřejší díl Bookworm :D Bude sranda :D

To je asi vše co jsem Vám chtěla říct, tak ahoj u dalšího dílu :)


BOOKWORM || LokiKde žijí příběhy. Začni objevovat