Ahoj všichni!
Tohle v brzké době smažu, ale chci upozornit na pár věcí.
V posledním díle jsem se ptala na to jak by jste chtěli dlouhé díly a podobně. A jelikož jsem příšerný člověk, tak jsem samozřejmě nic nevydala, tak jako jsem ze začátku plánovala.
Chtěla bych říct, že jsem právě v devítce a příští měsíc mě čekají přijímací zkoušky na gymnázia v Ostravě ( tím chci trochu naznačit, že pokud je tu někdo z Ostravy, ráda pokecám). Každopádně moje příprava je asi stejná jako moje psaní. Takže budu ráda, když se dostanu.
Aby jsem došla k hlavnímu tématu tohoto oznámení. Bookworm bude pokračovat určitě. O tom nepochybuji, jenom mi to jako vždy trvá a dělám to, co bych neměla. Přitom se dostávám k dalšímu bodu. Od prosince minulého roku nastala spousta změn v mém životě a hodně jsem se hledala ve psaní a podobně. A stále se hledám, jelikož nejsem stále spokojená, ale co se dá dělat.
A zároveň vyšel nový příběh, který se jmenuje Review On Life. Tak mrkněte na můj profil, kdyby jste chtěli. Upozorňuji, že tentokrát to není fanfikce.
Navíc bych chtěla znát váš názor, protože si ho neskutečně vážím a díky Bookworm jsem poznala úžasné, inteligentní a neskutečně talentované lidi.
To by bylo asi vše co jsem tak narychlo chtěla sdělit, takže ahoj a děkuji Vám všem, kteří jste dostali až sem.
ČTEŠ
BOOKWORM || Loki
FanfikceOn ji ukázal kouzlo devíti světů, ona mu ukázala kouzlo Midgardských knih.